Urząd Gminy w Sztutowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sztutowo.bipgmina.pl.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Dodatkowe Informacje na temat zapewniania dostępności znajdują się na stronie: https://www.sztutowo.pl/zapewnianie-dostepnosci/
Strona internetowa spełnia wymagania WCAG na poziomie AAA.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Agnieszka Piórko
W przypadku wykrycia nieprawidłowości w zakresie dostępności prosimy o kontakt:
Agnieszka Piórko
apiorko@sztutowo.ug.gov.pl
55 247 81 51 w. 608
W przypadku postępowania odwoławczego prosimy o kontakt:
Agnieszka Piórko
apiorko@sztutowo.ug.gov.pl
55 247 81 51 w. 608
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Budynek Urzędu Gminy pozwala na dostęp osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich jedynie na poziomie parteru.
Korytarze na parterze budynku Urzędu Gminy pozwalają na korzystanie przez osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich.
Schody nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Obsługa interesantów jest zapewniona na parterze.
Budynek Urzędu Gminy nie posiada windy.
Pochylnia przy budynku Urzędu Gminy prowadzi jedynie na parter budynku.
Brak platform.
Parking przy Urzędzie Gminy posiada miejsce parkingowe dla niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Urząd Gminy nie posiada informacji głosowych.
Urząd Gminy posiada pętle indukcyjne.
W związku z wejściem w życie z dniem 1 kwietnia 2012 r. ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2017 r. poz. 1824) osoby uprawnione mogą nieodpłatnie korzystać z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w Urzędzie Gminy w Sztutowie. Tłumacz Polskiego Języka Migowego on-line dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30: https://tlumacz.migam.org/gmina-sztutowo-kOkinT4vR8Yz6ThVoHoE Pisemne zgłaszanie w przypadku braku dostępności tłumacza online Osoba uprawniona powinna zgłosić w formie pisemnej w Urzędzie chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej na 3 dni robocze przed zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych Koordynatorowi ds. dostępności: fax: 55/247 83-96 lub e-mail; info@sztutowo.ug.gov.pl lub listownie na adres: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo. Wzór wniosku na stronie: https://www.sztutowo.pl/zapewnianie-dostepnosci/
Na każdym piętrze jest plan tyflograficzny
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie