Do podstawowych obowiązków stanowiska ds. gospodarki odpadami komunalnymi należy :
1. wymiar opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
2. przyjmowanie deklaracji,
3. przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków o odroczenie terminów płatności, rozłożenia na raty spłaty należności za odpady komunalne,
4. prowadzenie rejestru odpisów i przypisów,
5. prowadzenie spraw z zakresu zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
6. przygotowywanie decyzji w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami, odroczeń, zwolnień, dopłat do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
7. prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie składanych deklaracji,
8. rozpatrywanie skarg i wniosków oraz ich realizacja,
9. współpraca ze stanowiskiem ds. księgowości i windykacji opłat za odpady komunalne,
10. przygotowanie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązków,
11. prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,
12. prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami,
13. obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalny.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
02 lipca 2025 16:21
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Agnieszka Piórko
Ilość wyświetleń:
42