Do podstawowych obowiązków samodzielnego stanowiska ds. księgowości budżetowej należy :
1. przygotowanie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązku,
2. zapewnienie obsługi finansowej i księgowej Urzędu,
3. prowadzenie ewidencji i aktualizacja wartości majątku gminy,
4. prowadzenie ksiąg rachunkowych,
5. rozliczanie inwentaryzacji,
6. dokonywanie wyceny aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
7. dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
8. księgowanie projektów unijnych,
9. księgowanie zaangażowań środków budżetowych i ich rozliczanie,
10. przygotowywanie dokumentów do zapłaty
11. dokonywanie przelewów.
Stanowisko ds. księgowości budżetowej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
02 lipca 2025 16:44
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Agnieszka Piórko
Ilość wyświetleń:
41
02 lipca 2025 16:44 (
Agnieszka Piórko) - Dodanie stanowiska: Stanowisko ds. księgowości budżetowej.