Ogłoszenia o zamówieniach rok 2022

Modernizacja sieci teleinformatycznej w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

Ogłoszenie nr 2022/BZP 00156558/01 z dnia 2022-05-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja sieci teleinformatycznej w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy.

 

Termin składania ofert: 2022-05-20 10:00
Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Termin otwarcia ofert: 2022-05-20 10:30
Termin związania ofertą: 30 dni

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.


Link do strony postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/bea7a7a4-5f16-42a1-b83d-b6ceabf44caa

Wszystkie dokumenty postępowania znajdują się na powyższej stronie.

Link do ogłoszenia BZP:

https://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08da3417-d1a1-418f-d646-97000e49c9cc

 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja korzystania z miniPortalu (m.in. składania ofert dla Wykonawców). 

Pliki dołączane w „formularzu składania oferty” należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

Formularz do komunikacji służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
  • Przesłania odwołania/inne.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 czerwca 2022 12:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Piórko
Ilość wyświetleń: 228
28 czerwca 2022 13:06 (Agnieszka Piórko) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 czerwca 2022 12:54 (Agnieszka Piórko) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)