Komunikaty

ZAWIADOMIENIE- OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ciągu pieszo - jezdnego ulicy Kanałowej w Sztutowie realizowanego na działkach Nr: 330/1; 310/1; 311/2; 329; 340/2; 344/2; obręb Sztutowo.

 

MR.7624 – 10/08 Sztutowo, dnia 08.07.2008r.



ZAWIADOMIENIE- OBWIESZCZENIE

WÓJTA GMINY SZTUTOWO

 

 

o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia



Zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j.Dz. U. z 2000r. Nr 98 , poz. 1071 ze zmianami) oraz w związku z art. 46a ust. 1 pkt. 1 i art. 46a ust. 7 pkt. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz.U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 )

 

zawiadamiam,

 

1. że w dniu 25.06.2008r. na wniosek: Wójta Gminy Sztutowo, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ciągu pieszo - jezdnego ulicy Kanałowej w Sztutowie realizowanego na działkach Nr: 330/1; 310/1; 311/2; 329; 340/2; 344/2; obręb Sztutowo.

 

2. o wystąpieniu na podstawie art. 51 ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy Prawo ochrony środowiska z wnioskiem z dnia 08.07.2008r., znak MR 7624-10/2008 do Starosty Powiatu Nowodworskiego oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Dworze Gdańskim o opinię w sprawie ustalenia obowiązku sporządzenia raportu o oddziaływaniu ww. przedsięwzięcia na środowisko i określenia jego ewentualnego zakresu;

 

 

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 46a ust. 5 ustawy Prawo ochrony środowiska oraz art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego – niniejsze zawiadomienie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Urzędu Gminy www.sztutowo.ug.gov.pl (w BIP) i tablicy ogłoszeń.

Informuję więc, o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 kodeksu postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.

W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania niniejszego zawiadomienia do publicznej wiadomości, w Urzędzie Gminy w Sztutowie, pok. nr 4, strony mogą zapoznać się z planowaną inwestycją oraz zgłosić w wyżej wymienionej sprawie ewentualne zastrzeżenia i wnioski w formie pisemnej. Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.

Zgodnie z art. 35 § 5 kodeksu postępowania administracyjnego do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Zgodnie z art. 41 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu a zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Informacje o wniosku umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, prowadzonym przez Wójta Gminy Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1. strony postępowania w drodze publicznego ogłoszenia: informację o wszczęciu postępowania oraz o wystąpieniu do organów opiniujących wywieszono na tablicy ogłoszeń oraz zamieszczono na stronie internetowej Urzędu Gminy www.sztutowo.ug.gov.pl (w zakładce BIP - Komunikaty)

2. a/a

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 lipca 2008 15:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 2676
08 lipca 2008 15:20 (Aldona Godek) - Utworzenie dokumnetu.