Komunikaty

Zawiadomienie - Obwieszczenie Wójta Gminy Sztutowo

DGA.7624-21/09                                                           Sztutowo, dnia 24.11.2009r.

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE

WÓJTA GMINY SZTUTOWO

 

o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia

 

 

Zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 73 ust. 1 i art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko(Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zmianami.)

 

zawiadamiam,

 

     

  1. że w dniu 16.11.2009r. na wniosek inwestora, którym jest: Wójt Gminy Sztutowo, 82-110 Sztutowo ul. Gdańska 55, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla “Budowa drogi gminnej Nr 180022G ulicy Obozowej i drogi gminnej Nr 180037G ulicy Szkolnej w Sztutowie” wraz z infrastrukturą techniczną, gm. Sztutowo pow. nowodworski, woj. pomorskie.
  2.  

    Przedsięwzięcie zrealizowane zostanie na działkach Nr : 2/6; 10/2; 70/2; 70/3; 70/4; 71/1; 71/3; 71/5; 72/2; 72/3; 72/4; 72/5; 74; 136; 138; 186/1; 187/4; 195/1; 760/3- obręb Sztutowo

     

     

  3. o wystąpieniu na podstawie art. 64 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w dniu 24.11.2009r. z wnioskiem znak DGA.7624-21/09 do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Dworze Gdańskim w sprawie wydania opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla przedmiotowej inwestycji.
  4.  

 

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego – niniejsze zawiadomienie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Urzędu Gminy www.sztutowo.ug.gov.pl i tablicy ogłoszeń.

Informuję więc, o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 kodeksu postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Strony postępowania mają prawo zapoznać się z aktami sprawy, wnieść dodatkowe wyjaśnienia i uwagi w przedmiotowej sprawie na każdym etapie postępowania. Wnioski w tej sprawie należy składać w Urzędzie Gminy w Sztutowie, pok. Nr 4, codziennie w godzinach pracy urzędu. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia

tj. od dnia 24.11.2009r.

 

Zgodnie z art. 35 § 5 kodeksu postępowania administracyjnego do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

 

Zgodnie z art. 41 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu a zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

 

Informację o wniosku umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, prowadzonym przez Wójta Gminy Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo na stronie

 

 

http://www.ekoportal.pl/jetspeed/portal/portal/wykaz_menu.psml

 

 

Wójt Gminy Sztutowo

Stanisław Kochanowski

 

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 listopada 2009 15:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartosz Nowak
Ilość wyświetleń: 1488
27 listopada 2009 14:48 (Bartosz Nowak) - Zmiana treści dokumnetu.
27 listopada 2009 14:45 (Bartosz Nowak) - Zmiana treści dokumnetu.
24 listopada 2009 15:27 (Bartosz Nowak) - Utworzenie dokumentu.