Ogłoszenia o zamówieniach rok 2011

Ogłoszenie o zamówieniu, przedmiot zamowienia: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Sztutowie wraz z opracowaniem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uzyskaniem decyzji zatwierdzenia projektu budowlanego i uzyskaniem pozwolenia na budowę.

Sztutowo 2011-02-10

UZ.2710.01.2011

 

Sztutowo: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Sztutowie wraz z opracowaniem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uzyskaniem decyzji zatwierdzenia projektu budowlanego i uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Numer ogłoszenia: 20136 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo , ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Sztutowie wraz z opracowaniem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uzyskaniem decyzji zatwierdzenia projektu budowlanego i uzyskaniem pozwolenia na budowę..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej zadania inwestycyjnego p.n.: Budowa kompleksu sportowo- rekreacyjnego w Sztutowie, wraz z opracowaniem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uzyskaniem decyzji zatwierdzenia projektu budowlanego i uzyskaniem pozwolenia na budowę. Zadanie inwestycyjne p.n.: Budowa kompleksu sportowo- rekreacyjnego w Sztutowie obejmuje budowę: a) boiska sportowego pełnowymiarowego do gry w piłkę nożną, b) boiska do gry w beachsoccer, c) dwóch kortów tenisowych, d) bursztynowej estrady, e) budynku Gminnego Ośrodka Sportu, f) dróg, placów, miejsc postojowych, g) rozbiórkę istniejącego budynku, h) budowę ogrodzenia (z bramą główną i bramą ewakuacyjną) -wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do funkcjonowania kompleksu obiektów sportowych. 2. Dokumentacja będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia w przetargu prowadzonym w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane oraz robót na jego podstawie. Dokumentacja projektowa powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 3. Przedmiot zamówienia sporządzić należy w szczególności w oparciu o: 1) Ustawę z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010r. nr 243, poz.1623), 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003r., nr 120, poz.1133 ze zmianami). 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegóło¬wego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego ( Dz. U. z 2004r., nr 202, poz.2072 z późn. zm.) 4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym ( Dz.U. z 2004r, nr 130, poz.1389). 5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r., nr 120, poz.1126), 6) Ustawę z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2008r., nr 199, poz. 1227 ze zmianami). 7) Ustawę z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych- przedmiot zamówienia należy określać zgodnie z zapisami art. 29 i 30 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r., nr 113, poz.759 z późn. zm.) 8) Wypis i wyrys z obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 4. Prace przedprojektowe 1) Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania niezbędnych materiałów do przeprowadzenia prac projektowych, 2) Wykonawca wykona badania geotechniczne gruntu i dokumentację geotechniczną dla potrzeb realizacji projektu, 3) Wykonawca uzyska decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach. ( Wykonawca opracuje wniosek o wydanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia i przedłoży go Wójtowi Gminy Sztutowo w celu uzyska decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach). 4) Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień branżowych, decyzji, postanowień, porozumień, zgody, wypisu i wyrysu z mpzp, itp. - związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca uzgodni dokumentację we wszystkich urzędach i instytucjach oraz z rzeczoznawcą ds. p-poż., sanitarno-higienicznych i bhp, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę. 6) Zamawiający może zgłosić swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w projekcie budowlanym. 7) Zamawiający zobowiązuje się do wykonania aktualnej mapy do celów projektowych w skali 1:500. 5. Prace projektowe 1) Projekt zagospodarowania terenu (dla całej inwestycji) winien uwzględniać lokalizację obiektów oraz inne elementy niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania przedsięwzięcia pn. Budowa kompleksu sportowo- rekreacyjnego w Sztutowie, np.: budynek Gminnego Ośrodka Sportu z funkcją obsługi sportu (część hotelowa, konferencyjna, gospodarcza, socjalna, kotłownia-pompy głębinowe), boiska sportowe, zjazdy, ciągi komunikacyjne i dojścia do budynków oraz boisk, przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej z przepompownią oraz energetyczne, oświetlenie terenu, instalacje pomp głębinowych, kanalizacja deszczowa z przepompownią (odprowadzenie wód opadowych do sieci kanalizacji deszczowej w drodze ulicy Obozowej lub inne rozwiązanie), ogrodzenie, mała architektura, zieleń. 2) Wykonanie dla poszczególnych obiektów wymaganych opracowań: a) Projekt architektoniczno-budowlany- 6 egzemplarzy, b) Projekt wykonawczy- 6 egzemplarzy, Projekt wykonawczy powinien uzupełniać i uszczegółowiać projekt budowlany wraz z wyjaśnieniami opisowymi, w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych. c) Projekt budowlany branży- 6 egzemplarzy - instalacja wodno-kanalizacyjna - instalacja co. i cwu. z podziałem na automatycznie regulowane obiegi grzewcze odpowiednio do sposobu użytkowania, - instalacja produkcji ciepła co (pompy głębinowe, solary lub inne zasadnione ekonomicznie rozwiązania) - instalacja wentylacji - instalacja elektryczna - instalacja oświetlenia - instalacja telekomunikacyjna - instalacja odgromowa - instalacja internetowa (komputerowa) - sieci i przyłącza: energetyczne, oświetlenia, teletechniczne, wodociągowe, - kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej (oraz stosowne przepompownie o ile wyniknie to z technologii i funkcji obiektów) d) kosztorys inwestorski 3 egzemplarze e) przedmiar robót 3 egzemplarze f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3 egzemplarze g) inne opracowania niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania kompleksu sportowo-rekreacyjnego (np.: opracowanie organizacji ruchu) h) wykonanie całości opracowania na nośniku elektronicznym 1 szt. Wersja elektroniczna (płyta CD) zawierać będzie wszystkie elementy dokumentacji projektowo-kosztorysowej, prac przedprojektowych oraz dokumentów formalno-prawnych w plikach zgranych w sposób uporządkowany umożliwiający szybkie i proste zlokalizowanie poszczególnych części. 3) W dokumentacji projektowo-kosztorysowej przedsięwzięcia inwestycyjnego poza rozwiązaniami konstrukcyjno-architektonicznymi należy w opisach uwzględnić: a) Opis zadania inwestycyjnego, b) Uwarunkowania wykonania i celowość przedsięwzięcia inwestycyjnego, c) Charakterystykę parametrów w zakresie powierzchni działki, rozmiarów poszczególnych obiektów, ich powierzchni użytkowej i kubatury, d) Określenie szczegółowych właściwości użytkowych, funkcjonalnych, ramowych powierzchni dla poszczególnych funkcji w poszczególnych obiektach, e) Ogólne wymagania architektoniczne i konstrukcyjne, f) Wymagania dotyczące wykończenia wewnętrznego i zewnętrznego, g) Wymagania w zakresie zagospodarowania terenu, h) Zakres wyposażenia obiektów w instalacje techniczno- technologiczne i medialne. i) Rozwiązania wyposażenia obiektów. 4) Inne opracowania: a) przedmiary robót zawierające opisy robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych (nr katalogu, tablicy i kolumny), z kodami CPV i odniesieniami do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, b) kosztorysy inwestorskie odrębnie dla każdej z branż w wersji papierowej - 3 egz. i elektronicznej w plikach PDF, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż w wersji papierowej - 3 egz. i elektronicznej w plikach PDF, 5) Wykonawca ponadto złoży: a) pisemne oświadczenie, że dokumentacja została wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, b) pisemne oświadczenie, że przedłożona dokumentacja w wersji papierowej (projekt budowlany, projekty wykonawcze, kosztorysy, przedmiary, specyfikacje oraz dokumenty formalno - prawne) jest zgodna z wersją elektroniczną, c) pisemne oświadczenie, że w projekcie, przedmiarach i kosztorysach inwestorskich nie zostały użyte nazwy własne materiałów, urządzeń i wytwórców. W przypadku braku możliwości opisu przedmiotu zamówienia bez użycia nazw własnych, uzasadnionym specyfiką przedmiotu zamówienia pisemne oświadczenie, że w projekcie wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz, że projekt zawiera określenia precyzujące wymogi w kwestii równoważności. 6) Dane projektowe dla boiska sportowego pełnowymiarowego do gry w piłkę nożną: a) nawierzchnia ze sztucznej trawy, odwodnienie, b) piłkochwyty, c) oświetlenie technologią LED d) demontowane, przenośne trybuny. 7) Dane projektowe dla boiska do gry w beachsoccer: a) piłkochwyty, b) oświetlenie technologią LED, c) demontowane, przenośne trybuny 8) Dane projektowe dla dwóch kortów tenisowych: a) poliuretan b) piłkochwyty c) oświetlenie technologią LED 9) Dane projektowe dla estrady o roboczej nazwie bursztynowa estrada: a) zadaszona b) powierzchnia 60m2 c) dogodne przejście łączące estradę z budynkiem d) demontowana widownia na 200 osób e) kolorystyka i wygląd estrady powinna nawiązywać do bursztynu. 10) Dane projektowe dla budynku pod roboczą nazwą Centrum konferencyjno- szkoleniowe: a) bryła budynku może być w kształcie prostokąta, litery L lub innym zaproponowanym przez wykonawcę. Nowy budynek z funkcją hotelową, trzykondygnacyjny (trzecia kondygnacja - poddasze użytkowe ze ścianką kolankową, mogą występować w dachu lukarny, wystawki, okna połaciowe, zadaszone częściowo tarasy widokowe), dach wielospadowy o nachyleniu połaci dachowych ok. 39-45° kryty materiałem dachówko podobnym w kolorach i odcieniach czerwieni lub brązu, obiekt w całości dostosowany dla osób niepełnosprawnych, - koncepcję bryły budynku i jej funkcje uzgodnić z Zamawiającym. b) Forma ogrzewania - pompa ciepła głębinowa - kolektory słoneczne - lub inne rozwiązania ekonomicznie uzasadnione. c) Pomieszczenia parteru ( pierwsza kondygnacja) - Szatnie x 2 - WCM + WCD (także dla niepełnosprawnych) - Łazienki-prysznice - Sauna - Pomieszczenie pomocy pourazowej (pełne wyposażenie dla udzielenia pierwszej pomocy powypadkowej) - Magazyn sprzętu sportowego - Pomieszczenie robocze dla kadry trenerskiej - Pomieszczenie robocze dla sędziów - Pomieszczenie biurowe dla kierownika obiektu - Kotłownia - Pomieszczenie socjalne dla obsługi kotłowni - Magazyn narzędzi gospodarczych - Magazyn sprzętu dla obsługi i konserwacji boisk d) Pomieszczenia piętra (druga kondygnacja) - Sala konferencyjna (duża sala spotkań) - na ok. 120 osób - Sala dydaktyczna (mała sala spotkań ) - na ok. 40 osób z magazynem sprzętu - Zaplecze kuchenne - toalety WCM i WCD e) Pomieszczenia piętra (trzecia kondygnacja - poddasze użytkowe): pokoje dwuosobowe i trzyosobowe (dla min. 30 osób), dla wszystkich pokoi oddzielne łazienki (WC+ prysznic+ umywalka+ wentylator) 11) Dane projektowe dla dróg, placów, miejsc postojowych a) ciągi komunikacji pieszej - nawierzchnia kostka betonowa gr 6 cm, b) drogi dojazdowe wewnętrzne wraz z miejscami postojowymi, nawierzchnia kostka betonowa gr. 8 cm, c) parking przy drodze gminnej, ul. Obozowej wykonany z nawierzchni EKO maksymalna ilość miejsc oraz miejsca dla niepełnosprawnych. d) ściana oporowa przy projektowanym parkingu wzdłuż ul. Obozowej 12) Dane projektowe dla przebudowy ogrodzenia wraz z bramą główną i bramą ewakuacyjną a) ogrodzenie na cokole z siatką metalową. b) bramy metalowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.500 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 6 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej (wadium), dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 150.000 zł. każda.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeśli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 150.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- dokument potwierdzający, że osoba podpisująca ofertę lub pełnomocnictwo jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (tj. np. odpis z rejestru przedsiębiorców lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.pl- zakladka BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdanska 55 82-110 Sztutowo pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Wójt Gminy Sztutowo

Stanisław Kochanowski

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10/02/2011
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 lutego 2011 15:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 778
11 lutego 2011 09:44 (Aldona Godek) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.doc] do dokumentu.
11 lutego 2011 09:44 (Aldona Godek) - Dodanie załącznika [siwz_boisko.doc] do dokumentu.
11 lutego 2011 09:43 (Aldona Godek) - Usunięcie załącznika [ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.docx] z dokumentu.