Ogłoszenia o zamówieniach rok 2011

Zmiana treści zamówienia; przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej ( Nr 180038G) ul. Słoneczna w Sztutowie.

Sztutowo 2011-07-26

 UZ.2710.13.2011

 Zmiana treści 

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia - przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej ( Nr 180038G) ul. Słoneczna w Sztutowie

 

             Zamawiający w oparciu o art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j.  Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami) zmienia:

 1. Treść Załącznika Nr 3- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeń do SIWZ , w następujący sposób:

 Załącznik Nr 3

 

 OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA

 

 Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej ( Nr 180038G) ul. Słonecznej w Sztutowie

 Nazwa wykonawcy........................................................................................

 

Adres wykonawcy..........................................................................................

 

Oświadczenie

  

Składając ofertę w niniejszym postępowaniu, oświadczam/y, że nie podlegam/y wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 Nr 113 poz.759 ze zmianami).

 

 

..................................                                                                                  ...................................................

        data                                                                                           Podpisy osób do uprawnionych                                                                                                            reprezentowania wykonawcy

 

2. Zamawiający dopuszcza wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w jednej z form przewidzianych w art. 148 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tym samym zmienia treść Załącznika Nr 4 SIWZ,  w  § 9 pkt. 1 w  następujący sposób:

 „Wykonawca przed podpisaniem umowy wniósł Zabezpieczenie Należytego Wykonania Umowy (ZNWU) w wysokości ........................ zł w formie ..................................................... .”

 

 

3.  Dodano szczegółową informację dot. nawierzchni z kostki betonowej w pkt. III   SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia, która brzmi następująco:

            „Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na  budowie drogi gminnej (Nr 180038G) ul. Słonecznej w Sztutowie o nawierzchni z kostki betonowej. Do wykonania chodnika należy użyć kostki betonowej gr. 6 cm koloru szarego- 90% i koloru czerwonego 10% ułożonej dłuższym bokiem prostopadle do krawężnika. Jezdnię i zjazdy na posesje należy wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją, którą tworzą:

  1. Projekty budowlane:

a)      Branża drogowa

b)      Branża telekomunikacyjna

c)       Branża wodno- kanalizacyjna

d)      Branża elektryczna

  1. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)

 

 

                                                                                                                                      Wójt Gminy Sztutowo

                                                                                                                                       Stanisław Kochanowski

Załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Danuta Ochocka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 lipca 2011 13:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Danuta Ochocka
Ilość wyświetleń: 673
26 lipca 2011 13:27 (Danuta Ochocka) - Zmiana danych dokumentu.
26 lipca 2011 13:05 (Danuta Ochocka) - Dodanie załącznika [zmiana_siwz_uz2710132011.docx] do dokumentu.
26 lipca 2011 13:03 (Danuta Ochocka) - Dodanie dokumentu.