Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia rok 2011

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia; przedmiot zamówienia: Remont budynku Świetlicy Wiejskiej Płonina 10

Sztutowo, 04.08.2011r.

UZ.2710.11.2011.

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 197224-2011 z dnia 2011-07-13 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Sztutowo
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Płonina - zgodnie z dokumentacją, którą tworzą: 1. Uproszczony projekt budowlany 2. Przedmiar robót 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru...
Termin składania ofert: 2011-07-27


Sztutowo: Remont budynku Świetlicy Wiejskiej Płonina 10
Numer ogłoszenia: 230974 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197224 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Świetlicy Wiejskiej Płonina 10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Płonina - zgodnie z dokumentacją, którą tworzą: 1. Uproszczony projekt budowlany 2. Przedmiar robót 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Uproszczonym projekcie budowlanym (Załącznik Nr 6 do SIWZ), Przedmiarze Robót (Załącznik Nr 7 do SIWZ) oraz Specyfikacji technicznej(Załącznik Nr 8 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane CEWAR Mariusz Cichoński, Ewa Cichońska, ul. Siedlecka 9, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64405,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 66000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66000,00
  • Waluta: PLN.

 

                                                                                                                         Z upoważnienia Wójta Gminy

                                                                                                                         Barbara Modzelewska

                                                                                                                         Sekretarz Gminy

 

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Danuta Ochocka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 sierpnia 2011 13:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Danuta Ochocka
Ilość wyświetleń: 538
04 sierpnia 2011 13:03 (Danuta Ochocka) - Dodanie dokumentu.