Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia rok 2011

Ogloszenie o udzieleniu zamówienia; przedmiot zamówienia: Odśnieżanie dróg w Gminie Sztutowo, Cz. III.

Sztutowo, 18.11.2011r.

UZ.2710.21.2011

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 358040-2011 z dnia 2011-10-28 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Sztutowo
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odśnieżania i zgarniania błota pośniegowego na drogach zarządzanych przez Wójta Gminy Sztutowo w sezonie zimowym 2011/2012. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb...
Termin składania ofert: 2011-11-07


Sztutowo: Odśnieżanie dróg w Gminie Sztutowo
Numer ogłoszenia: 385794 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358040 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg w Gminie Sztutowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odśnieżania i zgarniania błota pośniegowego na drogach zarządzanych przez Wójta Gminy Sztutowo w sezonie zimowym 2011/2012. Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie Przedstawiciela Zamawiającego. Wymaga się, aby Wykonawca był gotowy do świadczenia usługi i rozpoczął odśnieżanie w ciągu 45 minut od telefonicznego zgłoszenia przez Przedstawiciela Zamawiającego. Odśnieżanie odbywać się będzie wg podziału na nw. 3 rejony odśnieżania, składające się na 3 części zamówienia : Rejon I -Sztutowo (bez ul. Sztutowska Kępa), Kąty Rybackie, Kąty Rybackie - Skowronki i Kobyla Kępa do granicy z rzeką Wisłą Królewiecką - łączna długość dróg ok. 25 km Rejon II - Sztutowo ul. Sztutowska Kępa, Grochowo Drugie, Łaszka, Płonina, Groszkowo, Groszkowo-osada, Grochowo Pierwsze i Grochowo Trzecie - łączna długość dróg ok. 15 km Rejon III - chodniki w Sztutowie i Kątach Rybackich. Drogi i ulice należy odśnieżać obustronnie na całej jej szerokości, jak również zgarniać błoto pośniegowe, zwłaszcza znajdujące się w obrębie chodników. W I i II rejonie należy zapewnić odśnieżenie zatok oraz przystanków autobusowych, parkingów i placów w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół, oraz wszystkich miejsc manewrowych służących do zawracania autobusów. W przypadku braku opadów śniegu, akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje również płatności z tytułu pełnionych dyżurów nocnych i dziennych i utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości. Wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia takiej konieczności przez Wykonawcę w porozumieniu z pracownikiem Urzędu Gminy - Ewa Wiśniewska. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od 15 listopada 2011r. do 15 kwietnia 2012r. Po rozpoczęciu zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu. W kartach muszą być zapisy o godzinach i miejscu pracy sprzętu. Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia na karcie pracy sprzętu przez sołtysa wsi, w której odśnieżana jest droga. Zamawiający wymaga, aby łączność z Wykonawcą była możliwa przez całą dobę przy pomocy telefonów komórkowych. Zamawiający wymaga również, aby w czasie prowadzenia akcji możliwa była bezpośrednia łączność (tel. komórkowy) z operatorami sprzętu. W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z poleceniem, powinien zawiadomić o tym fakcie pracownika Urzędu Gminy celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania dla odpowiedniego utrzymania bądź doprowadzenia do należytego stanu zasypanych dróg. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od faktycznie panujących warunków atmosferycznych. 2) Wymagania sprzętowe: W interesie Wykonawcy pozostaje zapewnienie takiej ilości oraz rodzaju sprzętu, która pozwoli mu wykonać usługę zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (np. w przypadku awarii jednostki). Wykonawca musi posiadać lub dysponować następującym sprzętem: Dla rejonu I - pojazd (nośnik) z pługiem odśnieżnym - minimum 2 pojazdy Dla rejonu II - pojazd (nośnik) z pługiem odśnieżnym - minimum 2 pojazdy Dla rejonu III - pojazd (nośnik) z pługiem odśnieżnym - minimum 1 pojazd W przypadku gdy oferent składa ofertę na dwa lub trzy rejony, musi wykazać się posiadaniem (lub dysponowaniem) odrębnych pojazdów dla każdego z rejonów. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej tych dróg, na których będzie prowadzona usługa odśnieżania oraz zapoznał się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem zamówienia w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. Mapy z zaznaczonymi drogami gminnymi i wewnętrznymi przeznaczonymi do zimowego utrzymania dostępne są do wglądu w Urzędzie Gminy w Sztutowie pok. nr 11. Pracownikiem odpowiedzialnym z ramienia gminy jest Ewa Wiśniewska - inspektor UG..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Rejon III - chodniki w Sztutowie i Kątach Rybackich.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa Jarex Jarosław Spryszyński, ul. Okrężna 12, 82-110 Sztutowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12298,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90,00
  • Oferta z najniższą ceną: 90,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90,00
  • Waluta: PLN.

 

 Wójt Gminy Sztutowo

Stanisław Kochanowski

Załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Danuta Ochocka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 listopada 2011 12:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Danuta Ochocka
Ilość wyświetleń: 706
18 listopada 2011 12:46 (Danuta Ochocka) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_cz_iii.docx] do dokumentu.
18 listopada 2011 12:42 (Danuta Ochocka) - Dodanie dokumentu.