Przetargi

Ogłoszenie Wójta Gminy Sztutowo dotyczące pisemnego ofertowego przetargu nieograniczonego na organizację i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli oraz zagospodarowanie plaż w Sztutowie i w Kątach Rybackich z dnia 8.01.2016

O g ł o s z e n i e

 

Wójt Gminy Sztutowo ogłasza pisemny ofertowy przetarg nieograniczony

 na organizację i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli oraz zagospodarowanie plaż  w Sztutowie i  w Kątach Rybackich

 

Cena wywoławcza czynszu, w każdym roku obowiązywania umowy netto: 32.000 zł plus należy podatek VAT tj. (23%) 7.360 zł , razem 39.360 zł.

 

Okres trwania umowy: od 1 maja do 30 września każdego roku, od roku 2016 do 2020 r.

 

Opis nieruchomości:

  1. Plaża Sztutowo:

Strona prawa:  250 mb licząc od zejścia głównego nr 60

Strona lewa: 250 mb licząc od zejścia głównego nr 60

  1. Plaża Kąty Rybackie:

Strona prawa: 250 mb licząc od zejścia głównego  nr 51

Strona lewa: 250 mb licząc od zejścia głównego  nr 51 z wyłączeniem terenu portu rybackiego 100 mb

 

Warunki dzierżawy :

  1. wykorzystanie przedmiotu dzierżawy zgodnie z jego przeznaczeniem,
  2. ponoszenie należnych podatków i opłat na rzecz Gminy Sztutowo,
  3. prowadzenie dwóch miejsc wykorzystywanych do kąpieli tj. na plaży w Sztutowie i na plaży  w Kątach Rybackich, każdy po minimum 100 mb z wykorzystaniem sprzętu i wyposażenia Gminy Sztutowo, wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy,
  4. utrzymanie czystości i porządku na dzierżawionym terenie, w tym ustawienie odpowiedniej liczby pojemników na zbieranie odpadów oraz zawarcie z uprawnioną firmą umowy dotyczącej wywozu i zagospodarowania zebranych odpadów,
  5. jednakowe zagospodarowanie obiektów usadowionych na dzierżawionych terenach,
  6. organizacja i prowadzenie boisk sportowo rekreacyjnych o minimalnej długości 100 mb, na każdej z plaż,
  7. szczegółowe warunki określa wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.

 

Wyłoniony w przetargu podmiot zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy wpłacić  przelewem na konto Urzędu Gminy w Sztutowie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040   Bank Spółdzielczy w Stegnie - kaucję w kwocie 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) na pokrycie ewentualnych roszczeń Gminy wobec Operatora. Wpłacona przez Operatora Kaucja nie będzie oprocentowana.  Kaucja zostanie zwrócona Operatorowi, o ile nie zostanie w całości lub w części wykorzystana na zaspokojenie roszczeń Gminy Sztutowo, po ustaniu przedmiotowej umowy.

Oferta powinna zawierać:

1)    Imię, nazwisko i adres zamieszkania oferenta lub nazwę firmy oraz jej siedzibę i adres, nr NIP.

2)      Datę sporządzenia oferty.

3)      Oferowaną wysokość czynszu  w zł netto.

4)      Koncepcję zagospodarowania plaż, która powinna zawierać część graficzną oraz część opisową planowanych działań dotyczących organizacji miejsc wykorzystywanych do kąpieli oraz innej działalności gospodarczej, atrakcji i imprez dla turystów np. sportowych. Opis -powinien zawierać opis obiektów, wyszczególnienie materiałów, z których będą budowane obiekty, szkice, zdjęcia stoisk handlowych, boisk, obiektów sportowych i rekreacyjnych i innych.

5)      Referencje zaświadczające posiadane doświadczenie w zakresie zarządzania obiektem lub terenem turystycznym lub sportowo – rekreacyjnym.

6)      Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń.

7)      Oferta i składane oświadczenie winny być podpisane przez oferenta.

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Przetarg plaża” w sekretariacie Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo do dnia 27.01.2016 r. do godz. 11.00.

 

Otwarcie ofert odbędzie się dnia 27.01.2016 r. w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie,             

pok. nr 1. o godz.  12.00.

Osoba reprezentująca w przetargu osobę prawną winna okazać się stosownym pełnomocnictwem i / lub odpisem  właściwego rejestru .

 

Opis kryteriów, którymi będzie się kierował sprzedający przy wyborze oferty wraz
z podaniem  znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert:

  1. Cena 60%
  2. Sposób zagospodarowania nieruchomości 40%

 

Wójt Gminy Sztutowo zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu w każdym czasie bez podania przyczyn jak też jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.

 

Informacji na temat przetargu udziela się w Urzędzie Gminy w Sztutowie, pok. nr 15,  tel. 55 247 81 51 w. 32 w godz. 7.30 – 15.30.

 

 

Wójt Gminy Sztutowo

Stanisław Kochanowski

/podpis nieczytelny/

 

 

 

Sztutowo, dnia 2016-01-08

 

 

Załącznik nr 1  do ogłoszenia

Wójta Gminy Sztutowo  z          

dnia 2016-01-07

 

----------------------------------------------------Wzór umowy--------------------------------------------

UMOWA NR  ……………………………

 

Zawarta  w dniu …………………….. w Sztutowie pomiędzy:

Gminą Sztutowo, ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo, NIP: 579-207-09-86, REGON: 170747951 , reprezentowaną przez Stanisława Kochanowskiego - Wójta Gminy zwaną w treści umowy „Gminą”,

a ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

zwanym w treści umowy „Operatorem”,

o następującej treści:

I Postanowienia ogólne

 

§ 1

Przedmiotem umowy jest dzierżawa plaż wskazanych w niniejszej umowie oraz organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli oraz  zagospodarowanie dzierżawionych plaż:

1) Plaża Sztutowo:

Strona prawa:  250 mb licząc od zejścia głównego nr 60

Strona lewa: 250 mb licząc od zejścia głównego nr 60

        2) Plaża Kąty Rybackie:

Strona prawa: 250 mb licząc od zejścia głównego  nr 51

Strona lewa: 250 mb licząc od zejścia głównego  nr 51 z wyłączeniem terenu portu rybackiego 100 mb

 

§ 2

  1. Wydzierżawione plaże są ogólnodostępne, a wstęp na plaże oraz korzystanie z miejsc wykorzystywanych do kąpieli jest bezpłatne.
  2. Gmina nie dopuszcza do przegradzania oraz wygradzania zamkniętych odcinków plaży.

 

§ 3

  1. Okres trwania umowy: od 1 maja do 30 września każdego roku, od roku 2016 do 2020 r.
  2. Za „sezon” w rozumieniu niniejszej umowy umowy rozumie się okres od 1 maja do 30 września.

§ 4

Warunki dzierżawy:

1)      wykorzystanie przedmiotu dzierżawy zgodnie z jego przeznaczeniem,

2)    Operator niezależnie od opłaty czynszu zobowiązany  jest również do ponoszenie obciążeń cywilno prawnych  oraz  podatku od  nieruchomości,

3)      organizacja i prowadzenie dwóch miejsc wykorzystywanych do kąpieli tj. na plaży  w Sztutowie i na plaży w Kątach Rybackich, każdy po minimum 100 mb z wykorzystaniem sprzętu i wyposażenia Gminy Sztutowo,

4)      utrzymanie czystości i porządku na dzierżawionym terenie, w tym zbieranie odpadów, ustawienie odpowiedniej liczby pojemników na odpady oraz zawarcie z uprawnioną firmą umowy dotyczącej wywozu i zagospodarowania zebranych odpadów,

5)      jednakowe zagospodarowanie obiektów usadowionych na dzierżawionych terenach,

6)      po uzyskaniu pisemnej zgody Gminy Sztutowo możliwość poddzierżawiania przedmiotowych terenów. Co roczny plan zagospodarowania plaży podlegać będzie zatwierdzeniu przez Gminę Sztutowo oraz przedłożony zostanie do uzgodnienia z Urzędem Morskim w Gdyni,

7)      organizacja i prowadzenie boisk sportowo rekreacyjnych, po jednym na każdej z plaż, na każdej z plaż po 100 mb terenu na działalność sportową.

 

§ 5

  1. Operator wpłacił przed podpisaniem niniejszej umowy przelewem na konto Urzędu Gminy w Sztutowie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040   Bank Spółdzielczy w Stegnie - kaucję w kwocie 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) na pokrycie ewentualnych roszczeń Gminy wobec Operatora.  Wpłacona kaucja jest nieoprocentowana. Kaucja zostanie zwrócona Operatorowi o ile nie zostanie w całości lub w części wykorzystana na zaspokojenie roszczeń Gminy, po ustaniu niniejszej umowy.
  2. Z kaucji Gmina może zaspokajać swoje wierzytelności względem Operatora, w tym w szczególności z tytułu zapłaty czynszu, kar umownych i odszkodowań.
  3. W przypadku wykorzystania przez Gminę kaucji w całości lub w części, Operator, w terminie 7 dni od wezwania wystosowanego przez Gminę, zobowiązany jest do uzupełnienia kwoty kaucji do pierwotnej wysokości.
  4. Nieuzupełnienie kwoty kaucji na żądanie Gminy, o którym mowa w ust. 3 uprawnia Gminę do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym . 

 

§ 6

  1. Czynsz za pierwszy sezon ustala się w łącznej kwocie ………………. zł. (słownie: ………………………….) plus podatek VAT 23 % w kwocie  ………… złotych (słownie: ……………………… złotych) razem ………………….. zł (słownie:………………………..).
  2. Czynsz określony w ust. 1, płatny będzie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
  3. W latach następnych czynsz dzierżawny za sezon będzie podwyższany corocznie o wskaźnik inflacji i płatny będzie do 31 marca każdego roku obowiązywania umowy.
  4. Czynsz płatny będzie przelewem na konto bankowe Urzędu Gminy w Sztutowie nr 36 8308 0001 0000 0101 2000 0010.
  5. W przypadku nie wpłacenia przez Operatora czynszu na warunkach i/lub w terminach określonych w ust. 1-3 umowa może ulec rozwiązaniu w trybie natychmiastowym bez prawa do odszkodowania.
  6. Umowa może ulec rozwiązaniu w trybie określonym w ust. 5, również w przypadku naruszenia przez Operatora pozostałych postanowień umowy, po bezskutecznym upływie terminów wyznaczonych przez Gminę  do przywrócenia stanu zgodnego z umową w dwóch kolejnych pisemnych wezwaniach doręczonych Operatowi.
    1. W przypadku stwierdzenia przez Gminę okoliczności niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej umowy przez Operatora, z wpłaconej przez  Operatora kaucji zostanie potrącona kara umowna w wysokości  1000 zł za każde stwierdzone przez Gminę naruszenie umowy.  Zaplata kary umownej nie wyłącza możliwości dochodzenia przez Gminę odszkodowania na zasadach ogólnych.
    2. W razie nieterminowej zapłaty czynszu Gmina, niezależnie od innych uprawnień, ma prawo w trybie natychmiastowym odstąpić od zawartej umowy oraz naliczyć odsetki ustawowe za każdy dzień opóźnienia.
    3. Operator zapłaci Gminie karę umowną za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Operatora w wysokości 10 % czynszu brutto, o którym mowa w ust. 1
    4. Gmina zapłaci Operatorowi karę umowną za odstąpienie od umowy z przyczyn zawinionych przez Gminę w wysokości 10 % czynszu brutto, o którym mowa w ust. 1

 

§ 7

W przypadku nie uruchomienia miejsc wykorzystywanych do kąpieli w terminach i na warunkach, objętych niniejszą umową Operator zostanie obciążony poniesionymi przez Gminę kosztami organizacji  miejsc wykorzystywanych do kąpieli, dodatkowo na Operatora zostanie nałożona przez Gminę kara umowna w wysokości 10.000 zł . (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Kara zostanie potrącona z wpłaconej przez Operatora kaucji, a w przypadku braku wystarczających środków na jej pokrycie dla Operatora zostanie nałożony obowiązek jej zapłaty z środków własnych.

 

II Zagospodarowanie terenów

 

§ 8

  1. Operator w każdym roku obowiązywania umowy dostarczy do dnia 20 stycznia, a w 2016 roku w terminie do  ……………………… Plan zagospodarowania plaż, z uwzględnieniem następujących wytycznych:

1)      wszystkie obiekty oraz urządzenia związane z funkcjonowaniem wypożyczalni  sprzętu należy lokalizować w pobliżu ogrodzenia wydm;

2)      lokalizacja obiektów na plaży jest możliwa przy jej szerokości min. 25 m;

3)      należy zachować odległość obiektów min. 2 m od wydmy (płotka) i min. 10 m w bok od wejścia na plażę. Należy utrzymać odległości między obiektami min. 10 m.

4)      zmiana profilu plaży i jej poziomu wymaga uzgodnień z Kierownikiem Obwód Ochrony Wybrzeża w Sztutowie;

5)      należy pozostawić niezabudowany pas plaży wzdłuż linii wody o szerokości min. 10 m; Wyjątek od tego wymogu ustanawia się dla wypożyczalni sprzętu pływającego;

6)      wszystkie obiekty lokalizowane sezonowo wymagają uzgodnienia z Urzędem Morskim, natomiast po zakończeniu sezonu winny zostać usunięte;

7)      należy dbać o utrzymanie czystości, porządku i bezpieczeństwa w granicach dzierżawionej plaży, a po zakończeniu sezonu należy przywrócić plażę do stanu pierwotnego;

8)      lokalizowanie obiektów w terenie, rozpoczęcie i zakończenie działalności sezonowej należy zgłaszać w Obwodzie Ochrony Wybrzeża w Sztutowie;

9)      działalność prowadzona na przedmiotowym terenie nie może naruszać przepisów porządkowych zawartych w Zarządzeniu porządkowym Nr 3 Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni z dnia 05 maja 2011 r. w sprawie określenia wymogów zabezpieczenia terenów pasa technicznego ( Dz. Urz. Woj. Pomorskiego Nr 11.64.1443);

10)  lokalizacja sezonowych obiektów budowlanych wymaga spełnienia warunków określonych w Uchwale Nr 148/VII/11 Sejmiku Województwa Pomorskiego z dnia 27 kwietnia 2011 r. w sprawie Parku Krajobrazowego Mierzeja Wiślana (Dz. Urz. Woj. Pomorskiego 11.66.1463);

11)  korzystanie z morskich wód wewnętrznych wymaga przestrzegania przepisów Zarządzenia Porządkowego Nr 14 Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni z 17.07.2013 r. oraz zgłoszenia w Kapitanacie Portu Elbląg, który określi warunki użytkowania tych akwenów;

12)  służby Urzędu Morskiego w Gdyni mają prawo kontroli sposobu użytkowania  dzierżawionego terenu i w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości mają prawo do: nakładania kar pieniężnych w postaci mandatów karnych i decyzji administracyjnych; wnioskowania o natychmiastowe wyłączenie przedmiotu dzierżawy z użytkowania;

13) zamiar ustawienia obiektów tymczasowych do 120 dni, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, wymaga zgłoszenia do Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku.

14)  w przypadku konieczności prowadzenia działań statutowych związanych z ochroną brzegów morskich, Urząd Morski w Gdyni zastrzega sobie możliwość wnioskowania o natychmiastowe wyłączenie przedmiotu dzierżawy z użytkowania.

 

§ 9

  1. Lokalizacja obiektów gastronomicznych i handlowych winna nastąpić zgodnie z wytycznymi Urzędu Morskiego oraz zatwierdzonym Planem Zagospodarowania Plaż, z uwzględnieniem następujących: 

1)      obiekty winny być konstrukcji drewnianej, nietrwale związanych z gruntem,

2)      obiekty winny wyglądać jednakowo oraz estetycznie, nawiązując do tradycji zabudowy kurortów nadmorskich 

3)      mapa lokalizacji przyłączy elektroenergetycznych, stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy.

  1. Operator po uzyskaniu pisemnej zgody Gminy  ma  możliwość poddzierżawiania przedmiotowych terenów. Wniosek winien zawierać : imię i nazwisko, nazwę, adres, NIP dzierżawcy oraz określenie prowadzonej działalności.
  2. Toalety winny być zlokalizowane tylko i wyłącznie przy obiektach gastronomicznych zlokalizowanych na plaży.

 

II Organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli

 

§ 10

Gmina powierza, a Operator przyjmuje do realizacji:

  1. Organizację i prowadzenie dwóch strzeżonych odcinków miejsc wykorzystywanych do kąpieli   w Sztutowie i w Kątach Rybackich po 100 mb każdy, w każdym roku obowiązywania umowy  w okresie: rozpoczęcie najpóźniej  w weekend poprzedzający rozpoczęcie wakacji letnich, natomiast zakończenie 31.08 w każdym roku obowiązywania umowy. Zlecenie zostanie wykonane  zgodnie  z obowiązującymi przepisami i normami.  

2. Oznakowanie miejsc wykorzystywanych do kąpieli tablicami informacyjnymi.

3. Wykonywanie badań jakości wody w ramach kontroli wewnętrznej, która obejmuje:

a)  Ustalenie do 15 czerwca w porozumieniu z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Nowym Dworze Gdańskim w skr. PPIS harmonogramu pobrania próbek  wody z miejsc wykorzystywanych do kąpieli w sezonie kąpielowym.

b) Wykonanie badania jakości wody nie wcześniej niż 14 dni przed dniem rozpoczęcia funkcjonowania miejsc wykorzystywanych do kąpieli.

c) Systematyczne, wizualne nadzorowanie wody w miejscach wykorzystywanych do kąpieli i wody zasilającej miejsca wykorzystywane do kąpieli pod kątem występowania zanieczyszczeń niekorzystnie wpływających na jakość wody i stanowiących zagrożenie zdrowia kąpiących się osób;

d) Badanie jakości wody co 2 tygodnie,

e) Badanie jakości wody każdorazowo w przypadku wzrokowego stwierdzenia zanieczyszczeń niekorzystnie wpływających na jakość wody i mogących stanowić zagrożenie zdrowotne dla kapiących się osób,

f) Pobieranie próbek wody w miejscach wykorzystywanych do kąpieli w punktach ustalonych z właściwym PPIS

g) Pobieranie dodatkowych próbek wody w miejscach wykorzystywanych do kąpieli w terminie 7 dni po ustaniu krótkoterminowego zanieczyszczenia;

h)  Badanie próbek wody w laboratoriach PPIS lub laboratoriach o udokumentowanym  systemie jakości prowadzonych badań wody, zatwierdzonym przez PPIS;

i) Badanie wody z miejsc wykorzystywanych do kąpieli, w zakresie i metodami referencyjnymi zgodnymi z  przepisami;

j) Dokumentowanie i niezwłoczne przekazywanie wyników badań właściwemu PPIS;

k)  Pozyskiwanie od właściwego PPIS informacji pochodzących z kontroli urzędowej  prowadzonej przez Państwową Inspekcję Sanitarną;

l)  Informowanie właściwego PPIS o wystąpieniu zmian, które mogłyby mieć wpływ na pogorszenie jakości wody w kąpielisku oraz o każdym zawieszeniu (w wyjątkowych sytuacjach) harmonogramu pobrania próbek w ramach kontroli wewnętrznej i jego przyczynach;

m)  Informowanie kąpiących się osób o jakości wody w miejscach wykorzystywanych do kąpieli i zaleceniach organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (m.in. o zakazie kąpieli);

n) Ustalanie przyczyn zanieczyszczenia wody w miejscach wykorzystywanych do kąpieli i podejmowanie działań mających na celu ochronę zdrowia ludzkiego i poprawy jakości wody.

  1. Uzupełnienie wyposażenia miejsc wykorzystywanych do kąpieli w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne wymagane dla miejsc wykorzystywanych do kąpieli zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 roku w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki    i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261). Wykaz sprzętu i wyposażenia stanowiącego własność Gminy Sztutowo stanowi załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
  2. Zabezpieczenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli w środki łączności;
  3. Zatrudnienie i ubezpieczenie wykwalifikowanych ratowników:

a)      w Sztutowie min. 4 ratowników, w tym jeden ratownik medyczny,

b)      w Kątach Rybackich min.  4 ratowników, w tym jeden ratownik medyczny,

  1. Wyposażenie weekendowo miejsc wykorzystywanych do kąpieli w łódź hybrydową oraz zapewnienie jej sprawnej obsługi;
  2. Zorganizowanie pieszych patroli ratowników społecznych plaży niestrzeżonej;
  3. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obu miejsc wykorzystywanych do kąpieli.

§ 11

  1. Gmina nie ponosi odpowiedzialności za mienie Operatora zgromadzone w miejscu wykonania zamówienia.
  2. Do obowiązków Operatora należy również:

a)                   protokolarne przejęcie miejsc wykorzystywanych do kąpieli oraz sprzętu będącego w posiadaniu Gminy;

b)                  przeprowadzenie analizy dna morza w miejscach wykorzystywanych do kąpieli w terminie do 20.06, każdego roku obowiązywania umowy;

c)                   przygotowanie dokumentów niezbędnych do uruchomienia i funkcjonowania miejsc wykorzystywanych do kąpieli w terminie do 20.06, każdego roku obowiązywania umowy;

d)                  organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne zgodnie  z ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145).

e)                   zabezpieczenie powierzonego sprzętu oraz mienia przed osobami postronnymi;

f)                   utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym oraz przeprowadzanie na własny koszt napraw sprzętu, niezbędnych do jego zachowania w stanie niepogorszonym oraz do prawidłowego funkcjonowania kąpielisk;

g)                  organizacja i kolportowanie wśród wypoczywających na plaży dzieci do lat 8 wodoodpornych opasek na rękę.  Opaska winna posiadać miejsce na imię i nazwisko oraz nr telefonu. 

h)                  zwrot powierzonego mienia po wygaśnięciu umowy. Wszelkie braki, usterki będą pokrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami przez Operatora wg cen rynkowych obowiązujących na dzień przekazania.

 

III Prowadzenie i organizacja plażowych imprez sportowo – rekreacyjnych

 

§ 12

Gmina powierza, a Operator zobowiązuje się do organizacji cyklu plażowych imprez sportowo – rekreacyjnych, polegających w szczególności na:

  1. przygotowaniu boisk i terenu do grania w siatkówkę plażową, piłkę nożną plażową,  zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  2. przygotowanie i obsługę biura zawodów,
  3. promocję imprez  na plakatach oraz w internecie
  4. zabezpieczenie nagród dla zwycięzców zawodów,
  5. opracowaniu kalendarza imprez sportowo- rekreacyjnych i dostarczeniu ich, celem zaopiniowania przez Gminę w terminie do 31 maja każdego roku obowiązywania umowy. Proponowany kalendarz imprez powinien być kontynuacją wydarzeń, które organizowane były w latach poprzednich przez Gminę Sztutowo.
  6. przeprowadzenie zawodów zgodnie z kalendarzem imprez,
  7. zapewnienie profesjonalnej obsługi medycznej, prowadzenia zawodów przez przeszkolonych sędziów, obsługi spikerskiej,
  8. stałe udostępnianie boisk sportowych dla osób wypoczywających na plażach w Sztutowie i Kątach Rybackich poza terminem rozgrywania turniejów- monitoring w godz. 10.00-17.00,
  9. udostępnienie na prośbę Urzędu Gminy w Sztutowie terenu boisk, celem przeprowadzenia imprez sportowych,
  10. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej boisk sportowych,
  11. ponoszenie opłat z tytułu odtwarzania utworów muzycznych,
  12. w przypadku zaistnienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających organizację któregokolwiek z punktów kalendarza imprez, strony przewidują możliwość przesunięcia terminu bez konsekwencji finansowych

 

IV Utrzymanie czystości i porządku

 

§ 13

Gmina powierza a Operator  przyjmuje do realizacji:

1)      utrzymanie czystości i porządku na terenach dzierżawionych, w tym  zbieranie oraz zlecenie odbierania i zagospodarowania odpadów z terenu dzierżawionej plaży w Sztutowie i w Kątach Rybackich.

2)      Co najmniej dwukrotne mechaniczne czyszczenie dzierżawionych odcinków plaży. Pierwsze czyszczenie winno nastąpić przed rozpoczęciem sezonu letniego.

 

§ 14

1. Odbieranie i zagospodarowywanie  odpadów z pojemników z plaż:

 a) Ilość pojemników  w okresie od 20.06  – 31.08, każdego roku obowiązywania umowy

- minimalna poj. 240 l – 50 szt. po 25 szt. na każdej z plaż przy zejściu głównym

b) Ilość pojemników  w okresie od 01.05– 19.06 r. i  01.09-30.09, każdego roku obowiązywania umowy

- minimalna  poj. 120 l – 12 szt. po 6 szt. na każdej z plaż

2. Do dnia …………, każdego roku obowiązywania umowy Operator dostarczy Gminie harmonogram wywozu odpadów z plaż.

 

V Postanowienia końcowe

 

§ 15

Operator ponosi wszelkie koszty wyposażenia i wszelkie inne koszty związane z wykonaniem umowy.

 

§ 16

1. Operator  ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone Gminie i osobom trzecim wynikłe z jego zachowania lub zaniechania.

  2. Operator odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone przez osoby trzecie, z którymi Operator zawarł umowy w związku z realizacją niniejszej umowy.

 

§ 17

Operator zobowiązuje się do udostępnienia terenu dla Urzędu Gminy  w  Sztutowie, Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim, służb Urzędu Morskiego w Gdyni oraz pozostałych służb, celem  przeprowadzania   kontroli sposobu użytkowania  terenu, objętego niniejszą umową.

 

§ 18

Przejęcie i zdanie dzierżawionego terenu odbędzie  się na podstawie protokołów zdawczo - odbiorczych w obecności przedstawiciela Obwodu Ochrony Wybrzeża w Sztutowie.

 

§  19

  1. Po ustaniu umowy lub rozwiązaniu Operator zobowiązany jest do usunięcia, ustawionych na terenie stanowiącym przedmiot umowy wszelkich obiektów, urządzeń i innych rzeczy ruchomych, jak również do uporządkowania terenu i wydania go Gminie w terminie 15 dni od wygaśnięcia lub rozwiązania niniejszej umowy.
  2. W przypadku nie wykonania obowiązku określonego w ust. 1 Operator wyraża zgodę na usunięcie obiektów, urządzeń i rzeczy ruchomych przez Gminę. Koszt usunięcia i uporządkowania terenu ponosi Operator.
  3. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 2 Gmina nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie urządzeń i ruchomości znajdujących się na przedmiotowym terenie.  Operatorowi nie przysługuje odszkodowanie za utracone urządzenia i rzeczy ruchome.

 

§  20

Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.

 

§  21

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

 

§ 22

Wszelkie spory, które mogą powstać w trakcie wykonywania niniejszej umowy rozpatrywane będą przez właściwy dla Gminy Sąd powszechny

 

§ 23

Umowa została sporządzona w trzech jednakowych egzemplarzach, po dwa dla Gminy oraz jednym dla każdej ze stron.

 

            Gmina :                                                                                                    Operator:

 

Załącznik nr 2 do umowy z dnia ………………………..

 

Wykaz sprzętu i wyposażenia ratownictwa:

 

Lp.

 

Nazwa sprzętu, wyposażenia

Ilość

1.

 

Wieża ratownicza

2 szt.

2.

 

Apteczka RO+

2 szt.

3.

 

Boja SP

6 szt.

4.

 

Deska ortopedyczna

2 szt

5.

 

Kozetka + parawany

2 szt.

6.

 

Łódź ratownicza

2 szt.

7.

 

Tuba

4 szt.

8.

 

Koło ratunkowe

8 szt.

9.

 

Flaga sygnalizacyjna biała

2 szt.

10.

 

Flaga sygnalizacyjna czerwona

2 szt.

11.

 

Wiosła + dulki

8 szt.

12.

 

Lina asekuracyjna

4 szt.

13.

 

Kamizelka asekuracyjna

4 szt.

14.

 

Wieszak na koło ratunkowe

1 szt.

15.

 

Lornetka

2 szt.

16.

 

Tablica meteo

2 szt.

17.

 

Ciężarek kotwiczy + linki

4 szt.

18.

 

Kontenery biurowe

2 szt.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 stycznia 2016 12:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Góra
Ilość wyświetleń: 818
08 stycznia 2016 12:29 (Anna Góra) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_katy_rybackie_plan_przylaczy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 stycznia 2016 12:27 (Anna Góra) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_plan_przylaczy_sztutowo.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 stycznia 2016 12:19 (Anna Góra) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)