WE.3411-12/08 Sztutowo, dnia 04.08.2008r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
Przedmiot zamówienia: Budowa boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Szkolnejw Sztutowie
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
2. Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 82, poz. 560), zwaną dalej ustawą.
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie www.sztutowo.ug.gov.pl
Na wniosek wnioskodawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w formie pisemnej.
Adres, pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Urząd Gminy Sztutowo pok. nr 14
ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo
Tel. 055 247 81 51
w godz. pracy urzędu Pn, Wt, Czw, Pt - 730- 1530
Śr - 800 – 1600
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach programu „Moje Boisko Orlik 2012”
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2
b) Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2
c) Ogrodzenie terenu
d) Oświetlenie terenu
e) Chodniki
f) Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego
g) Budowę budynku sanitarno-szatniowego.
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45212221-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia: 30.11.2008r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 i art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;
b) wykonywali czynności bezpośrednio związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26. ust.3;
e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
3) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
b) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny;
f) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;
g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
8. Informacja na temat wadium:
1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Stegnie
Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040
5) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 6 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej „wadium”, dołączonej do oferty.
7) Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena ryczałtowa |
100 |
Ilość punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z wzorem:
ilość punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100 , gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie będzie podlegać odrzuceniu i uzyska największą ilość punktów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 25.08.2008r. do godz. 1100 w siedzibie zamawiającego:
w sekretariacie Urzędu Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
W dniu 25.08.2008r. o godz. 1115 w Urzędzie Gminy Sztutowo pokój nr 9
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
12. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.08.2008r
Wójt Gminy Sztutowo
Stanisław Kochanowski
/podpis nieczytelny/
____________________
Podpis zamawiającego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie