Przetargi

Ogłoszenie o zamówieniu (o wszczęciu postepowania) na przedmiot zamówienia: Remont cząstkowy drogi gminnej Łaszka - Grochowo Drugie o nawierzchni brukowej - etap II.

UZ.3411-17/08                                                         Sztutowo, dnia 16.10.2008r.

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU  (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

 

Przedmiot  zamówienia: Remont cząstkowy drogi gminnej Łaszka – Grochowo Drugie o nawierzchni brukowej – etap II.

 

1.         Nazwa i adres zamawiającego:

 

Wójt Gminy Sztutowo

ul. Gdańska 55

82-110 Sztutowo

www.sztutowo.ug.gov.pl

info@sztutowo.ug.gov.pl

 

2.         Określenie trybu zamówienia:

 

Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 82, poz. 560), zwaną dalej ustawą.

 

3.         Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie www.sztutowo.ug.gov.pl

Na wniosek wnioskodawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w formie pisemnej.

Adres, pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Urząd Gminy Sztutowo pok. nr 14

ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo

Tel. 055 247 81 51

w godz. pracy urzędu Pn, Wt, Czw, Pt -    730- 1530

                                                    Śr  -  800 – 1600

 

4.         Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji           o możliwości składania ofert częściowych:

 

Wykonanie robót drogowych związanych z utrzymaniem drogi – remont cząstkowy nawierzchni brukowej drogi z Łaszki do Grochowa Drugiego (dz. nr 668, 670, 671, 691 obręb Sztutowo) wraz ze ścinką poboczy.

Przewidywana powierzchnia remontu nawierzchni ok. 470 m2.

Przewidywana powierzchnia ścinki poboczy ok. 470 m2.

 

Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

 

45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

 

5.         Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

6.         Termin wykonania zamówienia: 30.11.2008r.

 

7.         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1)         Warunki udziału w postępowaniu

 

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

a)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

b)       posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2)       Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

 

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

 

a)       nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 i art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;

b)       wykonywali czynności bezpośrednio związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;

c)       złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

d)       nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26. ust.3;

e)       nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

 

3)       Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

 

a)       jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

b)       zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

c)       jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

d)       została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;

e)       zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny;

f)         wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się                     na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;

g)       jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

8.         Informacja na temat wadium: brak wadium

 

9.         Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena ryczałtowa za 1 m2  

100

 

Ilość punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z wzorem:

 

ilość punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100 , gdzie:

 

Cmin – najniższa cena spośród badanych ofert

Cbad – cena oferty badanej

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie będzie podlegać odrzuceniu i uzyska największą ilość punktów.

 

10.       Miejsce i termin składania ofert:

 

Ofertę należy złożyć do dnia 06.11.2008r. do godz. 1100 w siedzibie zamawiającego:

    w sekretariacie Urzędu Gminy Sztutowo

    ul. Gdańska 55

    82-110 Sztutowo

Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.

 

11.       Miejsce i termin otwarcia ofert:

    W dniu  06.11.2008r. o godz. 1115 w Urzędzie Gminy Sztutowo pokój nr 8

    ul. Gdańska 55

    82-110 Sztutowo

 

12.       Termin związania ofertą: do 30.11.2008r.

 

13.       Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

 

 

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu   16.10.2008r.

 

 

                                                                                      Wójt Gminy Sztutowo

                                                                                      Stanisław Kochanowski

                                                                                        /podpis nieczytelny/

 

 

_____________________

                                                                                       Podpis zamawiającego

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 października 2008 14:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Wiśniewska
Ilość wyświetleń: 2495
16 października 2008 14:32 (Ewa Wiśniewska) - Dodanie załącznika.
16 października 2008 14:31 (Ewa Wiśniewska) - Utworzenie dokumentu.