Przetargi

Ogłoszenie o zamówieniu (o wszczęciu postępowania) przedmiot zamówienia: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo

UZ.3411-18/08                                                                  Sztutowo, dnia  22.12.2008r.

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU  (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)

 

Przedmiot zamówienia:

 

Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo.

 

 

I.            Nazwa i adres zamawiającego:

 

Wójt Gminy Sztutowo

ul. Gdańska 55

82-110 Sztutowo

www.sztutowo.ug.gov.pl

info@sztutowo.ug.gov.pl

 

II.            Określenie trybu zamówienia:

 

Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 82, poz. 560 ze zmianami ), zwaną dalej ustawą.

 

III.            Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie www.sztutowo.ug.gov.pl

Na wniosek wnioskodawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w formie pisemnej.

Adres, pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Urząd Gminy w Sztutowie pok. nr 14

ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo

Tel. 055 247 81 51

w godz. pracy urzędu Pn, Wt, Czw, Pt -    730- 1530

                                                    Śr  -  800 – 1600

 

IV.            Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

 

Zakres rzeczowy zmówienia obejmuje:

1)      Odbieranie odpadów komunalnych z koszy ulicznych:

 

a) w okresach od 1.02.2009r. do 24.04.2009r. oraz od 14.09.2009r. do 31.01.2010r.

    Pojemność koszy: 3,5 m3

    Częstotliwość wywozu – raz w tygodniu, w każdy piątek

 

b) w okresie od 25.04.2009r. do 19.06.2009r.

    Pojemność koszy: 4,2 m3

    Częstotliwość wywozu – co drugi dzień

 

c) w okresie od 20.06.2009r. do 13.09.2009r.

    Pojemność koszy: 4,2 m3

    Częstotliwość wywozu – codziennie

 

2)      Ustawienie 14 pojemników SM 110 (własność wykonawcy) oraz odbieranie odpadów  z nw. budynków komunalnych:

 

a) budynek administracyjny UG w Sztutowie – 6 pojemników 

b) budynek socjalny na stadionie w Sztutowie, ul. Obozowa 16 – 2 pojemniki

c) świetlica w Kątach Rybackich, ul. Rybacka 41 – 1 pojemnik

d) świetlica w Grochowie Trzecim – 1 pojemnik

e) świetlica w Łaszce – 1 pojemnik

f) świetlica w Groszkowie – 1 pojemnik

g) świetlica w Sztutowie, ul. Szkolna 13 – 1 pojemnik

h) kompleks sportowy w Sztutowie, ul. Szkolna 13 – 1 pojemnik

Częstotliwość wywozu: raz w miesiącu – ostatni piątek miesiąca

3)      Ustawienie 40 pojemników SM 110 (20 pojemników na plaży w Sztutowie i 20 pojemników na plaży w Kątach Rybackich) i odbieranie odpadów komunalnych z plaż w okresie od 20.06.2009r. do 06.09.2009r.

      Częstotliwość wywozu: codziennie, dodatkowo w soboty i niedziele  drugi wywóz popołudniowy.

 

4)      Ustawienie 1 zestawu do segregacji (własność Wykonawcy) w Sztutowie oraz odbieranie odpadów z zestawu i odbieranie odpadów dodatkowych, zebranych przez zamawiającego wg potrzeb na każdorazowe zgłoszenie.

      Przewidziana ilość odpadów z koszy ulicznych, budynków oraz plaż: 1.062,48 m3

      Szacunkowa ilość odpadów odbieranych wg potrzeb na zgłoszenie: 250 m3

 

 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90513200-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

 

V.            Informacja o możliwości składania ofert częściowych

 

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

 

VI.            Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VII.            Termin wykonania zamówienia:  od 01.02.2009r. do 31.01.2010r.

 

VIII.            Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1)         Warunki udziału w postępowaniu

 

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

 

a)        posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

b)        posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

c)        znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)        nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2)        Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

 

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

 

a)        nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 i art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;

b)        wykonywali czynności bezpośrednio związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;

c)        złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

d)        nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26. ust.3;

e)        nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

 

IX.            Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:

 

a)      formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1;

b)      oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 2;

c)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

d)      dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych;

e)      aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

f)        polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

 

2)      Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

 

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

 

3)  Oferta wspólna

a)        Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy, w takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy.

b)        Oferta wspólna dwóch lub więcej Wykonawców musi spełniać następujące wymagania:

·          dokumenty i oświadczenia, takie jak:

- formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ)

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 2 do SIWZ),

podpisują wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum) lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum;

·          dokumenty i oświadczenia, takie jak:

- odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

- zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego,

- zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego

  Ubezpieczenia Społecznego

składa każdy z Wykonawców w imieniu własnym.

·          przy składaniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

 

X.            Informacja na temat wadium: brak wadium

 

XI.            Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena za 1 m3 odpadów

100

 

Ilość punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z wzorem:

 

ilość punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100 , gdzie:

 

Cmin – najniższa cena spośród badanych ofert

Cbad – cena oferty badanej

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie będzie podlegać odrzuceniu i uzyska największą ilość punktów.

 

XII.            Miejsce i termin składania ofert:

 

Ofertę należy złożyć do dnia  12.01.2009r. do godz. 1100 w siedzibie zamawiającego:

    w sekretariacie Urzędu Gminy w Sztutowie

    ul. Gdańska 55

    82-110 Sztutowo

Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.

 

XIII.            Miejsce i termin otwarcia ofert:

    W dniu  12.01.2009r. o godz. 1115 w Urzędzie Gminy w Sztutowie pokój nr 8

    ul. Gdańska 55

    82-110 Sztutowo

 

XIV.            Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

 

XV.            Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

 

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  22.12.2008r.

 

 

 

 

 Wójt Gminy Sztutowo

Stanisław Kochanowski

   /podpis nieczytelny/

_____________________

                                                                                       Podpis zamawiającego

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 grudnia 2008 14:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Wiśniewska
Ilość wyświetleń: 2708
22 grudnia 2008 14:53 (Ewa Wiśniewska) - Dodanie załącznika.
22 grudnia 2008 14:52 (Ewa Wiśniewska) - Utworzenie dokumentu.