UZ.3411-18/08 Sztutowo, dnia 22.12.2008r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
Przedmiot zamówienia:
Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
II. Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 82, poz. 560 ze zmianami ), zwaną dalej ustawą.
III. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie www.sztutowo.ug.gov.pl
Na wniosek wnioskodawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w formie pisemnej.
Adres, pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Urząd Gminy w Sztutowie pok. nr 14
ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo
Tel. 055 247 81 51
w godz. pracy urzędu Pn, Wt, Czw, Pt - 730- 1530
Śr - 800 – 1600
IV. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Zakres rzeczowy zmówienia obejmuje:
1) Odbieranie odpadów komunalnych z koszy ulicznych:
a) w okresach od 1.02.2009r. do 24.04.2009r. oraz od 14.09.2009r. do 31.01.2010r.
Pojemność koszy: 3,5 m3
Częstotliwość wywozu – raz w tygodniu, w każdy piątek
b) w okresie od 25.04.2009r. do 19.06.2009r.
Pojemność koszy: 4,2 m3
Częstotliwość wywozu – co drugi dzień
c) w okresie od 20.06.2009r. do 13.09.2009r.
Pojemność koszy: 4,2 m3
Częstotliwość wywozu – codziennie
2) Ustawienie 14 pojemników SM 110 (własność wykonawcy) oraz odbieranie odpadów z nw. budynków komunalnych:
a) budynek administracyjny UG w Sztutowie – 6 pojemników
b) budynek socjalny na stadionie w Sztutowie, ul. Obozowa 16 – 2 pojemniki
c) świetlica w Kątach Rybackich, ul. Rybacka 41 – 1 pojemnik
d) świetlica w Grochowie Trzecim – 1 pojemnik
e) świetlica w Łaszce – 1 pojemnik
f) świetlica w Groszkowie – 1 pojemnik
g) świetlica w Sztutowie, ul. Szkolna 13 – 1 pojemnik
h) kompleks sportowy w Sztutowie, ul. Szkolna 13 – 1 pojemnik
Częstotliwość wywozu: raz w miesiącu – ostatni piątek miesiąca
3) Ustawienie 40 pojemników SM 110 (20 pojemników na plaży w Sztutowie i 20 pojemników na plaży w Kątach Rybackich) i odbieranie odpadów komunalnych z plaż w okresie od 20.06.2009r. do 06.09.2009r.
Częstotliwość wywozu: codziennie, dodatkowo w soboty i niedziele drugi wywóz popołudniowy.
4) Ustawienie 1 zestawu do segregacji (własność Wykonawcy) w Sztutowie oraz odbieranie odpadów z zestawu i odbieranie odpadów dodatkowych, zebranych przez zamawiającego wg potrzeb na każdorazowe zgłoszenie.
Przewidziana ilość odpadów z koszy ulicznych, budynków oraz plaż: 1.062,48 m3
Szacunkowa ilość odpadów odbieranych wg potrzeb na zgłoszenie: 250 m3
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90513200-8 Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
V. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania zamówienia: od 01.02.2009r. do 31.01.2010r.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 i art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;
b) wykonywali czynności bezpośrednio związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26. ust.3;
e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
IX. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1) Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1;
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 2;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych;
e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
2) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
3) Oferta wspólna
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy, w takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
b) Oferta wspólna dwóch lub więcej Wykonawców musi spełniać następujące wymagania:
· dokumenty i oświadczenia, takie jak:
- formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ)
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 2 do SIWZ),
podpisują wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum) lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum;
· dokumenty i oświadczenia, takie jak:
- odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego,
- zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego
składa każdy z Wykonawców w imieniu własnym.
· przy składaniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
X. Informacja na temat wadium: brak wadium
XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena za 1 m3 odpadów |
100 |
Ilość punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z wzorem:
ilość punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100 , gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie będzie podlegać odrzuceniu i uzyska największą ilość punktów.
XII. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 12.01.2009r. do godz. 1100 w siedzibie zamawiającego:
w sekretariacie Urzędu Gminy w Sztutowie
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
XIII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
W dniu 12.01.2009r. o godz. 1115 w Urzędzie Gminy w Sztutowie pokój nr 8
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
XIV. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
XV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.12.2008r.
Wójt Gminy Sztutowo
Stanisław Kochanowski
/podpis nieczytelny/
_____________________
Podpis zamawiającego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie