UZ.3411-5/09 Sztutowo, dnia 06.07.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
Przedmiot zamówienia:
Zakup i montaż wykładziny antypoślizgowej w Zespole Szkół w Sztutowie.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
II. Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 82, poz. 560 ze zmianami ), zwaną dalej ustawą.
III. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie www.sztutowo.ug.gov.pl
Na wniosek wnioskodawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w formie pisemnej.
Adres, pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Urząd Gminy w Sztutowie pok. nr 14
ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo
Tel. 055 247 81 51
w godz. pracy urzędu Pn, Wt, Czw, Pt - 730- 1530
Śr - 800 – 1600
IV. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wykładziny antypoślizgowej w budynku Zespołu Szkół w Sztutowie - na istniejącym podłożu z lastryko.
2. Wykładzinę antypoślizgową należy ułożyć na parterze budynku, na powierzchni ok. 600m2 , w niżej wymienionych ciągach komunikacyjnych budynku:
a) łącznik główny przy wejściu do budynku (wraz z dwoma przedsionkami);
b) łącznik prowadzący do sali gimnastycznej;
c) hol w skrzydle południowo – wschodnim;
d) hol w skrzydle administracyjno-żywieniowym;
Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45432130-4 Pokrywanie podłóg
45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych.
V. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Termin wykonania zamówienia: od 13.08.2009r. do 30.08.2009r.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
IX. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1) Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1;
b) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru –Załącznik Nr 2;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych;
e) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f) wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót), z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 3; dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie przynajmniej 1 roboty o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł;
g) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
h) oświadczenie o zapoznaniu się z miejscem i zakresem wykonywania robót – Załącznik Nr 4
i) kartę (specyfikację) techniczną z opisem parametrów proponowanej wykładziny
2) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
3) Oferta wspólna
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy, w takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
b) Oferta wspólna dwóch lub więcej Wykonawców musi spełniać następujące wymagania:
· dokumenty i oświadczenia, takie jak:
- formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ)
- wykaz robót (załącznik Nr 3 do SIWZ)
- oświadczenie o zapoznaniu się z miejscem i zakresem wykonywania robót (załącznikNr4do SIWZ)
- kartę (specyfikację) techniczną z opisem parametrów proponowanej wykładziny
podpisują wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum) lub pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum;
· dokumenty i oświadczenia, takie jak:
- oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 4 Prawa zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ),
- odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego,
- zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego
składa każdy z Wykonawców w imieniu własnym.
· przy składaniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
X. Informacja na temat wadium: brak wadium
XI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena ryczałtowa |
100 |
Ilość punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z wzorem:
ilość punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100 , gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie będzie podlegać odrzuceniu i uzyska największą ilość punktów.
XII. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 28.07.2009r. do godz. 1100 w siedzibie zamawiającego:
w sekretariacie Urzędu Gminy w Sztutowie
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
XIII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
W dniu 28.07.2009r. o godz. 1115 w Urzędzie Gminy w Sztutowie pokój nr 8
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
XIV. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
XV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.07.2009r.
Wójt Gminy Sztutowo
Stanisław Kochanowski
_____________________
Podpis zamawiającego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie