Zamówienia poniżej 130.000 zł

Zapytanie ofertowe - przedmiot zamówienia: zakup i dostawa tonerów do drukarek zgodnie z załączoną specyfikacją.

Sztutowo, dnia 16.11.2020 roku

TK. 1611.4.2020

Gmina Sztutowo
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo

ZAPYTANIE OFERTOWE


Gmina Sztutowo zwraca się z prośbą o przedstawienie Państwa oferty cenowej z uwzględnieniem poniższych wymagań:
1. Przedmiot zamówienia: zakup i dostawa tonerów do drukarek zgodnie z załączoną specyfikacją.
2. Warunki wymagane od Wykonawców: dostawa zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem i zamówieniem.
3. Termin realizacji zamówienia: cały 2021 rok, dostawa minimum dwa razy na miesiąc
4. Kryteria oceny ofert: cena,
5. Osoba uprawniona do kontaktu:
Pan/Pani Katarzyna Maćkowska tel. 55 247 81 51 wew. 31 adres e-mail: info@sztutowo.ug.gov.pl fax: 55 247 83 96
6. Ofertę należy przekazać w terminie do dnia: 30.11.2020 r. godzina: 15.30
7. Ofertę należy dostarczyć pocztą elektroniczną na adres info@sztutowo.ug.gov.pl bądź wrzucić do skrzynki przy drzwiach głównych Urzędu Gminy w Sztutowie.
Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny ofert. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Sztutowo do zawarcia umowy.

Robert Zieliński
Wójt Gminy Sztutowo

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.11.2020
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 listopada 2020 17:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Piórko
Ilość wyświetleń: 434
16 listopada 2020 17:42 (Agnieszka Piórko) - Dodanie załącznika [zapytanie_tonery_2020.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 listopada 2020 17:41 (Agnieszka Piórko) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)