Zamówienia poniżej 130.000 zł

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę paliwa drzewnego - pelletu dla Gminy Sztutowo

Sztutowo, 23-03-2023

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Sztutowo zwraca się z prośbą o przedstawienie Państwa oferty cenowej z uwzględnieniem poniższych wymagań:

1.       Przedmiot zamówienia:

Zamówienie na zakup i dostawę paliwa drzewnego - pelletu w workach po 15kg, Produkt winien spełniać wymagania określone normą DIN Plus dla granulatu drzewnego.

Dane techniczne pelletu:

Ø  wymiary: średnica – 6-8 mm

Ø  wilgotność do 10%

Ø  zawartość popiołu do 0,8%

Przewidywana ilość na dany okres: około 20 ton.

2.       Warunki wymagane od Wykonawców:

a)       Terminy dostaw dostosowane będą do możliwości magazynowych zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (czynników atmosferycznych). Jednorazowo Zamawiający może przyjąć do 8 ton pelletu (3t do kotłowni w Sztutowie, 5t do kotłowni w Katach Rybackich), pakowanego w workach po 15 kg. Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo mailowo. Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego paliwa do 20% wskazanej powyżej łącznej ilości, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. W przypadku zwiększenia ilości, o których mowa powyżej cena zakupu nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany kwoty VAT w przypadku, gdy w okresie realizacji umowy dojdzie do zmiany stawki podatku VAT.

b)       Pellet dostarczany będzie na koszt Wykonawcy.

c)       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości, wielkości i terminów dostaw.

d)       Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

e)       Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania ilościowego przedmiotu zamówienia w terminie 14 kwietnia  – 15 czerwca 2023 r.

f)        Sposób rozliczenia: płatność nastąpi przelewem każdorazowo po wykonaniu dostawy i wystawienia faktury przez Dostawcę (14 dni).

3.       Termin realizacji zamówienia:

Okres 14 kwietnia  – 15 czerwca 2023 r.

4.       Kryteria oceny ofert:  cena – 100%.

5.       Osoba uprawniona do kontaktu:

Paweł Jackowski, tel. 55 247 81 51 wew. 612, adres e-mail: gczk@sztutowo.ug.gov.pl.

6.       Ofertę należy przekazać w terminie do dnia: 06.04.2023 r., godzina: 15.00.

7.       Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, na adres: Urząd Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo lub przesłać e-mailem na adres: info@sztutowo.ug.gov.pl.

8.       Załączniki:

1)       Formularz ofertowy

2)       Projekt umowy

Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny ofert. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Sztutowo do zawarcia umowy i może zostać unieważnione w każdej chwili, bez podania przyczyny.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23-03-2023
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. ds. bezpieczeństwa zarządzania kryzysowego i ochrony informacji niejawnych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Paweł Jackowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 marca 2023 10:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paweł Jackowski
Ilość wyświetleń: 245
23 marca 2023 10:57 (Paweł Jackowski) - Dodanie załącznika [umowa-WZOR-rpr.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 marca 2023 10:57 (Paweł Jackowski) - Dodanie załącznika [Formularz_oferty-2023.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 marca 2023 10:56 (Paweł Jackowski) - Dodanie załącznika [zapytanie-ofertowe-pellet-2023-marzec-kwiecien.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)