Zamówienia poniżej 130.000 zł

Zapytanie ofertowe na wykonanie inwentaryzacji budynku

Sztutowo, dnia 11.08.2023 r.

NE.6840.23.2020

Zapytanie ofertowe na wykonanie inwentaryzacji budynku

Wójt Gminy Sztutowo zaprasza do składania ofert na wykonanie inwentaryzacji budynku, hala północna położona na dz. 394/4 w Sztutowie. Budynek jest wpisany do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków pn 1361.  Budynek w styczniu 2023 r. uległ częściowemu zawaleniu. Obecnie bezpośredni dostęp do budynku jest utrudniony.

Inwentaryzacja jest niezbędna w celu zabezpieczenia należytej dokumentacji, która posłuży do odbudowania budynku hali oraz umożliwi właściwe przeprowadzenie prac rozbiórkowych.

 

Tryb zamówienia:

Gmina Sztutowo składa niniejsze zapytanie ofertowe na podstawie regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane w Urzędzie Gminy Sztutowo wprowadzonego Zarządzeniem nr 36/2022 z dnia 11 maja 2022 r. oraz zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022 poz. 1710 ze zm.), tj. co do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 netto

Miejsce i termin złożenia oferty:

1. Zamawiający rozpatrzy oferty, które zostaną złożone w terminie do 21 sierpnia 2023 r. do godziny 15:00. Oferty powinny zostać złożone w siedzibie Zamawiającego, w Sztutowie, przy ul. Gdańskiej 55 . Dopuszcza się złożenie oferty drogą elektroniczną na adres e-mail: info@sztutowo.ug.gov.pl lub na skrzynkę epuap: /sztutowo/SkrytkaESP, jednakże oferta powinna mieć formę zeskanowanego dokumentu zawierającego stosowne podpisy i pieczątki lub dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

 2. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wraz z ofertą przedłoży dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy oraz dokumenty potwierdzające umocowanie osoby podpisującej ofertę do jej podpisania i złożenia.

3. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu opatrzonym napisem: „Oferta na wykonanie zadania pn. Wykonanie inwentaryzacji hali północnej”, jeżeli będzie składana w formie innej niż drogą elektroniczną. Poza oznaczeniami powyżej na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy – opuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy.

4. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

Sposób przygotowania oferty:

1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

2. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do zapytania.

3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, w sposób czytelny, na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym.

 

4. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści.

5. Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż język polski zobowiązany jest do złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

6. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.

7. Oferta wraz z Załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

8. W przypadku gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

9. Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę, w jednym egzemplarzu.

10. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:

 1) Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie jest powiązany osobowo i kapitałowo z Gminą Sztutowo - wg Załącznika Nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - wg Załącznika Nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

4) Klauzulę informacyjna RODO, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego

Kryteria wyboru oferty :

1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena – 100%

2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

3. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

4. Cena musi zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty podatku VAT. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.

Termin realizacji zamówienia: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Podstawy wykluczenia:

1. Z udziału w postępowaniu ofertowym wyklucza się Wykonawców powiązanych z Gminą Sztutowo osobowo lub kapitałowo. Powiązania osobowe lub kapitałowe oznaczają wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Gminy Sztutowo czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile najniższy próg nie wynika z przepisów prawa,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129), tj.:

a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

 b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Pozostałe postanowienia:

1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę

2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3) Wybrany Wykonawca winien zgłosić się na podpisanie umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu i terminie.

Zastrzeżenia:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny. 2) Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

3) Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.

Informacje dodatkowe: Wszelkie pytania związane z niniejszym zapytaniem ofertowym należy przesyłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: info@sztutowo.ug.gov.pl, w tytule wiadomości wpisując: „Wykonanie inwentaryzacji hali północnej

 

Wójt Gminy

Robert Zieliński

/podpis nieczytelny/

 

Załączniki:

1. Wzór formularza ofertowego

2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Gminą Sztutowo

3. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia

4. Klauzula informacyjna RODO

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 sierpnia 2023 14:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Góra
Ilość wyświetleń: 720
04 września 2023 15:24 (Agnieszka Piórko) - Dodanie załącznika [zapytanie_inwentaryzacja_uniewaznienie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 sierpnia 2023 14:21 (Anna Góra) - Dodanie załącznika [zal_nr_4_klauzula_rodo.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 sierpnia 2023 14:21 (Anna Góra) - Dodanie załącznika [zal_nr_3_oswiadczenie_o_braku_podstaw_wykluczenia_1.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)