Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia rok 2012

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, przedmiot zamówienia: Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 180037G ul. Szkolnej na działce nr 131/1 w Sztutowie

Sztutowo, 21.11.2012r.

UZ.2710.18.2012

 


Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 180037G ul. Szkolnej na działce nr 131/1 w Sztutowie
Numer ogłoszenia: 462156 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416182 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 180037G ul. Szkolnej na działce nr 131/1 w Sztutowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej nr 180037G ul. Szkolnej na działce nr 131/1 w Sztutowie:

1. wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej 8 cm

2. wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej 8cm

3. budowa podziemnego systemu odwodnienia drogi

4. przebudowa skrzyżowania z ul. Szkolną

5. wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją

6. przestawienie ogrodzeń kolidujących z inwestycją

- Projekt Budowlany (Załącznik Nr 6 do SIWZ)

- Specyfikacja techniczna (Załącznik Nr 7 do SIWZ)

- Przedmiar robót (Załącznik Nr 8 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92237,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89128,10
  • Oferta z najniższą ceną: 89128,10 / Oferta z najwyższą ceną: 89128,10
  • Waluta: PLN.

 

Wójt Gminy

Stanislaw Kochanowski

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 listopada 2012 12:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 659
21 listopada 2012 12:11 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu.