Wójt Gminy w Sztutowie uprzejmie informuje, że zatrudni pracownika w ramach umowy – zlecenia na okres 12 miesięcy do obsługi programu „Czyste Powietrze” na terenie Gminy Sztutowo.
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa Unii Europejskiej oraz obywatelstwa innych państw, w przypadku osób, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- preferowany kierunek studiów wyższych: ochrona środowiska, administracja,
- doświadczenie w administracji publicznej umożliwiające wykonywanie powierzonych zadań,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy, samodzielność, obowiązkowość i inicjatywa,
- obsługa urządzeń biurowych, w tym obsługa komputera.
Zakres wykonywanych zadań:
- Obsługa punktu informacyjno – konsultacyjnego programu „Czyste Powietrze” tzn. wymiany starych źródeł ciepła przez mieszkańców gminy, w tym:
- Odbycie przeszkolenia z zakresu programu organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska.
- Współpraca z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska w Gdańsku.
- Informowanie mieszkańców gminy o programach ochrony powietrza o charakterze ponadgminnym.
- Podejmowanie działań mających na celu zidentyfikowanie budynków, których właściciele mogliby być potencjalnymi Wnioskodawcami i przedstawienie im korzyści płynących z wzięcia udziału w Programie.
- Wsparcie Wnioskodawców w zakresie przygotowywania Wniosków o dofinansowanie, w tym pod kątem spełnienia wymagań określonych w Programie, z zachowaniem należytej staranności.
- Pomoc mieszkańcom gminy przy składaniu wniosków do programów ochrony powietrza o charakterze ponadgminnym.
- Sprawdzanie wniosków pod względem formalnym, rozliczanie i kontrola wniosków.
- Przekazywanie do WFOŚiGW Wniosków o dofinansowanie, składanych przez Wnioskodawców w Gminie, niezwłocznie, lecz nie później niż 5 dni roboczych od złożenia w Gminie.
- Pomoc Wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników.
- Prowadzenie statystyki w zakresie realizowanych zadań.
- Wizyty u mieszkańców, połączone z oceną obecnego źródła ciepła i potrzebą jego wymiany oraz wstępną analizą stanu budynku pod kątem termomodernizacji, w trakcie wizyt jest przedstawiana oferta programu, wizyty mogą być realizowane w trakcie kontroli prowadzonych na podstawie art. 379 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
- Organizacja spotkań informujących o zasadach Programu „Czyste powietrze” dla mieszkańców – minimum jedno spotkanie w kwartale.
- Prowadzenie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Kompletowanie i porządkowanie dokumentacji przeznaczonej do archiwizacji oraz przekazywanie jej do Archiwum Zakładowego zgodnie z instrukcją archiwalną.
Praca polega na: pracy administracyjno-biurowej przy komputerze.
System pracy: 20 godzin tygodniowo, stosowane materiały: papier; stosowane narzędzia/urządzenia: komputer, kserokopiarka; stosowane środki ochrony zbiorowej: przeciwpożarowa; praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
Niezbędne dokumenty aplikacyjne:
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na oferowanym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej – w przypadku kandydata nie posiadającego obywatelstwa polskiego,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- kserokopie dokumentów potwierdzających umiejętności i osiągnięcia zawodowe,
Kandydaci nieposiadający obywatelstwa polskiego zobowiązani są do przedłożenia wszystkich dokumentów w języku polskim lub dokumentów w języku obcym wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Dotyczy zatrudnienia pracownika do spraw programu „Czyste Powietrze” osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55 lub pocztą na adres – Urząd Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo w terminie do dnia 5 maja 2021 r. do godziny 15.30 (w przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data stempla pocztowego).
Po upływie terminu składania ofert kandydaci zostaną poproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.