Wójt Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, informuje, że zatrudni pracownika w ramach umowy – zlecenia na okres 7 miesięcy (z możliwością przedłużenia) do obsługi programu „Czyste Powietrze” na terenie Gminy Sztutowo.
Wymagania niezbędne:
Wymagania dodatkowe :
Zakres wykonywanych zadań :
Obsługa punktu informacyjno – konsultacyjnego programu „Czyste Powietrze”, w tym:
1. Odbycie przeszkolenia z zakresu programu organizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska.
2. Współpraca z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska w Gdańsku.
3. Informowanie mieszkańców gminy o programach ochrony powietrza o charakterze ponadgminnym.
4. Podejmowanie działań mających na celu zidentyfikowanie budynków, których właściciele mogliby być potencjalnymi Wnioskodawcami i przedstawienie im korzyści płynących z wzięcia udziału w Programie
5. Wsparcie Wnioskodawców w zakresie przygotowywania Wniosków o dofinansowanie, w tym pod kątem spełnienia wymagań określonych w Programie, z zachowaniem należytej staranności.
6. Przekazywanie Wnioskodawcom informacji dotyczących Programu, w tym o określonych w Programie dopuszczalnych warunkach łączenia dofinansowania przedsięwzięć z innymi programami finansowanymi ze środków publicznych, np. w ramach regionalnych programów operacyjnych oraz z gminnymi programami ograniczania niskiej emisji;
7. Przekazywanie Wnioskodawcom informacji o możliwości uzyskania dotacji na częściową spłatę kapitału kredytu w ramach Programu i sposobie złożenia wniosku o dofinansowanie za pośrednictwem banków, wraz z udostępnieniem listy banków uczestniczących w Programie.
8. Pomoc mieszkańcom gminy przy składaniu wniosków do programów ochrony powietrza o charakterze ponadgminnym.
9. Sprawdzanie wniosków pod względem formalnym, rozliczanie i kontrola wniosków.
10. Przekazywanie do WFOŚiGW Wniosków o dofinansowanie, składanych przez Wnioskodawców w Gminie, niezwłocznie, lecz nie później niż 5 dni roboczych od złożenia w Gminie.
11. Pomoc Wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników.
12. Prowadzenie statystyki w zakresie realizowanych zadań.
13. Wizyty u mieszkańców, połączone z oceną obecnego źródła ciepła i potrzebą jego wymiany oraz wstępną analizą stanu budynku pod kątem termomodernizacji, w trakcie wizyt jest przedstawiana oferta programu, wizyty mogą być realizowane w trakcie kontroli prowadzonych na podstawie art. 379 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
14. Organizacja spotkań informujących o zasadach Programu „Czyste powietrze” dla mieszkańców - minimum 2 spotkania w roku.
15. Prowadzenie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt.
16. Kompletowanie i porządkowanie dokumentacji przeznaczonej do archiwizacji oraz przekazywanie jej do Archiwum Zakładowego zgodnie z instrukcją archiwalną.
Praca polega na: pracy administracyjno-biurowej przy komputerze.
System pracy: 16 godzin tygodniowo, stosowane materiały: papier; stosowane narzędzia/urządzenia: komputer, kserokopiarka; stosowane środki ochrony zbiorowej: przeciwpożarowa; praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
Niezbędne dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci nieposiadający obywatelstwa polskiego zobowiązani są do przedłożenia wszystkich dokumentów w języku polskim lub dokumentów w języku obcym wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Dotyczy zatrudnienia pracownika do spraw programu „Czyste Powietrze” osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55 lub pocztą na adres – Urząd Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo w terminie do dnia 29 maja 2025 r. do godziny 15.30 (w przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data stempla pocztowego).
Po upływie terminu składania ofert kandydaci zostaną poproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Sztutowo, dnia 19.05.2025 r.
Robert Zieliński
Wójt Gminy Sztutowo
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie