Oferty pracy

ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa


Wójt Gminy Sztutowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55,

82- 110 Sztutowo

 

Nazwa i adres jednostki :
Urząd Gminy w Sztutowie
Ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo

 

Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw zagospodarowania przestennego i drogownictwa

 

Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Planowany termin zatrudnienia – 01 lipca 2025 r.
Zatrudnienie na czas nieokreślony.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych : w miesiącu kwiecień 2025 r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

 

Niezbędne wymagania od kandydatów:

• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu administracji, zagospodarowania przestrzennego, prawa
• znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego
• znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku

 

Wymagania dodatkowe:


• preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego
• umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .

1.      planowanie, przygotowywanie do uchwalenia i realizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planu ogólnego oraz studium uwarunkować
i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy,

2.      wydawanie  zaświadczeń,  wypisów  i  wyrysów  oraz  informacji  z  zakresu  planowania  i zagospodarowania przestrzennego

3.      prowadzenie   spraw    z    zakresu    wydawania    decyzji    o    warunkach    zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

4.      współpraca z instytucjami, organami realizującymi zadania z zakresu zagospodarowania przestrzennego,

5.    prowadzenie spraw w zakresie podziału i rozgraniczenia nieruchomości
z uwzględnieniem zgodności projektu podziału z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie decyzji i postanowień z tym związanych,

6.      nadzór i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłaty planistycznej
i adiacenckiej,

7.    prowadzenie spraw z zakresu wyłączeń gruntów rolnych i leśnych z produkcji,

8.     wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych,

9.      uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej
w pasach drogowych,

10.  prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych.

11.  kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. W wypadku braku Zarządcy, realizacja we własnym zakresie tych zadań w gminnych nieruchomościach zabudowanych gminnymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi,

12.  prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie,

13.  współpraca ze stanowiskiem ds. inwestycji i remontów i gospodarki nieruchomości

14.  sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.

 

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
• obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
• kontakty z klientami zewnętrznymi,

 

Wymagane dokumenty:
• podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
• CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
• kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

 

Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej j kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa ” do dnia 9 czerwca 2025r do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.

 

 Informacje dodatkowe:
1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, ( skierowanie wystawia pracodawca) .
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”
5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.

 

Zapraszamy do składania ofert.

 

Z up. Wójta Gminy

Anna Góra

Sekretarz Gminy

 

Sztutowo, dnia 2025.05.27                                           

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 maja 2025 12:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Anna Góra
Ilość wyświetleń: 179
27 maja 2025 12:13 (Anna Góra) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 maja 2025 12:08 (Anna Góra) - Opublikowanie dokumentu.
27 maja 2025 12:08 (Anna Góra) - Dodanie załącznika [kwestionariusz-osobowy-dla-osoby-ubiegajacej-sie.doc] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)