Informacja o środowisku

Obwieszczenie Wójta Gminy Sztutowo

DGA.7624-10/10                                                                                           Sztutowo, 18.08.2010 r.

ZAWIADOMIENIE – OBWIESZCZENIE

WÓJTA GMINY SZTUTOWO

 

Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.nr 199, poz. 1227, ze zm.) w związku z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jedn.: Dz.U. z 2000 r. nr 98, poz. 1071, ze zm.)

Wójt Gminy Sztutowo zawiadamia

1)      o wszczęciu w dniu 01.06.2010 r., na wniosek Alfawind Sp. z o.o., ul. Abrahama 1A,      80–307 Gdańsk, postępowania w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy wiatrowej Grochowo III, wraz z zewnętrzną infrastrukturą przyłączeniową w gminie Sztutowo, woj. pomorskie;

2)      o wystąpieniu w dniu 08.06.2010 r. do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Dworze Gdańskim z wnioskami o opinię na temat konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i ewentualne określenie zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko;

3)      o wydaniu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Dworze Gdańskim w dniu 15.06.2010 r. postanowienia o sygnaturze SE.ZN-80/491/22/MR/1830/10, stwierdzającego potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i określającego zakres raportu;

4)      o wydaniu przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku  w dniu 30.07.2010 r. postanowienia o sygnaturze RDOŚ-22-PN.I.-6671-596.6/10/mj, stwierdzającego potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i określającego zakres raportu;

5)      o wydaniu w dniu 18.08.2009 r. przez Wójta Gminy Sztutowo postanowienia o sygnaturze DGA.7624-10/10, stwierdzającego potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia i określającego zakres raportu.

Zgodnie z art. 10 § 1 KPA informuję o uprawnieniu stron do czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Strony mogą zapoznać się z dokumentacją postępowania, w tym treścią zebranych materiałów, dowodów i zgłoszonych żądań oraz wypowiedzieć na ich temat w siedzibie Urzędu Gminy Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, pokój nr 12 w godzinach pracy urzędu tj. od godz. 7:30 do 15:30

Strony postępowania zostają zawiadomione przez ogłoszenia na:

  • Stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sztutowo http://bip_sztutowo.bipgmina.pl/
  • tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Sztutowo,
  • tablicy ogłoszeń w sołectwach Groszkowo i Sztutowo.

 

POUCZENIE

Zgodnie z art. 49 KPA, w wypadku zawiadomienia przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Informuję, że na postanowienie Wójta Gminy Sztutowo z dnia 18.08.2010r., sygn.  DGA.7624-10/10, stwierdzające potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz określające zakres raportu o oddziaływaniu na środowisko przedmiotowego przedsięwzięcia  służy stronom zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku, za pośrednictwem Wójta Gminy Sztutowo w terminie 7 dni od doręczenia tego postanowienia.

 

Wójt Gminy Sztutowo

Stanisław Kochanowski

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 sierpnia 2010 10:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartosz Nowak
Ilość wyświetleń: 512
18 sierpnia 2010 13:54 (Bartosz Nowak) - Zmiana treści dokumnetu.
18 sierpnia 2010 13:54 (Bartosz Nowak) - Zmiana treści dokumnetu.
18 sierpnia 2010 10:49 (Bartosz Nowak) - Utworzenie dokumentu.