DGA.7624-10/10 Sztutowo, 18.08.2010 r.
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.nr 199, poz. 1227, ze zm.) w związku z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jedn.: Dz.U. z 2000 r. nr 98, poz. 1071, ze zm.)
Wójt Gminy Sztutowo zawiadamia
1) o wszczęciu w dniu 01.06.2010 r., na wniosek Alfawind Sp. z o.o., ul. Abrahama 1A, 80–307 Gdańsk, postępowania w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy wiatrowej Grochowo III, wraz z zewnętrzną infrastrukturą przyłączeniową w gminie Sztutowo, woj. pomorskie;
2) o wystąpieniu w dniu 08.06.2010 r. do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Dworze Gdańskim z wnioskami o opinię na temat konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i ewentualne określenie zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko;
3) o wydaniu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Dworze Gdańskim w dniu 15.06.2010 r. postanowienia o sygnaturze SE.ZN-80/491/22/MR/1830/10, stwierdzającego potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i określającego zakres raportu;
4) o wydaniu przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku w dniu 30.07.2010 r. postanowienia o sygnaturze RDOŚ-22-PN.I.-6671-596.6/10/mj, stwierdzającego potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i określającego zakres raportu;
5) o wydaniu w dniu 18.08.2009 r. przez Wójta Gminy Sztutowo postanowienia o sygnaturze DGA.7624-10/10, stwierdzającego potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia i określającego zakres raportu.
Zgodnie z art. 10 § 1 KPA informuję o uprawnieniu stron do czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Strony mogą zapoznać się z dokumentacją postępowania, w tym treścią zebranych materiałów, dowodów i zgłoszonych żądań oraz wypowiedzieć na ich temat w siedzibie Urzędu Gminy Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, pokój nr 12 w godzinach pracy urzędu tj. od godz. 7:30 do 15:30
Strony postępowania zostają zawiadomione przez ogłoszenia na:
POUCZENIE
Zgodnie z art. 49 KPA, w wypadku zawiadomienia przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Informuję, że na postanowienie Wójta Gminy Sztutowo z dnia 18.08.2010r., sygn. DGA.7624-10/10, stwierdzające potrzebę przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz określające zakres raportu o oddziaływaniu na środowisko przedmiotowego przedsięwzięcia służy stronom zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku, za pośrednictwem Wójta Gminy Sztutowo w terminie 7 dni od doręczenia tego postanowienia.
Wójt Gminy Sztutowo
Stanisław Kochanowski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie