Informacja o środowisku

Zawiadomienie-Obwieszczenie Wójta Gminy Sztutowo

DGA.6220.2.2011                                                                            Sztutowo, dnia 04.08.2011r.

 

 

ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE

WÓJTA GMINY SZTUTOWO

 

o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach


              Zgodnie z  art. 61 § 1 i § 4  ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 73 ust. 1 i art. 75 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko(Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zmianami.)

 zawiadamiam,

 1)  że w dniu 04.08.2010r. na wniosek inwestora, którym jest Gmina Sztutowo, ul. Gdańska 55,
82-110 Sztutowo, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn: „ Przebudowa drogi gminnej nr 180004, Sztutowo ul. Sztutowska Kępa – Grochowo Pierwsze wraz z przebudową infrastruktury technicznej, gm. Sztutowo pow. nowodworski, woj. pomorskie. Przedsięwzięcie zrealizowane zostanie na działkach Nr :

  • 793, 551/7 ,554, 553, 562, 710/22, 623, 634/2, 633, 677 -obręb Sztutowo
  • 7/1, 8, 13, 15/9, 15/10, 18, 19, 20, 21, 123, 122, 124, 22, 23 - obręb Groszkowo.

 2)     o wystąpieniu na podstawie art. 64 ust. 1 pkt. 1 i 2  ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w dniu 04.08.2010r. z wnioskiem znak DGA.6220.2.2011 do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Dworze Gdańskim w sprawie wydania opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla przedmiotowej inwestycji.

 Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego – niniejsze zawiadomienie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na:

 Informuję więc, o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 kodeksu postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Strony postępowania mają prawo zapoznać się z aktami sprawy, wnieść dodatkowe wyjaśnienia i uwagi w przedmiotowej sprawie na każdym etapie postępowania. Wnioski w tej sprawie należy składać w Urzędzie Gminy w Sztutowie, pok. Nr 12, codziennie w godzinach pracy urzędu.  Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 04.08.2011r.

                 Zgodnie z art. 35 § 5 kodeksu postępowania administracyjnego do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

                 Zgodnie z art. 41 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu a zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

 Informację o wniosku umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, prowadzonym przez Wójta Gminy Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo na stronie

http://www.ekoportal.pl/jetspeed/portal/portal/wykaz_menu.psml, karta A nr 2011/A/0002.

 Z upoważnienia Wójta Gminy Sztutowo

Barbara Modzelewska

Sekretarz Gminy

/podpis nieczytelny/

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 sierpnia 2011 14:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartosz Nowak
Ilość wyświetleń: 439
04 sierpnia 2011 14:44 (Bartosz Nowak) - Dodanie dokumentu.