DGA.6220.4.2011 Sztutowo, dnia 08.09.2011r.
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.) w związku z art. 73 ust. 1, art.74 ust. 3 oraz art. 75 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko(Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zmianami.)
zawiadamiam,
1) że w dniu 07.09.2010r. na wniosek inwestora, którym jest Gmina Sztutowo, ul. Gdańska 55,
82-110 Sztutowo, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn: „Budowa dróg gminnych ul. Polna, ul. Leśna w Kątach Rybackich oraz drogi w Kobylej Kępie wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej", gm. Sztutowo pow. nowodworski, woj. pomorskie. Przedsięwzięcie zrealizowane zostanie na działkach Nr :
2) o wystąpieniu na podstawie art. 64 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w dniu 08.09.2010r. z wnioskiem znak DGA.6220.4.2011 do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Dworze Gdańskim w sprawie wydania opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla przedmiotowej inwestycji.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego – niniejsze zawiadomienie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na:
Informuję więc, o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 kodeksu postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Strony postępowania mają prawo zapoznać się z aktami sprawy, wnieść dodatkowe wyjaśnienia i uwagi w przedmiotowej sprawie na każdym etapie postępowania. Wnioski w tej sprawie należy składać w Urzędzie Gminy w Sztutowie, pok. Nr 12, codziennie w godzinach pracy urzędu. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 08.09.2011r.
Zgodnie z art. 35 § 5 kodeksu postępowania administracyjnego do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 § 1 kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu a zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Informację o wniosku umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, prowadzonym przez Wójta Gminy Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo na stronie
http://www.ekoportal.pl/jetspeed/portal/portal/wykaz_menu.psml, karta A nr 2011/A/0004.
Z upoważnienia Wójta Gminy Sztutowo
Barbara Modzelewska
Sekretarz Gminy
/podpis nieczytelny/
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie