Sztutowo, dnia 20.06.2024 r.
RRG-OŚ.6220.4.2024
OBWIESZCZENIE – ZAWIADOMIENIE
o zakończeniu postępowania dowodowego
Zgodnie z art. 9, 10 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024, poz. 572 z późn. zm.) dalej k.p.a., oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o.o.ś.,
Wójt Gminy Sztutowo
zawiadamiam Strony postępowania administracyjnego,
prowadzonego na wniosek z dnia 25 marca 2024 r. (data wpływu: 03.04.2024 r.) firmy Ghelamco PL17 Sp. z o.o. z siedzibą ul. Plac Europejski 1, 00-844 Warszawa, działającego przez pełnomocnika, o zakończeniu postępowania dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia „Budowa 2 elektrowni fotowoltaicznych o mocy do 1 MW każda wraz z drogami dojazdowymi oraz przyłączami do Krajowej sieci energetycznej i elementami infrastruktury technicznej niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania przedsięwzięcia na terenie działek nr 108 i 115 w miejscowości Kobyla Kępa, gm. Sztutowo”
Wójt Gminy Sztutowo informuje o przysługującym Stronom postępowania prawie do zapoznania się z aktami sprawy i wypowiedzenia się co do zebranego dowodów, materiałów i zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia.
Stroną postępowania o wydanie ww. decyzji jest wnioskodawca i podmioty, którym przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdujących się w obszarze, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie (art. 74 ust. 3a ustawy o.o.ś.). Liczba stron przedmiotowego postępowania przekracza 10, więc, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o.o.ś., stosuje się art. 49 k.p.a., tj. zawiadamianie stron o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie podawane do publicznej wiadomości.
W takim przypadku doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W prowadzonym postępowaniu uzyskano opinie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Dworze Gdańskim i Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie stwierdzające, że inwestycja nie wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Z opiniami, o których mowa powyżej oraz pozostałą dokumentacją w przedmiotowej sprawie zainteresowane Strony mogą zapoznać się w Urzędu Gminy Sztutowo przy ul. Gdańskiej 55 od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30-14.30, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym tel. (55) 247 81 51 wew. 634 lub e-mailowym akibort@sztutowo.ug.gov.pl. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.
Data ogłoszenia: 20.06.2024 r.
Wójt Gminy Sztutowo
Robert Zieliński
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie