Informacja o środowisku

Obwieszczenie Wójta Gminy Sztutowo

 Sztutowo, dnia 07.08.2024 r.

RRG-OŚ.6220.4.2024

 OBWIESZCZENIE

na podstawie  art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t. j.  Dz. U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 38, art. 74 ust. 3 oraz art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j.  Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), zwana dalej OOŚ

 Wójt Gminy Sztutowo

podaje do publicznej wiadomości

informację, że w dniu 01.08.2024 r. na wniosek złożony przez firmę Ghelamco PL17 Sp. z o.o., Plac Europejski 1, 00-844 Warszawa w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa 2 elektrowni fotowoltaicznych o mocy do 1 MW każda wraz z drogami dojazdowymi oraz przyłączami do Krajowej sieci energetycznej i elementami infrastruktury technicznej niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania przedsięwzięcia na terenie działek nr 108 i 115 w miejscowości Kobyla Kępa, gm. Sztutowowydana została decyzja w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak ZP.622.7.2018 z dnia 12.10.2020 r. wydanej na rzecz spółki Sun Venture Sp. z o.o., przeniesionej decyzją znak ZP.6220.2.2021 z dnia 04.10.2021 r. na rzecz spółki PPV21 Sp. z o.o. oraz przeniesionej decyzją znak RRG.6220.2.2023 z dnia 10.02.2023 r. na rzecz spółki Ghelamco PL17 Sp. z o.o.

Z treścią ww. decyzji, a także z dokumentacją zgromadzoną w sprawie, w tym z opiniami:
Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku, Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu,  Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nowym Dworze Gdańskim można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55, w pokoju nr 15 w godzinach 7.30 – 14.30.

Jednocześnie zgodnie z art. 85 ust. 3 ustawy OOŚ niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na tablicy  ogłoszeń, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sztutowie.  

Zgodnie z art. 85 ust. 3 ustawy OOŚ organ udostępnia treść decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy OOŚ jeżeli liczba stron postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10 stosuje się przepis art. 49 k.p.a. Zgodnie z art. 49 k.p.a. „strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi; w tych przypadkach zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia”.

Zawiadamia się strony postępowania, że od powyższej decyzji przysługuje stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku, za pośrednictwem Wójta Gminy w Sztutowie w terminie 14 dni od daty jej doręczenia (art. 127 § 1 i 2 oraz art. 129 § 1 i 2 k.p.a.).

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło
publiczne obwieszczenie, inne publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie
Informacji Publicznej.

Data podania do publicznej wiadomości oraz udostępnienia treści decyzji: 08.08.2024 r.

 

Wójt Gminy Sztutowo

Robert Zieliński

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 sierpnia 2024 11:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agata Kibort
Ilość wyświetleń: 77
08 sierpnia 2024 11:51 (Agata Kibort) - Dodanie załącznika [zmiana_decyzji.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 sierpnia 2024 11:50 (Agata Kibort) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)