UZ.3411-3/10 Sztutowo, 24.02.2010r.
Modyfikacja treści
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia - przedmiot zamówienia: „Remont drogi gminnej – ul. Sztutowska Kępa w Sztutowie”
Zamawiający w oparciu o art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) zmienia treść SIWZ, w następujący sposób:
1. W rozdziale X. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu skreśla się punkt 5. o brzmieniu: „Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednio dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817)”.
2. W rozdziale X. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotychczasowy punkt 6. staje się punktem 5.
Z up. Wójta Gminy
Barbara Modzelewska
Sekretarz Gminy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie