Ogłoszenia o zamówieniach rok 2013

Wyjaśnienie SIWZ, przedmiot zamówienia: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo

Sztutowo, 2013-01-10

UZ.2710.01.2013

  

Wyjaśnienie treści

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego- przedmiot zamówienia: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo

Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu wpłynęły w dniu 10.01.2013r., zapytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami) przekazujemy treść pytań wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie 1

Kto zbiera odpady znajdujące się na plaży (na piasku) nie znajdujące się w pojemnikach? Czy leży to w gestii Zamawiającego czy Wykonawcy? (pkt III ppkt 3)

Odpowiedź

Zamawiający informuje, że zbieranie odpadów z plaży leży po stronie Zamawiającego.

Pytanie 2

Czy pojemniki o pojemności 110 l ustawione na plażach wg (pkt III, ppkt 3) mogą zostać zastąpione przez plastikowe pojemniki o pojemności 120 ?

Odpowiedź

Zamawiający wyjaśnia, że można zastąpić pojemniki  110 l. pojemnikami  120 l., jednak wynagrodzenie obejmować będzie wywóz odpadów z 40 szt. koszy o pojemności 110 l.

 

Wójt Gminy

Stanislaw Kochanowski

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 stycznia 2013 14:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 761
10 stycznia 2013 14:58 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu.