Ogłoszenia o zamówieniach rok 2013

Wyjaśnienie treści SIWZ, przedmiot zamówienia: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo

Sztutowo 2013-04-15

UZ.2710.09.2013

  

Wyjaśnienie treści

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego- przedmiot zamówienia: Usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości  w granicach administracyjnych Gminy Sztutowo

 

Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu wpłynęły w dniu 12.04.2013 r. zapytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami) przekazujemy treść pytań wraz z wyjaśnieniami:

 

Pytanie nr 1

Czy przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, czy też obowiązek ten będzie spoczywał na Zamawiającym?

Odpowiedź

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów i dostarczenie ich do miejsc wskazanych w SIWZ.

 

Pytanie nr 2

Czy wybór sposobu zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów (w tym wybór instalacji odzysku, unieszkodliwiania odpadów) należy do Wykonawcy?

Odpowiedź

Wybór sposobu zagospodarowania selektywnie zbieranych odpadów nie należy do Wykonawcy.

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-04-15
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 kwietnia 2013 09:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 728
16 kwietnia 2013 09:46 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu.