Sztutowo 2013-06-03
UZ.2710.13.2013
Sztutowo: Organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli na terenie Gminy Sztutowo w sezonie letnim 2013 roku
Numer ogłoszenia: 97565 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo , ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli na terenie Gminy Sztutowo w sezonie letnim 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli w Gminie Sztutowo w roku 2013r. 2.Terminy otwarcia i zamknięcia strzeżonych miejsc wykorzystywanych do kąpieli oraz ich lokalizacja: - Sztutowo: termin otwarcia: 28.06.2013 r., termin zamknięcia: 31.08.2013 r. o długości 100 mb, zlokalizowane po wschodniej stronie w odległości 10 mb od głównego zejścia na plażę. - Kąty Rybackie: termin otwarcia: 28.06.2013 r., termin zamknięcia: 31.08.2013 r. o długości 100 mb, zlokalizowane po wschodniej stronie w odległości 20 mb od głównego zejścia na plażę. 3.Wykonawca zobowiązany jest: -zapewnić bezpieczeństwo na obszarze miejsc wyznaczonych do kąpieli w myśl obowiązujących przepisów, -sprawdzić miejsca przeznaczone pod kąpielisko pod względem bezpieczeństwa, -utworzyć stanowiska do obserwacji wyznaczonego obszaru wodnego; -wyposażyć weekendowo miejsca wyznaczone do kąpieli w łódź hybrydową oraz zapewnić jej sprawną obsługę, -zatrudnić wykwalifikowaną kadrę ratowniczą, zgodnie z właściwymi przepisami, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108), -zapewnić stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego poprzez zapewnienie czteroosobowych zespołów ratowników na każde 100 m linii brzegowej kąpieliska, w tym co najmniej jednego ratownika wodnego od strony lustra wody, -utrzymywać sprzęt ratunkowy i medyczny w należytym stanie umożliwiającym jego stałe użytkowanie i zapewnienie bezpieczeństwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w przypadku jego awarii lub zużycia - uzupełniać braki, -zapewnić bieżącą informację dotyczącą temperatury wody i powietrza, -ustawić maszty wyposażone w komplet flag informacyjnych, -zapewnić informację o dopuszczalności lub zakazie kąpieli w miejscach, w których kąpiel jest niebezpieczna, -oczyszczać powierzchnie dna obszaru przeznaczonego do pływania lub kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek, -upowszechniać zasady korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego, -zapewniać przekazywanie informacji o dopuszczalności lub zakazie korzystania ze wyznaczonego obszaru wodnego, -zabezpieczyć odpowiednie środki łączności umożliwiające utrzymanie bezpośredniej stałej łączności ze służbami ratowniczymi oraz pokrywać koszty ich utrzymania, -ubezpieczyć zatrudnionych ratowników od następstw nieszczęśliwych wypadków -ubezpieczyć od odpowiedzialności cywilnej kąpieliska. -oznakować kąpieliska tablicami. -utrzymać w należytej czystości teren plaży przy miejscach wykorzystywanych do kąpieli. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim sprzętem ratowniczym z uwzględnieniem wyposażenia oferowanego przez Zamawiającego do oddania nieodpłatnie w użyczenie, obejmującego: 1.Wieża ratownicza 2 szt. 2.Apteczka RO+ 2 szt. 3.Boja SP 6 szt. 4.Deska ortopedyczna 2 szt. 5.kozetka 2 szt. 6.Łódź ratownicza 2 szt. 7.tuba 4 szt. 8.Koło ratunkowe 8 szt. 9.Flaga sygnalizacyjna biała 2 szt. 10.Flaga sygnalizacyjna czerwona 2 szt. 11.Wiosło 8 szt. 12.Lina asekuracyjna 4 szt. 13.Kamizelka ratunkowa 4 szt. 14.Wieszak na koło ratunkowe 4 szt. 15.Lornetka 2 szt. 16.Tablica meteo 2 szt. 17.Ciężarek kotwiczny 4 szt. 18.Kontenery biurowe 2 szt. 5.Wykonawca w ramach zamówienia wykona badania jakości wody w ramach kontroli wewnętrznej, która obejmuje: a. Ustalenie do 15 czerwca 2013 r. w porozumieniu z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Nowym Dworze Gdańskim harmonogramu pobrania próbek wody z kąpieliska w sezonie kąpielowym; b. Systematyczne, wizualne nadzorowanie wody w kąpielisku i wody zasilającej kąpielisko pod kątem występowania zanieczyszczeń niekorzystnie wpływających na jakość wody i stanowiących zagrożenia zdrowia kąpiących się osób; c. Pobieranie próbek wody w kąpielisku w punktach ustalonych w właściwym PPIS; d. Pobieranie dodatkowych próbek wody w kąpielisku w terminu 7 dni po ustaniu krótkoterminowego zanieczyszczenia; e. Badanie próbek wody w laboratoriach PPIS lub laboratoriach o udokumentowanym systemie jakości prowadzonych badań wody, zatwierdzonym przez PPIS; f. Badania wody z kąpieliska, w zakresie i metodami referencyjnymi zgodnymi z przepisami; g. Dokumentowanie i niezwłoczne przekazywanie wyników badań właściwemu PPIS; h. Pozyskiwanie od właściwego PPIS informacji pochodzących z kontroli urzędowej prowadzonej przez Państwową Inspekcję Sanitarną; i. Informowanie właściwego PPIS o wystąpieniu zmian, które mogłyby mieć wpływ na pogorszenie jakości wody w kąpielisku oraz o każdym zawieszeniu (w wyjątkowych sytuacjach) harmonogramu pobrania próbek w ramach kontroli wewnętrznej i jego przyczynach. j. Informowanie kąpiących się osób o jakości wody w kąpielisku i zaleceniach organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (m.in. o zakazie kąpieli); k. Ustalanie przyczyn zanieczyszczenia wody w kąpielisku i podejmowanie działań mających na celu ochronę zdrowia ludzkiego i poprawy jakości wody. 6.Usługa objęta niniejszym zamówieniem musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: 1) ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. prawo wodne (Dz. U z 2012 r. nr 145); 2) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 208 poz. 1240); 3) ustawą z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2010 r. nr 127, poz. 857 ze zm.); 4) ustawą z dnia 18 stycznia 1996 r. o kulturze fizycznej (Dz. U. z 2007 r., nr 226, poz. 1675, ze zm.); 5) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108); 6) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U. z 2012r., nr 261) w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne; 7) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 06 marca 2012r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2012 poz.286);..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00-7, 75.25.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040 z podaniem tytułu wpłaty: wadium w postępowaniu nr UZ.2710.14.2013. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 6 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej wadium, dołączonej do oferty. 7.Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8.Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Szkolna 13, 82-110 Sztutowo pok nr 38..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Szkolna 13 82-110 Sztutowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Z up. Wójta Gminy
Barbara Modzelewska
Sekretarz Gminy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie