Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia rok 2013

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, przedmiot zamówienia: Budowa części drogi gminnej (Nr 180012G) - ul. Słonecznej od km 0+106,30 do km 0+ 238,96 w Kątach Rybackich wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej

 

Sztutowo, 2013-10-04

UZ.2710.20.2013

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 188329-2013 z dnia 2013-09-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Sztutowo
1.Projektowana budowa drogi zlokalizowana jest w pasie drogowym drogi gminnej nr 180012G w Kątach Rybackich. Początek drogi do wykonania, to połączenie z istniejącym odcinkiem drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Droga kończy...
Termin składania ofert: 2013-10-02


Sztutowo: Budowa części drogi gminnej (Nr 180012G) - ul. Słonecznej od km 0+106,30 do km 0+ 238,96 w Kątach Rybackich wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej
Numer ogłoszenia: 211987 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188329 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa części drogi gminnej (Nr 180012G) - ul. Słonecznej od km 0+106,30 do km 0+ 238,96 w Kątach Rybackich wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Projektowana budowa drogi zlokalizowana jest w pasie drogowym drogi gminnej nr 180012G w Kątach Rybackich. Początek drogi do wykonania, to połączenie z istniejącym odcinkiem drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Droga kończy się zawrotką na skraju lasu, bez przejazdu do lasu. Odprowadzenie wód opadowych, po ich wcześniejszym oczyszczeniu z zawiesiny, bezpośrednio do gruntu za pomocą komór drenażowych. 2.Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu. Budowa w/w odcinka ul. Słonecznej w Kątach Rybackich polega w szczególności na: -wykonaniu drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej -wykonaniu odwodnienia nawierzchni drogi, polegającej na odprowadzeniu wód deszczowych do gruntu, poprzez wpusty uliczne, osadniki, gniazda komór drenażowych -wykonaniu zjazdów z kostki brukowej betonowej -wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej -zamontowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu -rozebraniu, wykonaniu, przestawieniu - ogrodzeń i bram -wykonaniu, przełożeniu przyłączy kanalizacji sanitarnej -regulacji studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej -wykonaniu, przełożeniu przyłączy wodociągowych -regulacji urządzeń wodociągowych 3.Parametry techniczne drogi klasa drogi- droga gminna klasy D kategoria ruchu- KR2 prędkość projektowa- Vpr - 30 km/h szerokość jezdni - 5,00 m, z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szerokość pasa ruchu:- 2,50 m szerokość chodnika- 1,55 m, z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm zjazdy:- z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm 4.Zamawiający nie dopuszcza robót dodatkowych i robót uzupełniających. 5.Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania uzgodnień z gestorami sieci uzbrojenia terenu i właścicielami oraz zarządcami terenu, w zakresie terminów wykonania robót i zajęcia gruntów oraz do uzyskania potwierdzeń właścicieli/zarządców terenu dotyczących uporządkowania terenu po wykonaniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia mieszkańców przyległych nieruchomości o terminie rozpoczęcia robót i o ewentualnych utrudnieniach z minimum trzydniowym wyprzedzeniem. 6.Podczas realizacji zadania należy tak zorganizować roboty, aby zminimalizować uciążliwości w ruchu kołowym i pieszym w czasie realizacji zadania. 7.Wykonawca jest zobowiązany do urządzenia placu budowy i zaplecza oraz do ich zabezpieczenia na własny koszt. Po zakończeniu robót należy rozebrać pomieszczenia tymczasowe i uporządkować teren. 8.Cena oferty powinna zawierać koszty wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty: ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania robót, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, zajęcia pasa drogowego wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień i wykonaniem prawidłowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wskazanie i uzgodnienie z Zamawiającym objazdów, wprowadzenie oznakowania drogowego), ustalenia miejsca składowania ziemi na czasowy odkład oraz wywożenia odpadów na wysypisko i ich ewentualna utylizacja, ewentualnego odwodnienia wykopów, pełnej obsługi geodezyjnej, usuwania awarii i uszkodzeń infrastruktury technicznej i sieci uzbrojenia terenu powstałych w wyniku prowadzonych robót, zużytej energii elektrycznej i wody, koszty związane z badaniami w tym badaniami urobku do dalszego wykorzystania, uzgodnieniami i odbiorami oraz innymi warunkami stawianymi przez Zamawiającego oraz gestorów sieci . 9.Podstawą wyceny są: dokumentacja projektowa, przedmiary, SIWZ, postanowienia projektu umowy i wizja w terenie. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarach lub w dokumentacji projektowej , a są niezbędne do wykonania zamówienia , Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej, umieszczając je w kosztorysie jako odrębną pozycję lub umieszczając wartość tych prac w innych pozycjach kosztorysu. 10.Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są materiały pomocnicze do sporządzenia oferty: a) Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 1 do SIWZ c) STWiOR - Załącznik nr 2 do SIWZ b) Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe TUGA Spółka z o. o., ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 324221,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 325924,65
  • Oferta z najniższą ceną: 325924,65 / Oferta z najwyższą ceną: 325924,65
  • Waluta: PLN.

 

Wójt Gminy

Stanisław Kochanowski

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-10-11
Dokument wytworzony przez: Referat gospodarki nieruchomościami zagospodarowania przestrzennego inwestycji komunalnych remontów oraz drogownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aldona Godek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 października 2013 12:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 934
11 października 2013 12:27 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)