Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty rok 2014

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, przedmiot zamówienia: Wydruk materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure

Sztutowo 2014-07-03

UZ.2710.14.2014

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia: Wydruk materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zmianami) Wójt Gminy Sztutowo zawiadamia, że w niniejszym postępowaniu:

 

Jako najkorzystniejszą wybrano:

 

Ofertę nr 5 złożoną przez: Pasaż sp. z o. o., ul. Rydlówka 24, 30-363 Kraków

 

Cena ofertowa wynosi:  27.183,00 zł. brutto.

 

Uzasadnienie: Najkorzystniejsza oferta cenowa

 

Umowa w sprawie powyższego zamówienia publicznego w myśl art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień publicznych, nie może być zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

 

W niniejszym postępowaniu złożono 5 ofert.

 

Z postępowania wykluczono 2  wykonawców:

- PPH Zapol Dmochowski Sobczyk Spółka jawna, Al. Piastów 42, 71-062 szczecin

- Zakłady Graficzne im, Józefa Czyżewskiego sp. z o. o, ul. Gazety Tczewskiej 1, 83-110 Tczew

 

Uzasadnienie faktyczne:

Wykonawcy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, ponieważ nie przedłożyli w terminie wskazanym przez Zamawiającego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o którym mowa w pkt. X.1.a) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

Uzasadnienie prawne:

Zgodnie z zapisami art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązany był przedłożyć odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wobec braku takich dokumentów w złożonych ofertach Zamawiający, działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wezwał Wykonawców pismem z dnia 16.06.2014 r. do uzupełnienia ofert. Wykonawcy nie uzupełnili dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do dnia 20.06.2014 r. do godz., 15.00. Wobec powyższego Zamawiający wyklucza w/w Wykonawców z postępowania.

 

W postępowaniu odrzucono 2 oferty.

 

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Zgodnie z zapisami art. 24 ust. 4 ustawy Pzp, ofertę wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą.

 

Streszczenie oceny i porównania ofert:

 

Numer

oferty

Nazwa oferenta

Liczba pkt w kryterium

cena

Razem

1

Drukarnia Misiuro- Zbigniew Misiuro

ul. Gdańska 29
80-518 Gdańsk

62,61

187,83

2

PPH Zapol Dmochowski Sobczyk Spółka jawna

Al. Piastów 42

71-062 szczecin

Wykonawca wykluczony

Oferta odrzucona

-

3

Zakłady Graficzne im, Józefa Czyżewskiego sp. z o. o

ul. Gazety Tczewskiej 1

83-110 Tczew

Wykonawca wykluczony

Oferta odrzucona

-

4

Legra Sp. z o. o.

ul. Albatrosów 10c

30-716 Kraków

96,30+96,30+96,30

288,9

5

Pasaż sp. z o. o.

ul. Rydlówka 24

30-363 Kraków

100+100+100

300

 

Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej na zasadach określonych w dziale VI ,,Środki ochrony prawnej" ustawy Prawo zamówień publicznych.

Proszę o potwierdzenie faksem faktu otrzymania niniejszego zawiadomienia (fax 55 247 83 96).

 

 

 Wójt Gminy

Stanisław Kochanowski

    __________________________

              (podpis Zamawiającego)

 

Otrzymują:

  1. Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
  2. Strona internetowa UG i Tablica ogłoszeń
  3. a/a

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2014-07-03
Dokument wytworzony przez: Referat gospodarki nieruchomościami zagospodarowania przestrzennego inwestycji komunalnych remontów oraz drogownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aldona Godek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lipca 2014 15:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 724
03 lipca 2014 15:20 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)