Ogłoszenie o zamówieniach rok 2015

Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ, przedmiot zamówienia: Remont skweru wypoczynkowego w Kątach Rybackich przy ul. Morskiej wraz z elementami małej architektury

Sztutowo 2015-03-23

UZ.2710.02.2015

 

Wyjaśnienie i zmiana treści

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego- przedmiot zamówienia: Remont skweru wypoczynkowego w Kątach Rybackich przy ul. Morskiej wraz z elementami małej architektury

 

  1. Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu wpłynęły w dniu: 20.03.2015r. zapytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013. poz. 907 ze zmianami) przekazujemy treść pytań wraz z wyjaśnieniami:

 

Pytanie Nr 1

W SIWZ w pkt. III.2 wymienione jest jako przedmiot zamówienia- 2 szt. koszy na śmieci. Jest to jedyna informacja na temat koszy- proszę o wzór, opis lub dokładny opis przedmiotów, które należy uwzględnić w ofercie celem rzetelnej wyceny całości zamówienia.

 

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż w ofercie należy uwzględnić metalowe kosze na śmieci o pojemności 30 l.

 

Pytanie Nr 2

We wzorze umowy (zał. 9 do SIWZ) w paragrafie 10 pkt. 1 (Gwarancja jakości) narzucona jest już długość gwarancji- 36 m- cy. Prosiłbym o wyjaśnienie.

 

Odpowiedź:

Zamawiający zmienia załącznik nr 9 do SIWZ zgodnie z zapisami pkt 2.1) niniejszych wyjaśnień.

 

Pytanie nr 3

We wzorze umowy (zał. 9 do SIWZ) w paragrafie 4 pkt 19, mowa jest o przekazaniu pomiaru powykonawczego do dnia odbioru końcowego zatwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim (Wydział Geodezji). Proszę  o wprowadzenie zapisu jedynie o „złożeniu do zatwierdzenia” lub usunięciu tego zapisu, gdyż nie ma pewności, że Wydział Geodezji w Starostwie Powiatowym zdąży do odbioru końcowego zatwierdzić pomiar powykonawczy, co w konsekwencji będzie się wiązało z karami dla Wykonawcy za ewentualne przekroczenie terminu.

 

Odpowiedź:

Zamawiający podtrzymuje zapisy zaproponowane we wzorze umowy.

 

Pytanie nr 4

Proszę o wskazanie miejsca lub podanie maksymalnej odległości, na którą będzie trzeba odwieźć materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania.

 

 

Odpowiedź:

W pkt 1.1.2 oraz 1.1.3 Przedmiaru Robót załączonego do SIWZ określona została odległość na którą Wykonawca będzie musiał przewieźć materiał z rozbiórki, tj. 5 km.

 

Pytanie nr 5

Czy w ramach realizacji przetargu możliwe jest uzyskanie zezwolenia (poprzez Inwestora) na przejazd pojazdów powyżej 30 ton na potrzeby budowy na drogach dojazdowych do budowy DW 501 i DW 502? W chwili obecnej takie zakazy znacząco będą wpływać na wzrost wartości zamówienia.

 

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że nie jest możliwe uzyskanie przez Gminę Sztutowo zezwolenia na przejazd pojazdów powyżej 30 ton.

2. Zamawiający w oparciu o art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013. poz. 907 ze zmianami) zmienia treść SIWZ, w następujący sposób:

 

1)      W SIWZ zmianie ulega załącznik nr 9- wzór umowy, który stanowi załącznik do niniejszych wyjaśnień.

2)      W pkt XIV ppkt. 14 otrzymuje brzmienie:

Opakowanie/koperta zawierające ofertę powinno być opisane następująco:

 

Adresat:                                                                         Wójt Gminy Sztutowo

ul. Gdańska 55

82-110 Sztutowo

 „Zamówienie UZ.2710.02.2015”

 

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT    tj.  26.03.2015. godz. 915

 

3)      W pkt. XV. 1 i 2 Miejsce oraz termin składania  i otwarcia ofert  zmienia się termin składania ofert na 26.03.2015 r. do godz. 900 oraz termin otwarcia ofert na 26.03.2015 r. godz. 915

 

 

Wójt Gminy

Stanisław Kochanowski

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2015-03-23
Dokument wytworzony przez: Referat gospodarki nieruchomościami zagospodarowania przestrzennego inwestycji komunalnych remontów oraz drogownictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aldona Godek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 marca 2015 12:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 757
23 marca 2015 12:53 (Aldona Godek) - Dodanie załącznika [wyjasnienia2.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 marca 2015 12:52 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)