Sztutowo 2010-11-30
UZ.3411-19/10
Organizacja i prowadzenie kąpielisk morskich prowizorycznych w Gminie Sztutowo w roku 2011r.
Numer ogłoszenia: 389552 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sztutowo , ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 055 2478151, 2478152, faks 055 2478396.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie kąpielisk morskich prowizorycznych w Gminie Sztutowo w roku 2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie kąpielisk morskich prowizorycznych w Gminie Sztutowo w roku 2011r. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem dwóch strzeżonych odcinków kąpielisk morskich prowizorycznych w Sztutowie i w Kątach Rybackich po 100mb każdy, w okresie 25.06.2011r. do 30.08.2011r.
2. Szczegółowe warunki zamówienia: a. Termin otwarcia i zamknięcia kąpielisk oraz ich lokalizacja: Kąpielisko strzeżone w Sztutowie o długości 100mb, po wschodniej stronie w odległości 15mb od głównego zejścia na plażę. Termin otwarcia: 25.06.2011 r. Termin zamknięcia: 30.08.2011 r. b. Kąpielisko strzeżone w Kątach Rybackich o długości 100mb, po wschodniej stronie w odległości 15mb od głównego zejścia na plażę. Termin otwarcia: 25.06.2011 r. Termin zamknięcia: 30.08.2011 r.
3. Wykonawca przyjmuje do realizacji przekazanie w terminie do 31 grudnia 2010 r. Wójtowi Gminy wniosku o umieszczenie kąpielisk w wykazie kąpielisk.
4. Wykonawca w ramach zamówienia wykona badania jakości wody w ramach kontroli wewnętrznej, która obejmuje:
a. Ustalenie do 15 czerwca 2011 r. w porozumieniu z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Nowym Dworze Gdańskim harmonogramu pobrania próbek wody z kąpieliska w sezonie kąpielowym;
b. Systematyczne, wizualne nadzorowanie wody w kąpielisku i wody zasilającej kąpielisko pod kątem występowania zanieczyszczeń niekorzystnie wpływających na jakość wody i stanowiących zagrożenia zdrowia kąpiących się osób;
c. Pobieranie próbek wody w kąpielisku w punktach ustalonych w właściwym PPIS;
d. Pobieranie dodatkowych próbek wody w kąpielisku w terminu 7 dni po ustaniu krótkoterminowego zanieczyszczenia;
e. Badanie próbek wody w laboratoriach PPIS lub laboratoriach o udokumentowanym systemie jakości prowadzonych badań wody, zatwierdzonym przez PPIS;
f. Badania wody z kąpieliska, w zakresie i metodami referencyjnymi zgodnymi z przepisami;
g. Dokumentowanie i niezwłoczne przekazywanie wyników badań właściwemu PPIS;
h. Pozyskiwanie od właściwego PPIS informacji pochodzących z kontroli urzędowej prowadzonej przez Państwową Inspekcję Sanitarną;
i. Informowanie właściwego PPIS o wystąpieniu zmian, które mogłyby mieć wpływ na pogorszenie jakości wody w kąpielisku oraz o każdym zawieszeniu ( w wyjątkowych sytuacjach) harmonogramu pobrania próbek w ramach kontroli wewnętrznej i jego przyczynach.
j. Informowanie kąpiących się osób o jakości wody w kąpielisku i zaleceniach organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (m.in. o zakazie kąpieli);
k. Niezwłoczne zgłoszenie zmiany danych zawartych w ewidencji kąpielisk prowadzonej przez Wójta Gminy Sztutowo;
l. Ustalanie przyczyn zanieczyszczenia wody w kąpielisku i podejmowanie działań mających na celu ochronę zdrowia ludzkiego i poprawy jakości wody.
5. Sporządzenie profilu wody - po raz pierwszy do dnia 24.03.2011r., aktualizację profilu oraz przekazanie sporządzonego profilu Wójtowi Gminy oraz Dyrektorowi RZGW, Dyrektorowi Urzędu Morskiego.
6. Uzupełnienie wyposażenia kąpielisk w sprzęt ratunkowy i pomocniczy wymagany dla kąpielisk zorganizowanych zgodnie z § 10 zał. Nr 4 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. z 1997 r. Nr 57 poz. 358 ze zmianami);
7. Zabezpieczenie kąpielisk w środki łączności;
8. Zatrudnienie i ubezpieczenie wykwalifikowanych ratowników:
a. w Sztutowie 4 ratowników, w tym jeden ratownik medyczny;
b. w Kątach Rybackich 4 ratowników, w tym jeden ratownik medyczny;
9. Wyposażenie weekendowo kąpielisk w łódź hybrydową oraz zapewnienie jej sprawnej obsługi;
10. Zorganizowanie pieszych patroli ratowników społecznych plaży niestrzeżonej;
11. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obu kąpielisk strzeżonych.
12. Oznakowanie kąpieliska tablicami informacyjnymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00-7, 75.25.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ;
b. dokument potwierdzający, że osoba podpisująca ofertę lub pełnomocnictwo jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (tj. np. odpis z rejestru przedsiębiorców lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
c. pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Sztutowo
Stanisław Kochanowski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie