Ogłoszenia o zamówieniach rok 2010 - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu, przedmiot zamówienia: Organizacja i prowadzenie kapielisk morskich prowizorycznych w Gminie Sztutowo w roku 2011r.

Sztutowo 2010-11-30

UZ.3411-19/10

 

 

Organizacja i prowadzenie kąpielisk morskich prowizorycznych w Gminie Sztutowo w roku 2011r.
Numer ogłoszenia: 389552 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sztutowo , ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 055 2478151, 2478152, faks 055 2478396.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie kąpielisk morskich prowizorycznych w Gminie Sztutowo w roku 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie kąpielisk morskich prowizorycznych w Gminie Sztutowo w roku 2011r. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem dwóch strzeżonych odcinków kąpielisk morskich prowizorycznych w Sztutowie i w Kątach Rybackich po 100mb każdy, w okresie 25.06.2011r. do 30.08.2011r.

2. Szczegółowe warunki zamówienia: a. Termin otwarcia i zamknięcia kąpielisk oraz ich lokalizacja: Kąpielisko strzeżone w Sztutowie o długości 100mb, po wschodniej stronie w odległości 15mb od głównego zejścia na plażę. Termin otwarcia: 25.06.2011 r. Termin zamknięcia: 30.08.2011 r. b. Kąpielisko strzeżone w Kątach Rybackich o długości 100mb, po wschodniej stronie w odległości 15mb od głównego zejścia na plażę. Termin otwarcia: 25.06.2011 r. Termin zamknięcia: 30.08.2011 r.

3. Wykonawca przyjmuje do realizacji przekazanie w terminie do 31 grudnia 2010 r. Wójtowi Gminy wniosku o umieszczenie kąpielisk w wykazie kąpielisk.

4. Wykonawca w ramach zamówienia wykona badania jakości wody w ramach kontroli wewnętrznej, która obejmuje:

a. Ustalenie do 15 czerwca 2011 r. w porozumieniu z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Nowym Dworze Gdańskim harmonogramu pobrania próbek wody z kąpieliska w sezonie kąpielowym;

b. Systematyczne, wizualne nadzorowanie wody w kąpielisku i wody zasilającej kąpielisko pod kątem występowania zanieczyszczeń niekorzystnie wpływających na jakość wody i stanowiących zagrożenia zdrowia kąpiących się osób;

c. Pobieranie próbek wody w kąpielisku w punktach ustalonych w właściwym PPIS;

d. Pobieranie dodatkowych próbek wody w kąpielisku w terminu 7 dni po ustaniu krótkoterminowego zanieczyszczenia;

e. Badanie próbek wody w laboratoriach PPIS lub laboratoriach o udokumentowanym systemie jakości prowadzonych badań wody, zatwierdzonym przez PPIS;

f. Badania wody z kąpieliska, w zakresie i metodami referencyjnymi zgodnymi z przepisami;

g. Dokumentowanie i niezwłoczne przekazywanie wyników badań właściwemu PPIS;

h. Pozyskiwanie od właściwego PPIS informacji pochodzących z kontroli urzędowej prowadzonej przez Państwową Inspekcję Sanitarną;

i. Informowanie właściwego PPIS o wystąpieniu zmian, które mogłyby mieć wpływ na pogorszenie jakości wody w kąpielisku oraz o każdym zawieszeniu ( w wyjątkowych sytuacjach) harmonogramu pobrania próbek w ramach kontroli wewnętrznej i jego przyczynach.

 j. Informowanie kąpiących się osób o jakości wody w kąpielisku i zaleceniach organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (m.in. o zakazie kąpieli);

k. Niezwłoczne zgłoszenie zmiany danych zawartych w ewidencji kąpielisk prowadzonej przez Wójta Gminy Sztutowo;

l. Ustalanie przyczyn zanieczyszczenia wody w kąpielisku i podejmowanie działań mających na celu ochronę zdrowia ludzkiego i poprawy jakości wody.

5. Sporządzenie profilu wody - po raz pierwszy do dnia 24.03.2011r., aktualizację profilu oraz przekazanie sporządzonego profilu Wójtowi Gminy oraz Dyrektorowi RZGW, Dyrektorowi Urzędu Morskiego.

6. Uzupełnienie wyposażenia kąpielisk w sprzęt ratunkowy i pomocniczy wymagany dla kąpielisk zorganizowanych zgodnie z § 10 zał. Nr 4 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. z 1997 r. Nr 57 poz. 358 ze zmianami);

7. Zabezpieczenie kąpielisk w środki łączności;

8. Zatrudnienie i ubezpieczenie wykwalifikowanych ratowników:

a. w Sztutowie 4 ratowników, w tym jeden ratownik medyczny;

b. w Kątach Rybackich 4 ratowników, w tym jeden ratownik medyczny;

9. Wyposażenie weekendowo kąpielisk w łódź hybrydową oraz zapewnienie jej sprawnej obsługi;

10. Zorganizowanie pieszych patroli ratowników społecznych plaży niestrzeżonej;

11. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obu kąpielisk strzeżonych.

 12. Oznakowanie kąpieliska tablicami informacyjnymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00-7, 75.25.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeśli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ;

b. dokument potwierdzający, że osoba podpisująca ofertę lub pełnomocnictwo jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (tj. np. odpis z rejestru przedsiębiorców lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);

c. pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                                                 Wójt Gminy Sztutowo

                                                                                                                 Stanisław Kochanowski

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30/11/2010
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. kultury fizycznej turystyki i promocji Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aldona Godek
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 listopada 2010 14:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 1078
30 listopada 2010 15:00 (Aldona Godek) - Dodanie załącznika [siwz.doc] do dokumentu.
30 listopada 2010 14:59 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu.