Aktualności

Ogłoszenie w sprawie złożenia oferty realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Urząd Gminy w Sztutowie informuje, że w dniu 03.10.2025 r. Stowarzyszenie Szkolna 13 złożyło w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2025 r. poz. 1338) uproszczoną ofertę realizacji zadania publicznego w zakresie: kultura, sztuka, ochrona dóbr kultury i dziedzictwa narodowego, pn.: „Organizacja koncertu poezji śpiewanej”.

Zgodnie z art. 19a. ust. 4 ww. ustawy każdy w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty,  to jest do dnia 14.10.2025 r. - decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Sztutowie, może zgłosić uwagi dotyczące złożonej oferty.

Uwagi można zgłaszać na adres: Urząd Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo lub pocztą elektroniczną na adres info@sztutowo.ug.gov.pl.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 października 2025 12:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Żywicka
Ilość wyświetleń: 10
08 października 2025 09:00 (Agnieszka Piórko) - Zmiana danych dokumentu. Dodanie załącznika z usuniętymi danymi osobowymi (Dokument opublikowany)
08 października 2025 08:58 (Agnieszka Piórko) - Dodanie załącznika [68dfb0fb81486.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 października 2025 08:57 (Agnieszka Piórko) - Usunięcie załącznika [68dfb0fb81486.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)