Zaproszenie
Wójta Gminy Sztutowo
z dnia 1.06.2009 r.
do składania wniosków przez osoby fizyczne, nie będące przedsiębiorcami o udzielenie dofinansowania na realizację przedsięwzięć, polegających na pokryciu części kosztów związanych z wymianą lub likwidacją pokryć dachowych zawierających azbest na budynkach mieszkalnych z terenu Gminy Sztutowo
Udzielenie dofinansowania odbywać się będzie zgodnie z Regulaminem udzielania osobom fizycznym dofinansowania do poniesionych kosztów usuwania i utylizacji materiałów zawierających azbest pochodzących z dachów budynków mieszkalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Sztutowo, przyjętym Uchwałą Rady Gminy Sztutowo Nr XXIV/229/09 z dnia 21 kwietnia 2009 r. (Dziennik Urzędowy Województwa Pomorskiego 2009 r. Nr 65, poz. 1296) – regulamin stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia
Wnioski należy składać na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Do wniosku należy dołączyć:
1) kserokopię aktualnego dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości (w przypadku nieruchomości, do której tytuł prawny posiada kilka osób należy dołączyć zgodę współwłaścicieli);
2) wyrys z rejestru gruntów z zaznaczeniem budynku będącego przedmiotem wniosku;
3) dokumentację fotograficzną wyrobów objętych wnioskiem.
Termin i miejsce składania wniosków: od 01 czerwca 2009r. do 05.czerwca 2009 r., Sekretariat Urzędu Gminy w Sztutowie. Wnioski złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie zostaje zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy w Sztutowie oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie