Sztutowo 2017-06-12
UZ.271.2.2017
Zmiana treści
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego- przedmiot zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem energooszczędnego oświetlenia w Zespole Szkół w Sztutowie w ramach realizacji projektu pn. „Kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół w Krynicy Morskiej z wykorzystaniem energii odnawialnej oraz wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem energooszczędnego oświetlenia w Zespole Szkół w Sztutowie celem poprawy efektywności energetycznej oświatowych budynków użyteczności publicznej”
Działając na podstawie art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2015 poz. 2164 ze zm.) Zamawiający wprowadza następujące zmiany do treści SIWZ:
„wnieść lub ustanowić zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej podanej w ofercie”.
Treść zapisu po zmianie:
„wnieść lub ustanowić zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny ofertowej podanej w ofercie”.
„należy podać okres nie krótszy niż 36 miesięcy”.
Treść zapisu po zmianie:
„należy podać okres nie krótszy niż 48 miesięcy”.
Formularz oferty stanowi załącznik do niniejszych wyjaśnień.
Niniejsza zmiana treści SIWZ nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.
Z up. Wójta Gminy
Renata Głąb
Sekretarz Gminy
Załącznik nr 1 do SIWZ
…………………………………………………
…………………………………………………
…………………………………………………
(nazwa i adres wykonawcy)[1]
OFERTA
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Gminę Sztutowo pn.:
Wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem energooszczędnego oświetlenia w Zespole Szkół w Sztutowie w ramach realizacji projektu pn. „Kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkół w Krynicy Morskiej z wykorzystaniem energii odnawialnej oraz wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem energooszczędnego oświetlenia w Zespole Szkół w Sztutowie celem poprawy efektywności energetycznej oświatowych budynków użyteczności publicznej” oferujemy zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ, na warunkach określonych we wzorze umowy, zgodnie z przepisami obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, wykonanie tego zamówienia
za cenę brutto ................... zł ,
kwota podatku VAT …% ................... zł,
netto …………………………………………. zł,
1) Oświadczamy, że długość okresu gwarancji na wykonane prace wynosi ……………… od dnia podpisania Protokołu Wykonania Umowy[2].
2) Oświadczamy, że wykonamy niniejsze zamówienie w terminie do……………………………
3) Jesteśmy związani ofertą przez 30 dni.
4) Zobowiązujemy się, w przypadku wybrania przez Zamawiającego naszej oferty:
a) zawrzeć umowę na realizację przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych w SIWZ, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ,
c) wnieść lub ustanowić zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny ofertowej podanej w ofercie.
5) Przedkładając Zamawiającemu naszą ofertę oświadczamy że zapoznaliśmy się z treścią SIWZ (w tym dokumentacją techniczną) oraz wzorem umowy i akceptujemy je bez zastrzeżeń.
6) Oświadczamy, że w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia ponosimy solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7) Oświadczamy, że wykonanie następujących części zamówienia zamierzamy powierzyć podwykonawcom /należy podać firmy podwykonawców/:
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Oświadczamy, że następujące dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane: ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Oświadczamy, iż wnieśliśmy wadium w formie[3]:
a) gwarancji / poręczenia, której/go oryginał załączyliśmy do niniejszej oferty;
b) pieniężnej w kwocie ……………………………………… zł, zaś w przypadku jego zwrotu prosimy o dokonanie przelewu na poniższe konto:
………………………………………………………………………………………………………………………………………..
....................., dn. ……......................
Podpisano: ....................................................................
(imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie