Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty rok 2017

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania, przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej nr 180036G ulicy Okrężnej w Sztutowie

Sztutowo 2017-12-27

UZ.271.07.2017

 ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Budowę drogi gminnej nr 180036G ulicy Okrężnej w Sztutowie

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), Wójt Gminy Sztutowo unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia: „Budowa drogi gminnej nr 180036G ulicy Okrężnej w Sztutowie”.

 Uzasadnienie prawne i faktyczne

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do godziny 11:00 dnia 26 września 2017 roku nie wpłynęła żadna oferta.

Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

Wójt Gminy Sztutowo

Jakub Farinade

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.12.2017
Dokument wytworzony przez: Referat rozwoju gospodarczego i rolnictwa
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Agnieszka Piórko
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 stycznia 2018 09:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Piórko
Ilość wyświetleń: 405
12 stycznia 2018 09:55 (Agnieszka Piórko) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)