Sztutowo 2017-12-27
UZ.271.07.2017
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Budowę drogi gminnej nr 180036G ulicy Okrężnej w Sztutowie
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), Wójt Gminy Sztutowo unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiot zamówienia: „Budowa drogi gminnej nr 180036G ulicy Okrężnej w Sztutowie”.
Uzasadnienie prawne i faktyczne
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do godziny 11:00 dnia 26 września 2017 roku nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
Wójt Gminy Sztutowo
Jakub Farinade
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie