Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia rok 2020

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej 180021G - ulicy Marii Konopnickiej w Sztutowie

Sztutowo 2020-09-25

UZ.271.07.2020

Ogłoszenie nr 510185504-N-2020 z dnia 25-09-2020 r.

Gmina Sztutowo: Budowa drogi gminnej 180021G - ulicy Marii Konopnickiej w Sztutowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014‑2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574402-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sztutowo, Krajowy numer identyfikacyjny 17074795100000, ul. Gdańska  55, 82-110  Sztutowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 478 151, e-mail agodek@sztutowo.ug.gov.pl, faks 552 478 396.
Adres strony internetowej (url): www.sztutowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi gminnej 180021G - ulicy Marii Konopnickiej w Sztutowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UZ.271.07.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 180021G ulicy Marii Konopnickiej w Sztutowie wraz z przebudową infrastruktury technicznej: a. budowa nawierzchni jezdni ulicy Marii Konopnickiej; b. budowa drogi wewnętrznej - dojazd do 2 działek; c. budowa jednostronnego chodnika na całej długości projektowanej drogi; d. budowa zjazdów indywidualnych na całej długości projektowanej drogi; e. budowa podziemnego systemu odwodnienia na wszystkich odcinkach projekt. dróg; f. usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanych z przebudową drogi, g. budowa przyłączy sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej; h. budowie oświetlenia ulicznego dla całej inwestycji; i. wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego; j. wycinka drzew i krzewów oraz wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6

Dodatkowe kody CPV: 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 812000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Dartrans Dariusz Szutowicz
Email wykonawcy: kontakt@dartrans-bartoszyce.pl
Adres pocztowy: Wiatrak 4b
Kod pocztowy: 11-200
Miejscowość: Bartoszyce
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 998760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 998760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1137004.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Wójt Gminy Sztutowo

Robert Zieliński

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.09.2020
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 września 2020 11:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Piórko
Ilość wyświetleń: 379
25 września 2020 11:31 (Agnieszka Piórko) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)