Zamówienie udzielane jest w w oparciu o art. 132 ustawy Prawo zamówień publicznych, o wartości powyżej 214 000 EURO
na usługi pod nazwą:
Usługi odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych w granicach administracyjnych Gminy Sztutowo
Zamówienie złożone jest z trzech części.
Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Składanie ofert następuje za pośrednictwem miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Sygn. postępowania: UZ.271.07.2021
Termin składania ofert: 2021-11-16 10:00
Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 11:00
Termin związania ofertą: do 2022-02-13
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Link do strony postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/3920494b-a51c-4314-b8c8-3c1a7242e7a4
Wszystkie dokumenty postępowania znajdują się na powyższej stronie.
Link do ogłoszenia TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:523835-2021:TEXT:PL:HTML
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja korzystania z miniPortalu (m.in. składania ofert dla Wykonawców).
Pliki dołączane w „formularzu składania oferty” należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
„Formularz do komunikacji” służy do:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie