Ogłoszenia o wyniku postępowania rok 2021

Ogłoszenie o wyniku postępowania: Przebudowa drogi gminnej ulicy Bursztynowej w Kątach Rybackich

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00212665/01 z dnia 2021-10-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ulicy Bursztynowej w Kątach Rybackich


SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZTUTOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 55
1.5.2.) Miejscowość: Sztutowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 55-247-81-51
1.5.8.) Numer faksu: 55-247-83-96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sztutowo.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sztutowo.bipgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Przebudowa drogi gminnej ulicy Bursztynowej w Kątach Rybackich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37172866-f380-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00212665/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06 07:53
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002059/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej ulicy Bursztynowej w Kątach Rybackich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140280/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UZ.271.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 812195,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa odwodnienia dróg gminnych, drogi wojewódzkiej nr 501 wraz z przebudową infrastruktury i wymianą nawierzchni drogowej w Kątach Rybackich:
- odcinek nr 4 ul. Bursztynowa (DG nr 180013G);
- odcinek nr 2 ul. Rybacka (DW nr 501) od ul. Bursztynowej do ul. Wczasowej.
Zakres robót obejmuje działki nr: 465/19, 465/20, 465/22, 465/23, 465/30, 514, 515, 522, 525, 527, 531, 353/2, 356/1, 356/2, 357/1, 362, 363/1, jednostka ewidencyjna 221005_2, obręb 0002 Katy Rybackie. Podstawowy zakres prac:
a) Roboty przygotowawcze, pomiarowe i wykończeniowe w ul. Bursztynowej (odcinek nr 4) 0,252km;
b) Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt betonowych oraz podbudowy betonowej w ul. Bursztynowej - płyty drogowe pochodzące z demontażu istniejącej nawierzchni należy
przewieźć i ułożyć w jednej lokalizacji, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - odległość do miejsca składowania płyt wyniesie do 3 km.
c) Wykonanie koryta pod jezdnię i chodniki głębokości 20cm – 1492,5m2;
d) Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej z zagęszczeniem – 1492,5m2;
e) Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna 20cm – 1492,5m2;
f) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 1592,5m2;
g) Ustawienie krawężników na ławach 417,5m;
h) Wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, miejsc postojowych i zjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej – 1091m2+ 401,5m2;
i) Regulacja urządzeń podziemnych;
j) Roboty ziemne - wykonanie i zasypanie wykopów dla potrzeb sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej deszczowej i wodociągowej w tym przewiertu sterowanego pod jezdnią DW 501;
k) Prace montażowe kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej – łącznie 259m;
l) Budowa oświetlenia ulicznego na słupach oświetleniowych z siecią zasilającą w rowach kablowych – 170mb.
m) Roboty przygotowawcze, pomiarowe, ziemne i montażowe branży sanitarnej oraz na potrzeby oświetlenia ulicznego w ul. Rybackiej (odcinek nr 2) - 0,206km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1186950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. MARPOL Marcin Szutowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431623502
7.3.3) Ulica: Wiatrak 4D
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 11-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06.10.2021
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Agnieszka Piórko
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 października 2021 11:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Piórko
Ilość wyświetleń: 257
06 października 2021 11:37 (Agnieszka Piórko) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)