Sztutowo 2009-11-....
IR.7041-7/09
………….
…………………………………...
……………………………………
……………………………………
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu o wartości szacunkowej
poniżej 14 000 EURO
I. Przedmiot zapytania dotyczy usługi na:
Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie „ Budowa drogi gminnej nr 1800038 G,
ulica Słoneczna w Sztutowie”, wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej - w formie
wymaganej do złożenia wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. (wg spec ustawy
drogowej)
Zakres opracowania określają załączniki nr 2, 3 i 4 do niniejszego Zaproszenia
Lokalizacja: na działkach nr 139/2, 142/12, 157/3, 179/20, 180/4, 180/5, 195/10, 281/2, 281/3, 281/4
w miejscowości Sztutowo
Zamawiający
Wójt Gminy Sztutowo, 82-110 Sztutowo, ul. Gdańska 55,
www.sztutowo.ug.gov.pl, info@sztutowo.ug.gov.pl , kontakt meil: st.tomczyk@wp.pl
Pn-Pt - w godz. od 800-1500 , tel. (055) 247-81-52, kontakt: Inspektor Stanisław Tomczyk
II. Termin wykonania zamówienia
Pożądany termin wykonania zamówienia: 30 lipca 2010 roku
III. Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w terminie: 15 grudnia 2009, do godz. 1300
Na adres: Urząd Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo (Sekretariat)
IV. Cena
1. W ofercie należy podać łączny koszt brutto wykonania zamówienia
V. Ogłoszenia wyników
Oferent którego oferta zostanie wybrana poinformowany zostanie telefonicznie lub pisemnie w terminie jednego tygodnia.
VI. Załączniki
Załącznik:
1. Formularz ofertowy
2. Mapa lokalizacji drogi
3. Projekt umowy
4. Parametry techniczne i fizyczne drogi
VII Inne informacje
Zamawiający dostarczy dla wybranego oferenta:
1. Wypis i wyrys z obowiązującego planu miejscowego
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
Wójt Gminy Sztutowo
Stanisław Kochanowski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie