Ogłoszenia o zamówieniach rok 2012

Wyjaśnienie i zmiana SIWZ, przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej (Nr 180022G) - ul. Obozowej i drogi gminnej (nr 180037G) ul. Szkolnej w Sztutowie

Sztutowo 2011-03-02

UZ.2710.02.2012

 

Wyjaśnienie i zmiana treści

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia - przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej  (Nr 180022G) - ul. Obozowej i drogi gminnej (nr 180037G) ul. Szkolnej w Sztutowie”

 

  1. Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu wpłynęły w dniach 28.02.2012, 29.02.2012r. zapytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j.  Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami) przekazujemy treści pytań wraz z wyjaśnieniami:

 

Pytanie Nr 1:

Zakres projektu obejmuje demontaż oświetlenia drogowego, brak w przedmiarze pozycji dotyczących demontażu.

 

Odpowiedź Nr 1:

Zamawiający zamieścił na swojej stronie BIP zaktualizowany przedmiar robót.

 

Pytanie Nr 2:

Zakres projektu obejmuje montaż szafki KH-00 na słupie nr 407 i 409, brak takich pozycji w przedmiarze.

 

Odpowiedź Nr 2:

Zamawiający zamieścił na swojej stronie BIP zaktualizowany przedmiar robót.

 

Pytanie Nr 3:

Projekt obejmuje budowę 34 stanowisk słupowych (34 słupy oświetleniowe, 54 wysięgniki, 54 oprawy oświetleniowe) w przedmiarze ujęto 21 kpl stanowisk słupowych (21 słupów oświetleniowych, 21 wysięgników, 21 opraw oświetleniowych). Prosimy o wyjaśnienie zakresu robót.

 

Odpowiedź Nr 3:

Zamawiający zamieścił na swojej stronie BIP zaktualizowany przedmiar robót.

 

Pytanie Nr 4:

Projekt obejmuje  budowę linii kablowej oświetleniowej o długości 1071 m (długość bednarki układanej po trasie linii kablowej 1011 m) natomiast przedmiar obejmuje budowę linii kablowej w ilości 763 m oraz układanie bednarki w ilości 686 m. Prosimy o wyjaśnienie zakresu robot.

 

Odpowiedź Nr 4:

Zamawiający zamieścił na swojej stronie BIP zaktualizowany przedmiar robót.

 

 

Pytanie Nr 5:

Prosimy o jednoznaczne określenie konstrukcji zjazdów. W załączonym przedmiarze robót konstrukcja zjazdu jest następująca: warstwa odsączająca 10 cm, podbudowa z kruszyw 20 cm, podsypka piaskowa 3 cm, nawierzchnia z kostki betonowej 8 cm, natomiast konstrukcja wg przekrojów konstrukcyjnych jest następująca: geowłóknina separacyjna, podsypka piaskowa grub. 20 cm, podbudowa z KŁSM grubość 15 cm, podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 3 cm, kostka brukowa betonowa grubość 8 cm.

 

Odpowiedź Nr 5:

Prawidłowa konstrukcja zjazdów – zgodnie z rysunkiem konstrukcyjnym:

- kostka betonowa grub. 8 cm kolor

- podsypka cementowo-piaskowa grub. 3 cm

- podbudowa KŁSM grub. 15 cm

- podsypka piaskowa grub. 20 cm

- geowłóknina separująca.

 

Pytanie Nr 6:

Zgodnie z zapisem pkt. III 9. w SIWZ w ofercie należy uwzględnić koszty związane z ewentualnymi znaleziskami z czasów II Wojny Światowej. Zwracamy się o podanie powierzchni na jakiej trzeba przeprowadzić rozpoznanie saperskie i archeologiczne.

 

Odpowiedź Nr 6:

W uzgodnieniach projektu konserwator zabytków nie nałożył obowiązku posiadania nadzoru archeologicznego. Jeśli wystąpi taka okoliczność, że Wykonawca natrafi na znaleziska archeologiczne, należy zgłosić ten fakt do konserwatora zabytków. Koszty archeologa pokrywa Wykonawca. Analogicznie należy postępować z niewybuchami.

 

 

Pytanie Nr 7:

Zwracamy się z zapytaniem o określenie poprawnej ilości słupów oraz opraw do wyżej wymienionego przetargu. W przedmiarze robót występuje pozycja montażu 21 sztuk słupów oświetleniowy typu CS 60-90/3 oraz opraw oświetleniowych serii Malaga. Natomiast w zestawieniu materiałów z projektu budowlanego jak i planu zagospodarowania podane są 33 sztuki słupów i 56 sztuk opraw. Prosimy o jak najszybsze wyjaśnienie tych niezgodności.

 

Odpowiedź Nr 7:

Zamawiający zamieszcza na swojej stronie BIP zaktualizowany przedmiar robót.

 

2. Zamawiający w oparciu o art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j.  Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami) zmienia treść SIWZ, w następujący sposób:

a) Zmianie  ulega następujący załącznik:

Załącznik Nr 3                Przedmiar robót

Powyższy dokument stanowi załącznik do niniejszych wyjaśnień.

 

b)  W pkt XIV ppkt. 14 otrzymuje brzmienie:

Opakowanie/koperta zawierające ofertę powinno być opisane następująco:

 

Adresat:                                                                             Wójt Gminy Sztutowo

ul. Gdańska 55

82-110 Sztutowo

 „Zamówienie UZ.2710.02.2012”

 

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT    tj.  08.03.2012r. godz. 1115

 

c)  w pkt. XV. Miejsce oraz termin składania  i otwarcia ofert  zmienia się termin składania ofert na 08.03.2012 r. do godz. 1100 oraz termin otwarcia ofert na 08.03.2012 r. godz. 1115

 Wójt Gminy Sztutowo

Stanisław Kochanowski

 

Załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 marca 2012 09:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 730
02 marca 2012 09:07 (Aldona Godek) - Dodanie załącznika [przedmiar_robot_ul_obozowa_i_ul_szkolna_100112_oswietlenie.pdf] do dokumentu.
02 marca 2012 09:07 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu.