Ogłoszenia o zamówieniach rok 2012

Ogłoszenie o zamowieniu, przedmiot zamówienia: Zarządzanie projektem pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure

Sztutowo 2012-08-31

UZ.2710.14.2012

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.sztutowo.pl


Sztutowo: Zarządzanie projektem pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure.
Numer ogłoszenia: 325132 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo , ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie projektem, pełnienie obowiązków Kierownika Projektu dla projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure. Zarządzanie projektem partnerskim w imieniu Partnera Wiodącego - Gminy Sztutowo. Projekt pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa Polska Rosja 2007 - 2013. W projekcie uczestniczą następujący partnerzy: Gmina Sztutowo (Partner Wiodący), Gmina Miasta Krynica Morska, Gmina Stegna, Gmina Miasta Ustka, Gmina Jantarnyj w Rosji (Obwód Kaliningradzki). Projekt polega na podjęciu działań inwestycyjnych i nieinwestycyjnych w zakresie rozwoju infrastruktury turystycznej, morskiej i portowej. Budżet projektu wynosi 2.618.052,55 EURO. Oficjalnym językiem projektu jest język angielski. Zamawiający wymaga biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie. Do zadań Kierownika projektu będzie należało w szczególności: 1. Koordynacja działań poszczególnych partnerów projektu, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem. 2. Informowanie poszczególnych partnerów projektu o konieczności realizacji działań projektowych. 3. Współpraca z właściwymi władzami Porgramu Współpracy Transgranicznej Litwa Polska Rosja 2007 - 2013 w zakresie realizacji, rozliczeń i kontroli projektu. 4. Kierownik Projektu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy o dofinansowanie projektu pomiędzy Zamawiającym, a właściwymi władzami Programu Transgranicznego Litwa Polska Rosja 2007-2013: a. Przygotuje i złoży Zamawiającemu Wytyczne Procedur Przedsięwzięcia opisujące podstawowe procedury administracyjne i wytyczne wg których mają postępować uczestnicy Projektu. b. Uzgodni z Zamawiającym metody składania i wzory wszystkich wymaganych raportów, protokołów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji Projektu. c. Przygotuje kompletną dokumentację przetargową na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych oraz zapewni obsługę merytoryczną i prawną w procedurze wyłonienia wykonawcy, a także przygotuje inne dokumentacje niezbędne do wyłonienia pozostałych wykonawców w ramach projektu. 5. Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej. 6. Kierownik Projektu będzie monitorował postępy w realizacji Projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, Dokumentami Przetargowymi na Roboty Budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami. 7. Kierownik Projektu przeanalizuje istniejącą dokumentację techniczną, zidentyfikuje możliwe obszary problemów i podejmie działania zaradcze. 8. Kierownik Projektu będzie odpowiedzialny za sprawdzenie i uaktualnienie harmonogramów finansowego i rzeczowego całego Projektu jak również kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem. 9. Kierownik Projektu będzie kontrolował postęp wykonania Robót (w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów) zgodnie z wymogami Programu Transgranicznego Litwa Polska Rosja 2007 - 2013. 10. Kierownik Projektu jest odpowiedzialny za organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą zwoływane w razie potrzeby. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w Projekt. Kierownik Projektu będzie brał udział w spotkaniach organizowanych przez Instytucję Kontraktującą. 11. Kierownik Projektu weryfikuje, analizuje i zatwierdza do zapłaty faktury wystawione przez Wykonawcę w związku z realizacją Kontraktu na Roboty Budowlane. 12. Kierownik Projektu jest zobowiązany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu. 13. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Kierownik Projektu w porozumieniu z właściwym branżowo Inspektorem Nadzoru składa Zamawiającemu pisemną opinię na temat zasadności ich uznania, jednakże nie ma upoważnienia do składania jakichkolwiek oświadczeń woli z tym związanych. 14. Kierownik Projektu jest odpowiedzialny za odbieranie od Wykonawcy rozliczeń łącznie z dokumentami stanowiącymi ich podstawę, weryfikowanie tych rozliczeń oraz przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu faktur przejściowych i końcowych. 15. Kierownik Projektu ściśle współpracuje z głównym księgowym Zamawiającego i dostarcza wszystkie niezbędne, żądane dokumenty dotyczące rozliczeń. 16. Kierownik Projektu jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawcę Robót. 17. Kierownik Projektu uzgadnia z Wykonawcą rodzaj dokumentacji powykonawczej, sprawdza ją i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym. 18. Kierownik Projektu wraz z inspektorami nadzoru zarządza całym procesem przekazania wykonanych robót. 19. Kierownik Projektu dokona końcowego rozliczenia Projektu z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych. 20. Kierownik Projektu, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie lub w kontrakcie na Roboty, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji Robót. 21. Kierownik Projektu w ramach swojego wynagrodzenia uwzględni w szczególności koszty prowadzenia biura, koszty delegacji, tłumaczeń itp. 22. Kierownik Projektu jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór swojego zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu lub przedłużającego się zwolnienia lekarskiego, trwającego dłużej niż 14 dni, Kierownik Projektu zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. 23. Kierownik Projektu jest zobowiązany przez okres 3 lat od zakończenia projektu do uczestnictwa wraz z Zamawiającym we wszelkiego rodzaju kontrolach dotyczących realizacji przedmiotowego projektu oraz do sporządzania wszelkich wymaganych dokumentów. 24. Niezależnie od terminu zakończenia umowy i zakończenia terminu realizacji niniejszego projektu, Kierownik Projektu zobowiązany jest do wykonywania czynności związanych z obowiązkami realizowanymi na podstawie niniejszej umowy, a w szczególności do: a. opracowywania pism i dokumentów dla Zamawiającego związanych z implementacją, monitoringiem i kontrolą projektu; b. opracowywania raportów, które Zamawiający winien przedkładać w związku z realizacją niniejszego projektu; c. współpracy z Zamawiającym w działaniach związanych z realizacją i kontrolą niniejszego projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 74.11.31.00-5, 74.27.63.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 6 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej wadium, dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał: 1. co najmniej 2 usługi polegające na zarządzaniu projektem inwestycyjnym o wartości nie mniejszej niż 2 mln PLN, a który był współfinansowany bądź sfinansowany ze środków pomocowych (Unii Europejskiej lub innych funduszy, np. Instrumentu Norweskiego, Narodowego Funduszu Gospodarki Wodnej i Środowiska, itp); 2. co najmniej 2 usługi polegające na zarządzaniu projektem transgranicznym Unii Europejskiej; 3. co najmniej 2 usługi polegające na realizacji działania projektowego inwestycyjnego lub nieiwnestycyjnego z udziałem partnera z Federacji Rosyjskiej.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o niżej wymienionych kwalifikacjach: a) Kierownik projektu będący specjalistą ds. rozliczeń posiadający: - wykształcenie wyższe, - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu inwestycji budowlanych współfinansowanych z funduszy unijnych. - doświadczenie w realizacji projektów z udziałem partnerów z Federacji Rosyjskiej b) członek zespołu: - wykształcenie wyższe - biegła znajomość języka angielskiego - doświadczenie w realizacji projektów unijnych
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

D - doświadczenie - znaczenie - 60% Z - doświadczenie zespołu - znaczenie - 40% Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają minimalne warunki udziału w postępowaniu i uzyskają największą liczbę punktów za ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu. Punkty przyznawane będą następująco: D - doświadczenie - znaczenie - 60% 60 pkt. - doświadczenie podmiotu w realizacji zadań związanych z przygotowywaniem i zarządzaniem projektami: I. 1. 10 pkt za co najmniej 2 usługi polegające na zarządzaniu projektem inwestycyjnym o wartości nie mniejszej niż 2 mln PLN, a który był współfinansowany bądź sfinansowany ze środków pomocowych (Unii Europejskiej lub innych funduszy, np. Instrumentu Norweskiego, Narodowego Funduszu Gospodarki Wodnej i Środowiska, itp); 2. 15 pkt za co najmniej 3 usługi polegające na zarządzaniu projektem inwestycyjnym o wartości nie mniejszej niż 2 mln PLN, a który był współfinansowany bądź sfinansowany ze środków pomocowych (Unii Europejskiej lub innych funduszy, np. Instrumentu Norweskiego, Narodowego Funduszu Gospodarki Wodnej i Środowiska, itp); 3. 20 pkt za co najmniej 4 i więcej usług polegających na zarządzaniu projektem inwestycyjnym o wartości nie mniejszej niż 2 mln PLN, a który był współfinansowany bądź sfinansowany ze środków pomocowych (Unii Europejskiej lub innych funduszy, np. Instrumentu Norweskiego, Narodowego Funduszu Gospodarki Wodnej i Środowiska, itp); II. 1. 10 pkt za co najmniej 2 usługi polegające na zarządzaniu projektem transgranicznym Unii Europejskiej 2. 15 pkt za co najmniej 3 usługi polegające na zarządzaniu projektem transgranicznym Unii Europejskiej; 3. 20 pkt za co najmniej 4 i więcej usług polegających na zarządzaniu projektem transgranicznym Unii Europejskiej; III. 1. 10 pkt za co najmniej 2 usługi polegające na realizacji działania projektowego inwestycyjnego lub nieiwnestycyjnego z udziałem partnera z Federacji Rosyjskiej. 2. 15 pkt za co najmniej 3 usługi polegające na realizacji działania projektowego inwestycyjnego lub nieiwnestycyjnego z udziałem partnera z Federacji Rosyjskiej. 3. 20 pkt co najmniej 4 i więcej usług polegających na realizacji działania projektowego inwestycyjnego lub nieiwnestycyjnego z udziałem partnera z Federacji Rosyjskiej. Doświadczenie badanego podmiotu mierzone w ilości zrealizowanych zadań w wyżej wymienionym zakresie, powyżej wymaganego minimum. Najwyższą liczbę punktów otrzyma podmiot z największą liczbą zrealizowanych projektów i działań projektowych. Pozostałe podmioty uzyskają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. D = punktowa ocena doświadczenia może maksymalnie osiągnąć 60 punktów. Punkty jakie otrzyma badany wniosek w kryterium doświadczenie (D) będą liczone w następujący sposób: D = (Deklarowane doświadczenie powyżej wymaganego minimum badanego wniosku : Max. deklarowane doświadczenie) x 60 [pkt.] Z. 40 pkt. doświadczenie zespołu I. a) 4 pkt. za dysponowanie osobą mogącą pełnić funkcję Kierownika projektu będącą specjalistą ds. rozliczeń posiadającą: wykształcenie wyższe, minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu inwestycji budowlanych współfinansowanych z funduszy unijnych, doświadczenie w realizacji projektów z udziałem partnerów z Federacji Rosyjskiej, b) 6 pkt. za dysponowanie osobą mogącą pełnić funkcję Kierownika projektu będącą specjalistą ds. rozliczeń posiadającą: wykształcenie wyższe, 4 letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu inwestycji budowlanych współfinansowanych z funduszy unijnych, doświadczenie w realizacji projektów z udziałem partnerów z Federacji Rosyjskiej, c) 8 pkt. za dysponowanie osobą mogącą pełnić funkcję Kierownika projektu będącą specjalistą ds. rozliczeń posiadającą: wykształcenie wyższe, 5 letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu inwestycji budowlanych współfinansowanych z funduszy unijnych, doświadczenie w realizacji projektów z udziałem partnerów z Federacji Rosyjskiej. Z = punktowa ocena doświadczenia zespołu może maksymalnie osiągnąć 40 punktów. Punkty jakie otrzyma badany wniosek w kryterium doświadczenie zespołu (Z) będą liczone w następujący sposób: Z = (Deklarowane doświadczenie zespołu powyżej wymaganego minimum badanego wniosku : Max. deklarowane doświadczenie zespołu) x 40 [pkt.] Zamawiający dopuści wnioski, które odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostały ocenione jako najkorzystniejsze w oparciu o podane w niniejszym ogłoszeniu kryteria znaczenia warunków wyboru wykonawców tj. uzyskają najwyższą ocenę punktową: O= D+Z. W przypadku uzyskania przez oceniane wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tej samej liczby punktów, a wnioski powyższe zostaną sklasyfikowane na miejscu piątym, Zamawiający dopuści każdy z tych wniosków do drugiego etapu postępowania.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają wprowadzanie istotnych zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie: a. terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach np.: zmiana terminu realizacji projektu b. powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c. zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, f. innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego; g. zmiany formy zabezpieczenia umowy (zmiana przewidziana w art. 149 ustawy Pzp) 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z programu LITHUANIA-POLAND-RUSSIA CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

Wójt Gminy Sztutowo

Stanisław Kochanowski

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 sierpnia 2012 12:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 572
31 sierpnia 2012 12:53 (Aldona Godek) - Dodanie załącznika [etap_i__wniosek_o_dopuszczenie.docx] do dokumentu.
31 sierpnia 2012 12:52 (Aldona Godek) - Dodanie dokumentu.