Sztutowo 2012-09-05
UZ.2710.14.2012
Wyjaśnienie i zmiana treści
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia - przedmiot zamówienia: Zarządzanie projektem, pełnienie obowiązków Kierownika Projektu dla projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure.
Pytanie Nr 1:
W nawiązaniu do prowadzonego postępowania na: Zarządzanie projektem, pełnienie obowiązków Kierownika Projektu dla projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure, mam pytanie, czy posiadają Państwo specyfikację istotnych warunków zamówienia.
Odpowiedź Nr 1:
Na podstawie Prawa Zamówień publicznych art. 51 ust. 4 podczas przetargu ograniczonego wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia w drugim etapie..
Pytanie Nr 2:
Czy w związku z treścią pkt. III 4.2 i III 4.3. Zamawiający wymaga zarówno od podmiotów krajowych jak i zagranicznych dokumentów potwierdzających:
- brak orzeczenia o zakazie ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego
- nie zaleganiu z uiszczeniem podatków , opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
- nie otwarcie wobec Wykonawcy likwidacji ani upadłości.
Odpowiedź Nr 2:
W związku z powyższym pytaniem Zamawiający dokonał zmiany w ogłoszeniu ( ogłoszenie o zmianie ogłoszenia).
Pytanie Nr 3:
Czy Zamawiający przewiduje dla Kierownika Projektu dodatkowe wymagania związane z posiadaniem uprawnień budowlanych, w związku z zadaniami Kierownika Projektu wymienionymi w pkt. II.1.3 ust. 5, 7, 10, 12?
Odpowiedź Nr 3:
Zamawiający nie wymaga od Kierownika Projektu posiadania uprawnień budowlanych.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi. W związku z tym Kierownik Projekt powinien posiadać ogólną wiedzę w zakresie prowadzenia kontroli nad realizacją robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznych.
Pytanie Nr 4:
Czy Zamawiający , biorąc pod uwagę treść art. 29 ustawy prawo zamówień publicznych może szczegółowo określić zakres prac objętych zamówieniem po zakończeniu projektu w zakresie uczestnictwa wraz z Zamawiającym w kontrolach dotyczących projektu oraz do sporządzenia wszelkich wymaganych dokumentów. Brak określenia zakresu tych prac uniemożliwia bowiem Wykonawcy wycenę robót.
Odpowiedź Nr 4:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca brał również udział w kontrolach, które są przeprowadzane po realizacji projektu. Konieczne jest uczestnictwo Wykonawcy podczas kontroli, sporządzanie wymaganych w wyniku kontroli: uzupełnień, oświadczeń bądź wyjaśnień, branie udziału w wizji lokalnej wraz z zespołem kontrolującym.
1) W pkt. III.4.3.1) usuwa sie następujące zapisy:
dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający , że:
Zapisy te znalazły się w omyłkowo w ogłoszeniu o zamówieniu i Zamawiający oświadcza, iż nie żąda od Wykonawców zagranicznych powyższych dokumentów.
2) w pkt. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert ulega zmianie na 11.09.2012r., godzina 11:00.
Wójt Gminy Sztutowo
Stanisław Kochanowski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie