Ogłoszenia o zamówieniach rok 2012

Wyjasnienia i zmiana ogłoszenia; przedmiot zamówienia: Zarządzanie projektem, pełnienie obowiązków Kierownika Projektu dla projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure

Sztutowo 2012-09-05

UZ.2710.14.2012

 

Wyjaśnienie  i zmiana treści

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

Dotyczy: postępowania o udzielenia zamówienia - przedmiot zamówienia: Zarządzanie projektem, pełnienie obowiązków Kierownika Projektu dla projektu pn. Baltic Amber Coast. Development of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure.

 

  1. Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu wpłynęły w dniach 03.09.2012 oraz 04.09.2012r. zapytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j.  Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami) przekazujemy treści pytań wraz z wyjaśnieniami:

 

Pytanie Nr 1:

                W nawiązaniu do prowadzonego postępowania na: Zarządzanie  projektem,  pełnienie  obowiązków Kierownika Projektu dla projektu  pn.  Baltic  Amber  Coast.  Development  of crossborder area through building up and modernization of tourism infrastructure, mam  pytanie,  czy  posiadają Państwo specyfikację istotnych warunków zamówienia.

Odpowiedź Nr 1:

                Na podstawie Prawa Zamówień publicznych art. 51 ust. 4 podczas przetargu ograniczonego wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia w drugim etapie..

 

Pytanie Nr 2:

Czy w związku z treścią pkt. III 4.2 i III 4.3. Zamawiający wymaga zarówno od podmiotów krajowych jak i zagranicznych dokumentów potwierdzających:

- brak orzeczenia o zakazie ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego

- nie zaleganiu z uiszczeniem podatków , opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,

- nie otwarcie wobec Wykonawcy likwidacji ani upadłości.

Odpowiedź Nr 2:

                W związku z powyższym pytaniem Zamawiający dokonał zmiany w ogłoszeniu ( ogłoszenie o zmianie ogłoszenia).

 

 

Pytanie Nr 3:

                Czy Zamawiający przewiduje dla Kierownika Projektu dodatkowe wymagania związane z posiadaniem uprawnień budowlanych, w związku z zadaniami Kierownika Projektu wymienionymi w pkt. II.1.3 ust. 5, 7, 10, 12?

 

Odpowiedź Nr 3:

                Zamawiający nie wymaga od Kierownika Projektu posiadania uprawnień budowlanych.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada doświadczenie w zarządzaniu  projektami inwestycyjnymi.  W związku z tym Kierownik Projekt powinien posiadać ogólną wiedzę w zakresie prowadzenia kontroli nad realizacją robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznych.

 

Pytanie Nr 4:

                Czy Zamawiający , biorąc pod uwagę treść art. 29 ustawy prawo zamówień publicznych może szczegółowo określić zakres prac objętych zamówieniem po zakończeniu projektu w zakresie uczestnictwa wraz z Zamawiającym w kontrolach dotyczących projektu oraz do sporządzenia wszelkich wymaganych dokumentów. Brak określenia zakresu tych prac uniemożliwia bowiem Wykonawcy wycenę robót.

 

Odpowiedź Nr 4:

                Zamawiający wymaga aby Wykonawca brał również udział w kontrolach, które  są przeprowadzane po realizacji projektu. Konieczne jest uczestnictwo Wykonawcy podczas kontroli, sporządzanie wymaganych w wyniku kontroli: uzupełnień, oświadczeń bądź wyjaśnień, branie udziału w wizji lokalnej wraz z zespołem kontrolującym.

 

  1. Zamawiający w oparciu o art. 38 ust 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j.  Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami) zmienia treść Ogłoszenia o zamówieniu:

1)             W pkt. III.4.3.1) usuwa sie następujące zapisy:

 dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający , że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

                Zapisy te znalazły się w omyłkowo w ogłoszeniu o zamówieniu  i Zamawiający oświadcza, iż nie żąda od Wykonawców zagranicznych powyższych dokumentów.

 

2)             w pkt. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert ulega zmianie na 11.09.2012r.,  godzina 11:00.

 

 

                                                                                                                               Wójt Gminy Sztutowo

                                                                                                                               Stanisław Kochanowski

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 września 2012 13:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Danuta Ochocka
Ilość wyświetleń: 477
05 września 2012 13:37 (Danuta Ochocka) - Dodanie załącznika [wyjasnienia_i_zmiana.docx] do dokumentu.
05 września 2012 13:36 (Danuta Ochocka) - Dodanie dokumentu.