Sztutowo , dnia 30.01.2018r.
ZP.6733.1.2018
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęci postepowania
Zgodnie z art. 10 § 1, art. 61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. 2017, poz. 1257 z), w związku z art. 53 ust 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( tj. Dz. U. 2017, poz. 1073 ze zm.),
Wójt Gminy Sztutowo
Zawiadamia, że w dniu 26 stycznia 2018 roku na wniosek inwestora z dnia 17.01.2018r. (data wpływu 19.01.2017r.), którym jest POLSKA SPÓŁKA GAZOWNICTWA Sp. z o.o., ul. Krucza 6/14 00-537 Warszawa, w imieniu którego występuje pełnomocnik – NOWAKOS Marcin Nowak
,ul. Boguckiego 60, 80-690 Gdańsk (posiadający upoważnienie od dnia 02.20.2017r.) wszczęto postepowanie administracyjne, w sprawie ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, dla realizacji inwestycji celu publicznego pn.: „ budowa sieci gazowej średniego ciśnienia” na działkach nr 710/13,710/12 w miejscowości Sztutowo, 216, 165,69 miejscowości Łaszka oraz 28 w miejscowości Groszkowo, Gmina Sztutowo, woj. Pomorskie.
Informuję jednocześnie, że w powyższej sprawie można się zapoznać z planowaną inwestycją oraz złożyć na piśmie ewentualne zastrzeżenia i wnioski, w Urzędzie Gminy pokój nr 13, w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.
Wójt Gminy Sztutowo
Jakub Farinade
/podpis nieczytelny/
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie