Zaproszenie do składania wniosków o udzielenie w 2016r. dofinansowania do kosztów demontażu i utylizacji pokryć dachowych zawierających azbest
Zarządzenie nr 33/2016
Wójta Gminy Sztutowo
Z dnia 18.07.2016r.
W sprawie: zaproszenia do składania wniosków o udzielenie dofinansowania w 2016r. do kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest z terenu Gminy Sztutowo.
Na podstawie Uchwały Nr VII/51/2011 Rady Gminy Sztutowo z dnia 27 kwietnia 2011r. w sprawie zasad, trybu oraz rozliczania dotacji celowej z budżetu Gminy Sztutowo na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwanie i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest ( Dziennik Urzędowy Woj. Pomorskiego 2011r, nr 76, poz. 1615) zarządzam co następuje:
§1
Ogłaszam zaproszenie do składania wniosków o udzielenie dofinansowania w 2016r. do kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest z terenu Gminy Sztutowo. Zaproszenie stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1
Zaproszenie Wójta Gminy Sztutowo do składania wniosków o udzielenie dofinansowania w 2016r. do kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest z terenu Gminy Sztutowo.
Udzielenie dofinansowania odbywać się będzie zgodnie z Regulaminem przyznawania dotacji celowej z budżetu Gminy Sztutowo na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem oraz unieszkodliwianiem elementów zwierających azbest na terenie Gminy Sztutowo przyjętym Uchwałą Rady Gminy Sztutowo Nr VII/51/2011 z dnia 27 kwietnia 2011r.
Wnioski należy składać na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia,
Do wniosku należy dołączyć:
Termin i miejsce składania wniosków: do 22.07.2016r.
Wnioski należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Sztutowie. Wnioski złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Ogłoszenie zostaje zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sztutowie oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie.
Załącznik nr 1
Sztutowo, dnia……………………….
Wójt Gminy Sztutowo
Wniosek o dofinansowanie do kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwanie i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest
CZĘŚĆ I- WYPEŁNIA WNIOSKODAWCA DRUKOWANYMI LITERAMI
a) Imię………………………………..
b) Nazwisko…………………………………
c) Adres zamieszkania……………………………
d) Adres realizacji zadania
e) Telefon kontaktowy,…………………….
a) Wielkość powierzchni przeznaczonej do wymiany/ likwidacji ( m²)
b) Rodzaj płyt eternitowych ( falisty/płaski)………………….
c) Ilość odpadów zawierających azbest ( tony- Mg)………………………
d) Termin realizacji zadania od dnia ……………….. do dnia……………..
a) Przewidywany koszt zadania w zł. brutto……………….
b) Wnioskowana kwota dofinansowania………………
………………………………………………………………
Podpis wnioskodawcy
Do wniosku należy dołączyć:
- tytuł prawny do nieruchomości ( w przypadku nieruchomości, do której tytuł prawny posiada kilka osób należy dołączyć zgodę współwłaścicieli),
- mapę z zaznaczeniem budynku będącego przedmiotem wniosku;
- dokumentację fotograficzną wyrobów objętych wnioskiem
CZĘŚĆ II – Wypełnia Urząd Gminy w Sztutowie
Kwalifikacja wniosku
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Sztutowo, dnia ……………
/Podpis Wójta Gminy /
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie