Informacja o środowisku

Obwieszczenie Wójta Gminy Sztutowo

ZP.6220.3.2017                                                                              Sztutowo, dnia 12.10.2017r.

 

 

 

OBWIESZCZENIE

WÓJTA GMINY SZTUTOWO 

 

 

 

Zawiadomienie stron o zebranych dokumentach

i materiałach przed wydaniem decyzji

 

 

Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego   (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) Wójt Gminy Sztutowo zawiadamia strony postępowania o tym, że przed wydaniem decyzji o  środowiskowych uwarunkowaniach  dla   przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 501 na odcinku Stegna – Krynica Morska” strony mają prawo do wypowiedzenia się co do zebranych  dowodów i materiałów dotyczących sprawy w terminie 7 dni, licząc od dnia  doręczenia  niniejszego zawiadomienia. Z materiałami sprawy można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55, pokój nr 13 od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530.

 

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego – niniejsze zawiadomienie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicach ogłoszeń Urzędów Gminy Sztutowo, Stegna i Urzędu Miasta Krynica Morska oraz w inny zwyczajowo przyjęty sposób publicznego powiadomienia.

Przedsięwzięcie będzie realizowane na terenie gminy Stegna na długości 1,4 km, gminy Sztutowo na długości 13,9 km oraz gminy miejskiej Krynica Morska na długości 5,2 km.

Z uwagi na to, że większy zakres przedsięwzięcia będzie realizowany na terenie Gminy Sztutowo, zgodnie z art. 75 ust. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1405), organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Wójt Gminy Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo.

Jednocześnie, zgodnie z art. 10 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego informuję o uprawnieniu stron do czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Strony mogą zapoznać się z dokumentacją postępowania, w tym treścią zebranych materiałów, dowodów i zgłoszonych żądań oraz wypowiedzieć na ich temat w siedzibie Urzędu Gminy Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, pokój nr 13 w godzinach pracy urzędu tj. od godz. 7:30 do 15:30.

POUCZENIE

Zgodnie z art. 49 Kodeks postępowania administracyjnego, w wypadku zawiadomienia przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Wójt Gminy Sztutowo

Jakub Farinade

/podpis nieczytelny/

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat rozwoju gospodarczego i rolnictwa
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 października 2017 13:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bartosz Nowak
Ilość wyświetleń: 494
12 października 2017 13:46 (Bartosz Nowak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 października 2017 13:39 (Bartosz Nowak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)