Ogłoszenia o zamówieniach rok 2013

Ogłoszenie o zamówieniu, przedmiot zamówienia: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo

Sztutowo 02.01.2013

UZ.2710.01.2013


Sztutowo: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo
Numer ogłoszenia: 2448 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo , ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

1)       Odbieranie odpadów komunalnych z koszy ulicznych – nie później niż do godz. 7.00 rano, wywozy popołudniowe w godz. 15.00 – 16.00. Ilość koszy ulicznych 140 szt. o poj. 0,035 m3

Lp.

m-c/rok

Częstotliwość

1

02/2013

Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek

2

03/2013

Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek

3

04/2013

Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek

4

05/2013

Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek, dodatkowo wywóz 1.05.2013 r. i 29.05.2013 r.

5

06/2013

Od 1/06/2013 r.  do 14/06/2013 r. w każdy poniedziałek i w piątek

Od 15/06/2013 r.  do 30/06/2013 r.  codziennie- dodatkowo w soboty, niedziele, święta – drugi wywóz popołudniowy

6

07/2013

Codziennie- dodatkowo w soboty, niedziele – drugi wywóz popołudniowy

7

08/2013

Codziennie- dodatkowo w soboty, niedziele, święta – drugi wywóz popołudniowy

8

09/2013

Od 1/09/2013 r.  do 15/09/2013 r. codziennie

Od 16 /09/2013 r. do 30/09/2013 r. dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek

9

10/2013

Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek

10

11/2013

Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek

11

12/2013

Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek

12

01/2014

Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek

 

2)       Ustawienie 14 pojemników o poj. 0,11 m3 – stanowiących własność wykonawcy i odbieranie  odpadów z nw. budynków komunalnych:

a) budynek administracyjny UG w Sztutowie – 6 pojemników 110 l.

b) budynek socjalny na stadionie w Sztutowie, ul. Obozowa 16 – 2 pojemniki 110 l.

c) świetlica w Kątach Rybackich, ul. Rybacka 41 – 1 pojemnik 110 l.

d) świetlica w Grochowie Trzecim nr 1 – 1 pojemnik 110 l.

e) świetlica w Łaszce – 1 pojemnik 110 l.

f) świetlica w Groszkowie – 1 pojemnik 110 l.

g) świetlica w Sztutowie ul. Szkolna – 1 pojemnik 110 l.

h) kompleks sportowy ORLIK w Sztutowie ul. Szkolna 13 – 1 pojemnik 110 l.

 

 - częstotliwość wywozu  raz w miesiącu – ostatni piątek miesiąca.

 

3)       Ustawienie 40 szt. pojemników o poj. 0,11 m3 po 20 szt. na każdej z plaż oraz 2 szt. pojemników o poj. 0,24 m3 po 1 szt. na każdej z plaż. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy. Odbieranie odpadów komunalnych z plaży w Sztutowie i w Kątach Rybackich, ma nastąpić  nie później niż do godz. 7.00 rano, wywozy popołudniowe w godz. 15.00 – 16.00.

Lp.

m-c/rok

częstotliwość

1

05/2013

Raz na tydzień – w piątki

2

06/2013

Od 1/06/2013 do 21/06/2013  – raz na tydzień w piątki

Od 22/06/2013 do 30/06/2013 codziennie, dodatkowo  w soboty, niedziele i święta drugi popołudniowy

3

07/2013

Codziennie, dodatkowo  w soboty, niedziele i święta drugi popołudniowy

4

08/2013

Codziennie, dodatkowo  w soboty, niedziele i święta drugi popołudniowy

5

1/09 - 16/09/2013

Raz na tydzień – w piątki, ostatni wywóz w poniedziałek tj. 16/09/2013

 

4)       Ustawienie 7 zestawów do segregacji typu dzwon (szkło, plastik, makulatura) stanowiących własność Wykonawcy, pojemniki o podstawie koła, pojemności 1,5 m 3 każdy,  z przeznaczeniem do selektywnej zbiórki odpadów oraz odbieranie odpadów z ww. zestawów na każdorazowe zgłoszenie.

 

Na usadowienia pojemników wyznacza się następujące lokalizacje:

a)        Sztutowo – przy Urzędzie Gminy

b)        Łaszka – przy budynku Łaszka 17

c)        Groszkowo – przy budynku świetlicy Groszkowo

d)        Kobyla Kępa – przy budynku świetlicy w Kobylej Kępie

e)        Grochowo Trzecie – przy budynku świetlicy Grochowo Trzecie

f)         Płonina – przy budynku świetlicy w Płonina

g)       Grochowo Pierwsze – przy tablicy informacyjnej sołectwa Grochowo Pierwsze 

 

5)       Odbieranie odpadów dodatkowo zebranych przez zamawiającego – wg. potrzeb  na każdorazowe zgłoszenie.

 

 

Razem przewidywana ilość odpadów 1791,08 m 3 + 100 m3 odebranych selektywnie

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Prawa zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 6 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej (wadium), dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania jeśli posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi z terenu Gminy Sztutowo.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeśli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- dokument potwierdzający, że osoba podpisująca ofertę lub pełnomocnictwo jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy; - pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo pok 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 Wójt Gminy

Stanisław Kochanowski

Załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. ds. kultury fizycznej promocji gminy oraz zamówień publicznych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 stycznia 2013 14:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aldona Godek
Ilość wyświetleń: 714
02 stycznia 2013 15:27 (Aldona Godek) - Zmiana danych dokumentu.
02 stycznia 2013 15:26 (Aldona Godek) - Zmiana danych dokumentu.
02 stycznia 2013 14:55 (Aldona Godek) - Dodanie załącznika [siwz.doc] do dokumentu.