Sztutowo 02.01.2013
UZ.2710.01.2013
Sztutowo: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo
Numer ogłoszenia: 2448 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo , ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sztutowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Odbieranie odpadów komunalnych z koszy ulicznych – nie później niż do godz. 7.00 rano, wywozy popołudniowe w godz. 15.00 – 16.00. Ilość koszy ulicznych 140 szt. o poj. 0,035 m3
Lp. |
m-c/rok |
Częstotliwość |
1 |
02/2013 |
Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek |
2 |
03/2013 |
Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek |
3 |
04/2013 |
Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek |
4 |
05/2013 |
Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek, dodatkowo wywóz 1.05.2013 r. i 29.05.2013 r. |
5 |
06/2013 |
Od 1/06/2013 r. do 14/06/2013 r. w każdy poniedziałek i w piątek Od 15/06/2013 r. do 30/06/2013 r. codziennie- dodatkowo w soboty, niedziele, święta – drugi wywóz popołudniowy |
6 |
07/2013 |
Codziennie- dodatkowo w soboty, niedziele – drugi wywóz popołudniowy |
7 |
08/2013 |
Codziennie- dodatkowo w soboty, niedziele, święta – drugi wywóz popołudniowy |
8 |
09/2013 |
Od 1/09/2013 r. do 15/09/2013 r. codziennie Od 16 /09/2013 r. do 30/09/2013 r. dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek |
9 |
10/2013 |
Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek |
10 |
11/2013 |
Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek |
11 |
12/2013 |
Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek |
12 |
01/2014 |
Dwa razy w tygodniu – w każdy poniedziałek i w piątek |
2) Ustawienie 14 pojemników o poj. 0,11 m3 – stanowiących własność wykonawcy i odbieranie odpadów z nw. budynków komunalnych:
a) budynek administracyjny UG w Sztutowie – 6 pojemników 110 l.
b) budynek socjalny na stadionie w Sztutowie, ul. Obozowa 16 – 2 pojemniki 110 l.
c) świetlica w Kątach Rybackich, ul. Rybacka 41 – 1 pojemnik 110 l.
d) świetlica w Grochowie Trzecim nr 1 – 1 pojemnik 110 l.
e) świetlica w Łaszce – 1 pojemnik 110 l.
f) świetlica w Groszkowie – 1 pojemnik 110 l.
g) świetlica w Sztutowie ul. Szkolna – 1 pojemnik 110 l.
h) kompleks sportowy ORLIK w Sztutowie ul. Szkolna 13 – 1 pojemnik 110 l.
- częstotliwość wywozu raz w miesiącu – ostatni piątek miesiąca.
3) Ustawienie 40 szt. pojemników o poj. 0,11 m3 po 20 szt. na każdej z plaż oraz 2 szt. pojemników o poj. 0,24 m3 po 1 szt. na każdej z plaż. Pojemniki stanowią własność Wykonawcy. Odbieranie odpadów komunalnych z plaży w Sztutowie i w Kątach Rybackich, ma nastąpić nie później niż do godz. 7.00 rano, wywozy popołudniowe w godz. 15.00 – 16.00.
Lp. |
m-c/rok |
częstotliwość |
1 |
05/2013 |
Raz na tydzień – w piątki |
2 |
06/2013 |
Od 1/06/2013 do 21/06/2013 – raz na tydzień w piątki Od 22/06/2013 do 30/06/2013 codziennie, dodatkowo w soboty, niedziele i święta drugi popołudniowy |
3 |
07/2013 |
Codziennie, dodatkowo w soboty, niedziele i święta drugi popołudniowy |
4 |
08/2013 |
Codziennie, dodatkowo w soboty, niedziele i święta drugi popołudniowy |
5 |
1/09 - 16/09/2013 |
Raz na tydzień – w piątki, ostatni wywóz w poniedziałek tj. 16/09/2013 |
4) Ustawienie 7 zestawów do segregacji typu dzwon (szkło, plastik, makulatura) stanowiących własność Wykonawcy, pojemniki o podstawie koła, pojemności 1,5 m 3 każdy, z przeznaczeniem do selektywnej zbiórki odpadów oraz odbieranie odpadów z ww. zestawów na każdorazowe zgłoszenie.
Na usadowienia pojemników wyznacza się następujące lokalizacje:
a) Sztutowo – przy Urzędzie Gminy
b) Łaszka – przy budynku Łaszka 17
c) Groszkowo – przy budynku świetlicy Groszkowo
d) Kobyla Kępa – przy budynku świetlicy w Kobylej Kępie
e) Grochowo Trzecie – przy budynku świetlicy Grochowo Trzecie
f) Płonina – przy budynku świetlicy w Płonina
g) Grochowo Pierwsze – przy tablicy informacyjnej sołectwa Grochowo Pierwsze
5) Odbieranie odpadów dodatkowo zebranych przez zamawiającego – wg. potrzeb na każdorazowe zgłoszenie.
Razem przewidywana ilość odpadów 1791,08 m 3 + 100 m3 odebranych selektywnie
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 6 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej (wadium), dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- dokument potwierdzający, że osoba podpisująca ofertę lub pełnomocnictwo jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy; - pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo pok 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
Stanisław Kochanowski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Sztutowie